Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Casual outfit jurk/rok, tips?

<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 08 Okt 2013 20:50

Casual outfit jurk/rok, tips?

In de winter vind ik het lastig een casual outfit te combineren met een rok of jurkje. Op één of andere manier wordt het snel te netjes. Op het werk is de kledingstijl van iedereen vrij casual, wanneer ik met een dunne panty en hakken aankom, voel ik me niet op mijn gemak. Maar in vind jurkjes en rokjes wel heel leuk!
Nu vind ik dat ik wel wat nieuwe kleding mag, dus wie heeft de tip voor leuke jurkjes, rokjes of misschien een combi? Met de schoenen kom ik er vaak ook niet uit, dus ook daar zoek ik nog naar een goed paar!

Wie helpt?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem4

Bericht 08 Okt 2013 20:52

Re: Casual outfit jurk/rok, tips?

Ik vind dat HeldopSokkn er altijd leuk uitziet in rokjes en panty, zonder meteen supernetjes te zijn.
Bij mezelf vind ik een jurkje met panty eigenlijk al meteen heel netjes, ik weet niet hoe dat komt.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 08 Okt 2013 20:57

Re: Casual outfit jurk/rok, tips?

Wat ik altijd leuk vind is een lekker warm (grof) gebreid vest over een jurkje of rokje dragen. Maakt het gelijk wat minder netjes en de meeste jurkjes vind ik gewoon te koud voor de winter, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 08 Okt 2013 21:00

Re: Casual outfit jurk/rok, tips?

Goed topic :-D ik heb al snel het idee dat het Kerst is als ik een rokje aan trek ;-)

Ben heel benieuwd naar tips.
03/2019
11/2020
<<

Anoniem273

Bericht 08 Okt 2013 21:07

Re: Casual outfit jurk/rok, tips?

Geen dunne panty eronder en ook geen pumps :) Maillot of dikke panty en leuke boots eronder maakt het wel casual vind ik.
<<

Anoniem8

Bericht 08 Okt 2013 21:10

Re: Casual outfit jurk/rok, tips?

Rogue schreef:Ik vind dat HeldopSokkn er altijd leuk uitziet in rokjes en panty, zonder meteen supernetjes te zijn.
Bij mezelf vind ik een jurkje met panty eigenlijk al meteen heel netjes, ik weet niet hoe dat komt.



:cheering:
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 09 Okt 2013 11:27

Re: Casual outfit jurk/rok, tips?

Ik ga mee met Azi.
Stoere boots, dikkere panty(tgen maillot aan) of een panty met een print en een casual shirtje of heel dik vest eroverheen.
Dat kán niet kersterig zijn :D

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers