Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als jij de deur uit gaat...

<<

Anoniem168

Bericht 30 Jul 2016 13:43

Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan?
* laat je dan de droger aan staan?
* laat je dan de vaatwasser draaien?
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen?
* laat je het zonnescherm uit staan?
<<

Anoniem304

Bericht 30 Jul 2016 13:50

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Ja
* laat je dan de droger aan staan? Soms als ik heel kort weg ga laat ik m aan, maar meestal zet ik m uit
* laat je dan de vaatwasser draaien? Ja
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Ja als de weersverwachting goed is
* laat je het zonnescherm uit staan? Hebben we niet, maar als de weersverwachting goed is zou ik dat wel doen ja.
<<

Anoniem286

Bericht 30 Jul 2016 14:09

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Ja hij staat tegenwoordig wel in een lekbak omdat hij wat ouder wordt
* laat je dan de droger aan staan? Liever niet, maar als het niet anders kan dan ga ik wel gewoon weg
* laat je dan de vaatwasser draaien? Ja
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Ja
* laat je het zonnescherm uit staan? Nee, niet als ik langer dan 15 min weg ben. Bij mijn oma is hij er ooit afgewaaid dus ik ben er niet zo zeker van dat hij stabiel blijft hangen.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 30 Jul 2016 14:15

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Ja
* laat je dan de droger aan staan? Ja
* laat je dan de vaatwasser draaien? Ja
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Ja
* laat je het zonnescherm uit staan? Als ik niet heel lang weg blijf en het weer goed is wel, anders niet.
<<

Anoniem178

Bericht 30 Jul 2016 14:17

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Ja
* laat je dan de droger aan staan? Ja
* laat je dan de vaatwasser draaien? Ja
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Ja, kan niemand in de tuin, enkel via de garage of het huis.
* laat je het zonnescherm uit staan? Ons zonnescherm is momenteel een boom. Ja dus. Ga niet elke keer mijn boom binnenzetten.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 30 Jul 2016 14:27

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Ja
* laat je dan de droger aan staan? Ja
* laat je dan de vaatwasser draaien? Ja
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Ja. Zelfs de poort is vrijwel altijd van het slot. Voor de was bekijk ik wel altijd eerst het weerbericht.
* laat je het zonnescherm uit staan? Ja, afhankelijk van het weer.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 30 Jul 2016 14:33

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Ja.
* laat je dan de droger aan staan? Ja.
* laat je dan de vaatwasser draaien? Ja.
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Ja.
* laat je het zonnescherm uit staan? Als het droog blijft wel. Als er regen verwacht wordt niet.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem236

Bericht 30 Jul 2016 15:45

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Ja.
* laat je dan de droger aan staan? Uhm, eerder wel. Laatst uit elkaar moeten halen en er zaten zwart geblakerde stukken stof in, dus nu niet meer.
* laat je dan de vaatwasser draaien? Ja.
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Ja.
* laat je het zonnescherm uit staan? Als het droog blijft wel.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Jul 2016 15:50

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Ja
* laat je dan de droger aan staan? Soms
* laat je dan de vaatwasser draaien? Ja
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Ja zelfs s'nachts. Ook wel de was als het mooi weer is. En anders onder de overkapping.
* laat je het zonnescherm uit staan? Ja soms ook s'nachts.
2014 2016
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 30 Jul 2016 16:28

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Ik was altijd 's avonds of in het weekend, vanwege het tarief. Mocht ik dan weg gaan, dan laat ik hem wel aan. Schakelt vanzelf uit als hij klaar is.
* laat je dan de droger aan staan? Ook die gebruik ik alleen 's avonds of in het weekend. Het ligt eraan of we lang weg gaan of maar even of ik die aan laat staan, wat die schakelt niet vanzelf uit en blijft dan dus stand-by staan.
* laat je dan de vaatwasser draaien? Die gaat 's avonds pas aan als we naar bed gaan. Een enkele keer ook overdag en dan ga ik gerust van huis.
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Afhankelijk van het weer. Ik heb het droogrek normaal gesproken sowieso in de garage staan, maar bij goed weer ook wel eens buiten. Als ik geen regen verwacht, laat ik het daar ook staan. Speelgoed van de kinderen is afhankelijk van wat het is. Sommige dingen nemen ze zelf mee naar buiten, die moeten dan wel weer naar binnen en het houten loopfietsje van de jongste gaat ook naar binnen.
* laat je het zonnescherm uit staan? Die hebben we niet.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem193

Bericht 30 Jul 2016 16:52

Re: Als jij de deur uit gaat...

Alles ja. Tenzij het gaat regenen, dan gaat de was naar binnen en het scherm terug.
<<

Anoniem221

Bericht 30 Jul 2016 17:06

Re: Als jij de deur uit gaat...

Vaatwasser en wasmachine ja. Want op beiden zit een aquastop. Droger doe ik uit. De rest is niet van toepassing.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 30 Jul 2016 17:35

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Jawel, maar bij voorkeur was ik gewoon als ik thuis ben
* laat je dan de droger aan staan? Heb ik niet
* laat je dan de vaatwasser draaien? Heb ik niet
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Ja, dat zou ik gewoon doen. Ik zou alleen geen waardevolle spullen in mijn tuin laten staan
* laat je het zonnescherm uit staan? Als ik die zou hebben zou ik dat wel doen ja. ook mijn parasol zou ik gewoon laten staan, tenzij ze slecht weer afgeven
<<

riki

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 30 Jul 2016 17:53

Bericht 30 Jul 2016 18:07

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Jep
* laat je dan de droger aan staan? Nee
* laat je dan de vaatwasser draaien? Ja hoor
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Heb geen tuin
* laat je het zonnescherm uit staan? Heb ik niet
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 30 Jul 2016 18:13

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Ja
* laat je dan de droger aan staan? Nee, ik heb een oude droger. Dat vertrouw ik niet. Ik heb eens gelezen dat die apparaten het meest brandgevaarlijk zijn
* laat je dan de vaatwasser draaien? ja
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? dit geldt alleen voor tuinkussens in mijn geval, geen probleem
* laat je het zonnescherm uit staan? ja hoor, fijn dat het dan minder naar binnen schijnt, dus dat het binnen minder snel opwarmt. Ik doe het trouwens niet als ik naar mijn werk ga, maar wel als ik een paar uur ga shoppen ofzo
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 30 Jul 2016 18:15

Re: Als jij de deur uit gaat...

Uit dit lijstje heb ik alleen een wasmachine, en die laat ik alleen aan staan als ik niet langer dan een kwartiertje weg ga.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 30 Jul 2016 18:59

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Als ik maar kort weg ben wel, anders op pauze.
* laat je dan de droger aan staan? Als ik met 15 min weer terug ben wel anders gaat ie uit. Ook al is de droger vrij nieuw ik heb het niet zo op drogers aanlaten als ik er niet ben. Inderdaad meest brandgevaarlijk.
* laat je dan de vaatwasser draaien? Ja. Aquastop erop en daar niet zoveel moeite mee.
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Fiets en scooter staan wel eens achter ja.
* laat je het zonnescherm uit staan? Hebben we niet. Als we er niet zijn overdag en we blijven langere tijd weg dan gaan alle rolluiken naar beneden. Die zitten overal behalve voor de voordeur.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 30 Jul 2016 20:24

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Nee
* laat je dan de droger aan staan? Nee
* laat je dan de vaatwasser draaien? Nee
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Ja
* laat je het zonnescherm uit staan? Nee
<<

anoniem203

Bericht 30 Jul 2016 20:31

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Ja
* laat je dan de droger aan staan? Nee
* laat je dan de vaatwasser draaien? Ja
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Ja
* laat je het zonnescherm uit staan? Als het de hele dag droog blijft wel
<<

Anoniem184

Bericht 30 Jul 2016 20:51

Re: Als jij de deur uit gaat...

De wasmachine en vaatwasser doe ik niet aan als ik weg ga. Een droger heb ik niet maar zou ik ook niet aan doen. Een tuin heb ik ook niet, ik weet eigenlijk niet of ik m'n was zou laten hangen. Zonnescherm zou ik denk ik wel naar binnen doen.
<<

Anoniem192

Bericht 30 Jul 2016 21:16

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Ja, maar niet als ik een hele dag werken of weg ben, alleen als ik bv even boodschappen ga doen.
* laat je dan de droger aan staan? Nee, zeker niet, die staat alleen aan we thuis zijn.
* laat je dan de vaatwasser draaien? Ja, die staat gewoon aan, maar meestal als we thuis zijn.
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Ik heb geen tuin, wel een balkon haha, daar laat ik alles gewoon staan als voorspelling weer goed is.
* laat je het zonnescherm uit staan? Ja, met boodschappen doen wel, niet als we echt een hele dag weg zijn
Laatst gewijzigd door Anoniem192 op 30 Jul 2016 21:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 30 Jul 2016 21:16

Re: Als jij de deur uit gaat...

Ja op alles behalve het zonnescherm want dat hebben we niet. Zouden we die wel hebben zou het antwoord ook vast ja zijn :)
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 30 Jul 2016 21:52

Re: Als jij de deur uit gaat...

Knillis schreef:Ja op alles behalve het zonnescherm want dat hebben we niet. Zouden we die wel hebben zou het antwoord ook vast ja zijn :)


+1 :)
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 30 Jul 2016 22:14

Re: Als jij de deur uit gaat...

* laat je dan je wasmachine aan staan? Ja
* laat je dan de droger aan staan? Ja
* laat je dan de vaatwasser draaien? Ja
* laat je de was in de tuin hangen / speelgoed in de tuin liggen / andere spullen in de tuin liggen? Nee
* laat je het zonnescherm uit staan? Nee, tenzij het echt heel erg warm is en zeker weten droog blijft.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem168

Bericht 30 Jul 2016 22:20

Re: Als jij de deur uit gaat...

Toch wel veel die de wasmachine aan laten staan. In mijn omgeving zegt iedereen die uit te zetten (of gewoon niet aan te doen) als ze weg gaan uit angst voor lekkage. Scheelt misschien dat de meesten hem op zolder hebben.

Zelf laat ik alles aan staan behalve de droger. Bang voor brand idd. En de tuin ruim ik wel op, incl parasol en zonnescherm, als ik langer dan een uur weg ben. Een echte motivatie daarvoor heb ik niet eigenlijk.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers