Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraagje; bij hoeveel weken box zetten

<<

Anoniem174

Bericht 04 Aug 2016 20:29

Re: Vraagje; bij hoeveel weken box zetten

Met 36 weken.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Aug 2016 20:56

Re: Vraagje; bij hoeveel weken box zetten

Bij de eerste na de bevalling geen idee meer hoe oud ze qas. Nu ook weer na de bevalling
2014 2016
<<

Anoniem316

Bericht 04 Aug 2016 20:57

Re: Vraagje; bij hoeveel weken box zetten

Ik heb stiekem wel zin om hem neer te zetten :D. Te meer omdat hij nu in de weg staat in de babykamer (alsof die al klaar moet zijn..... *koekkoek*)
<<

Anoniem177

Bericht 04 Aug 2016 21:08

Re: Vraagje; bij hoeveel weken box zetten

Hier stond die ook al met 15 weken oid. Haha was zo enthousiast en nieuwsgierig hoe het zou lijken.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Aug 2016 22:35

Re: Vraagje; bij hoeveel weken box zetten

Waarom vind je dat belangrijk? Maakt het iets uit dan?
Volgens mij stond ie hier met 18 weken ofzo. Vond het zo leuk en spannend allemaal. Was een goede opslagplaats voor gekregen kleertjes en cadeautjes omdat haar kamer nog niet klaar was. En zo konden we de katten ook leren dat ze er niet in mochten.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 05 Aug 2016 07:26, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Aug 2016 22:36

Re: Vraagje; bij hoeveel weken box zetten

Dee schreef:Ik heb stiekem wel zin om hem neer te zetten :D. Te meer omdat hij nu in de weg staat in de babykamer (alsof die al klaar moet zijn..... *koekkoek*)

Lekker doen joh! Is toch ook leuk!
<<

Anoniem253

Bericht 05 Aug 2016 07:20

Re: Vraagje; bij hoeveel weken box zetten

Ik vind het niet belangrijk hoor, gewoon een interessevraag :).
Leuk de verschillende reacties te lezen!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 05 Aug 2016 09:35

Re: Vraagje; bij hoeveel weken box zetten

Bij de eerste hadden we de box denk ik rond een week of 25 staan. We kregen alle spullen binnen en je wilt toch weten of het compleet is. Toen hebben we hem dus maar meteen in elkaar gezet en laten staan.

Bij deze zwangerschap stond de box boven gigantisch in de weg ivm een verbouwing dus toen is hij toch ook met een week of 28 wel weer weg gezet geloof ik.
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 527

Geregistreerd: 09 Okt 2013 20:19

Bericht 05 Aug 2016 10:41

Re: Vraagje; bij hoeveel weken box zetten

Met 38.6 neergezet.
Dag later lag ik in het ziekenhuis en 39.1 geboren.

Toen ik na een paar dagen weer naar beneden ging nam ik mijn zoon ook altijd mee naar beneden. Dan lag hij daar lekker in als ik ging eten. Ik vond het heel vervelend om hem alleen boven in bed te hebben liggen.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 05 Aug 2016 13:22

Re: Vraagje; bij hoeveel weken box zetten

Hier stond de box rond de 30 weken geloof ik, ik weet het niet meer precies.
Dochter ligt er ook altijd in als wij beneden zijn, ik leg haar nooit boven in haar wiegje als wij niet boven zijn.
2012 & 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers