Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Anoniem316

Bericht 31 Jul 2016 10:35

Re: Weekend!

Lekker vooruitzich Anousch!

Wij zijn gisteren even in huis bezig geweest (voor zover me dat nog lukt... ) en even op pad geweest voor gordijnen in de babykamer.
Vandaag staat er niks op de planning. Heerlijk!
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 05 Aug 2016 17:11

Re: Weekend!

Afbeelding

Welcome to the Weekend! De weersvoorspellingen zijn best heel prima, vooral zondag. Hebben jullie wilde plannen? Gaan er dit weekend bijvoorbeeld nog mensen naar de Gay Pride in Amsterdam of naar één of ander tof festivalletje?
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 05 Aug 2016 17:18

Re: Weekend!

We gaan vanavond naar The secret life of Pets. Ben benieuwd! Morgen nog niet echt plannen gemaakt, misschien dat we even gaan winkelen ergens en zondag willen we samen vaan bbq'en.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem192

Bericht 05 Aug 2016 17:18

Re: Weekend!

Ik heb een heel weekend vrij. Vandaag heb ik een chocoladetaart gebakken, een appelkaneel cake gebakken, boodschappen gedaan en het hele huis schoongemaakt. Nu zit ik even uit te rusten, vanavond nog boodschappen doen. Morgen komen mijn ouders en zussen (+aanhang) op de koffie voor mijn verjaardag, en in de middag nog 2 vriendinnen. Ik vier het verder even niet (helaas). Zondag ga ik even relaxen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Aug 2016 17:19

Re: Weekend!

Ik ga m'n GVB halen, hopelijk!
Let's discover the world together.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Aug 2016 17:20

Re: Weekend!

Leuk, Marin!

Wij gaan morgen weer een rondje bouwmarkt, verven en kasten in elkaar zetten. Oh, en nog meer dozen opruimen. Lang leve verhuizen! haha
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 05 Aug 2016 17:24

Re: Weekend!

Ja ik heb ook weekend!

Morgen eerst uitslapen, in huis wat rommelen en 's middags bij de wedstrijd van mijn vriend kijken met mijn schoonouders. Daarna gaan we uit eten bij de wok.

Zondag stappen we vroeg op de motor en gaan we een dagje naar de camping waar mijn ouders staan, slapen dan in een hotelletje en gaan maandag weer terug. En dan is het weekend weer voorbij en begin ik de week met een nachtdienst.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 05 Aug 2016 18:30

Re: Weekend!

CC, klinkt als een weekend met een fijne dosis quality time. Geniet ervan!
Wauw Katie, druk geweest vandaag! Hopelijk heb je, ondanks dat je het niet echt viert, toch een fijn verjaardagsweekend.
Marin, wat leuk! We hebben het hier over golf, toch? Een gezamenlijke hobby met je man?
Succes Tom! Is het einde al in zicht?
Klinkt fijn, Burn. Geniet van jullie nachtje weg.

Ik heb nog een aantal uurtjes werk liggen en een deadline voor maandag, daar ga ik me een deel van de zaterdag en zondag wel mee vermaken. De zaterdagavond staat iig gereserveerd voor een uitje met vrienden.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 06 Aug 2016 00:08

Re: Weekend!

Leuke plannen allemaal weer.

Ik was vandaag vrij, vanmorgen gepoetst in huis, gestofzuigd (poetshulp heeft vakantie) en een was gedraaid, opgehangen en een andere opgeruimd, daarna met schoonzus en neefje geluncht. Lekker sushi gegeten, en daarna rondje kermis. En in de avond met m'n vriend naar de stad gewest, nieuwe brillen (gewone en zonnebril) voor hem uitgezocht en besteld, en daarna lekker wat gegeten en gedronken op het terras.

Morgen werken van 11 tot 17 uur, daarna uit eten met vrienden.

Zondag werken van 11 tot 21 uur, daarna lekker op de bank, of in de tuin nog wat drinken.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Aug 2016 02:52

Re: Weekend!

Ik ben op vakantie en dan ben ik altijd het besef van dagen een beetje kwijt haha. Maar blijkbaar is het weekend, haha :razz: Ik ga in elk geval lekker verder vakantie vieren, maandag vliegen we terug, dus nu nog even lekker genieten hier.
<<

Anoniem245

Bericht 06 Aug 2016 13:56

Re: Weekend!

Ik lummel vandaag wat in huis, en vanavond gaan we naar een park dat speciale openingstijden heeft vanavond om Pokemon te vangen, ik ga met mijn vriend, zoon en beste vriend van zoon.
Morgen ga ik zwemmen met mijn moeder en zoon en eten we met zijn allen 's avonds.
<<

Anoniem316

Bericht 06 Aug 2016 16:04

Re: Weekend!

Ik hang ook vandaag wat in het huis om. Ik kan helaas vrij weinig zelf ondernemen op het moment zonder pijn te hebben. Dus maar even een beetje boodschappen gedaan in het dorp (met de auto notabene..), een cheesecake gebakken en net nog een klein rondje gelopen. Morgen staat er ook niet zoveel op de planning.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Aug 2016 07:08

Re: Weekend!

Skyler, ja golf ja. Doe een soort spoedcursus in één weekend, samen met de beste vriend van m'n man. Gisteren al hele dag gehad en vandaag nog een dag. Straks eerst theorie examen. Dus dat is nog even spannend.
Maar daarna kan ik dan inderdaad gezellig met m'n man mee golfen!
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Aug 2016 10:18

Re: Weekend!

Oh golf. Ik zat al te denken wat betekend gvb dacht eerst groot vaar bewijs haha. Leuk golfen samen met je man. Succes vandaag


Het is alweer zondag. Wij zijn vrijdag terug gekomen van vakantie. Echt een vreselijke vakantie met rot weer veel regen en hele harde wind de tent ging erg heen en weer dat we midden in de nacht de luifel moesten afbreken. Door het weer heb ik daar amper geslapen gisteren geprobeerd uit te slapen niet gelukt. We hebben de tent even laten drogen in de tuin bij mijn ouders.

Vandaag gaan we naar ons kleine baby nichtje toe om te knuffelen en her cadeau geven. Heeft lejow gemaakt een bestek set met de naam en geboorte datum en een plaatje erop. Het is echt super mooi geworden. Denk dat hun dat ook vinden. Verder gaan we weinig doen vandaag
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 12 Aug 2016 12:56

Re: Weekend!

Wat zijn jullie plannen voor het komende weekend?

Wij gaan vanmiddag op kraamvisite bij ons nichtje! Zus van mijn man is woensdag bevallen.
Morgen moet ik werken van 6.00-10.00. En 's ga ik taart maken.
Zondag bij mijn ouders, mijn broertje komt ook. Taartje eten, varen en bbqen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Aug 2016 12:59

Re: Weekend!

Ik heb vanavond een barbecue met vrienden (lekker weertje ook echt).
Morgen heb ik nog het laatste deel van m'n golfexamen (wel jammer, anders was ik naar de Haarlem meeting gegaan).
Zondag komen er vrienden golfen, maar ik ga niet mee (dat wordt me iets te veel) en ik moet eigenlijk nog foto's bewerken van een bruiloft, dus dat ga ik maar doen overdag. En dan 's avonds eten met die vrienden.
Let's discover the world together.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 12 Aug 2016 13:02

Re: Weekend!

Uhhhhhh Klussen, opruimen en dozen uitpakken. En kijken voor een piano. Misschien even duiken, maar ik gok van niet.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

anoniem203

Bericht 12 Aug 2016 13:05

Re: Weekend!

Ik moet vanavond en morgen heel de dag werken. Dan ben ik zondag vrij en mijn man ook. Hebben nog niks op de planning staan behalve wat klusjes in en om het huis. Ik hoop dus dat het weer een beetje mee zit. Als het maar droog is want ik moet oa cht dringend mijn ramen wassen. En maandag moet ik weer werken. Ik heb een drukke werkweek aankomende week en daarna gelukkig 2 weekjes vakantie :)
<<

Anoniem192

Bericht 12 Aug 2016 15:09

Re: Weekend!

Ik moet het hele weekend werken, en buurvrouw is jarig, dus daar ff kopje koffie drinken in de avond denk ik.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 12 Aug 2016 20:28

Re: Weekend!

Ik had vandaag al weekend, naja, ik heb eigenlijk sowieso nog vakantie. Maar vandaag was mijn man ook weer vrij, dus het voelde wel echt als weekend. Vanmorgen hebben we lekker uitgeslapen en boodschappen gedaan, vanmiddag heb ik lekker een beetje zitten knutselen en OS zitten kijken en mijn man in de tuin gewerkt, net even naar het tuincentrum gewandeld en nu weer lekker OS kijken.
Morgen niet echt plannen. Huishouden doen, en lekker dingetjes te doen in huis en in de tuin, tussendoor OS kijken. Oh, en even naar de stad, cadeautjes halen. En misschien dat we nog wel even naar de bios gaan.
Zondag gaan we naar de broer van mijn man, helpen verhuizen en zijn nieuwe huis bekijken. Daarna naar mijn ouders, en met hen en mijn zus uit eten.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 12 Aug 2016 20:55

Re: Weekend!

Het is mijn werkweekend.
Morgen en zondag moet ik werken van 07.30 - 16.00 uur.
Morgenavond hebben we een BBQ en zondagavond gaan we hopelijk lekker op de bank liggen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem185

Bericht 12 Aug 2016 21:28

Re: Weekend!

Ik moet dit weekend niet werken. De komende twee dagen ben ik dus op mijn vrijwilligerswerk te vinden om de laatste voorbereidingen te treffen voor de speelweek.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 14 Aug 2016 11:15

Re: Weekend!

Vrijdagavond hebben wij bij ons thuis gebbqt met een klein groepje vrienden. We hadden ontzettend veel geluk met het weer, want om 4 uur was het nog helemaal zonnig geworden hier :)
Gistermiddag ben ik bij m'n beste vriend geweest en zijn we samen eventjes de stad in geweest voor een kadootje voor een gezamelijke vriendin. Gisteravond ben ik met een stel meiden wat wezen drinken bij 1 van hun thuis.
Vandaag zijn mijn man en ik samen thuis, beetje serie kijken en misschien nog ergens op terras lunchen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 14 Aug 2016 11:22

Re: Weekend!

Ik werk het hele weekend. Vrijdagavond, gisteren heel de dag, vandaag van 13u tot 18u. Maar daarna weer vrij tot vrijdag!
<<

Anoniem245

Bericht 14 Aug 2016 17:49

Re: Weekend!

Vrijdagavond had ik film avond met mijn zoon (eigenlijk ook al filmmiddag, hebben hele dag samen films gekeken <3
Gisteren heb ik in huis gerommeld, sollicitatiegesprek gehad, en nog een rondje park gedaan met vriend, zoon, dochter en mattie van mijn zoon (zo heet dat tegenwoordig;) )
En vandaag ben ik naar de dierentuin geweest en straks hebben we verjaardag van diezelfde mattie.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron