Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar thema voor Wordpress blog vandaan halen?

<<

Anoniem168

Bericht 28 Jul 2016 20:40

Waar thema voor Wordpress blog vandaan halen?

Voor de bloggers onder ons: waar heb je je thema vandaan gehaald? Gebruik je gewoon een thema van Wordpress zelf? Heb je betaald voor een thema, en zo ja; hoeveel? Heb je helemaal geen thema maar je site op een andere manier laten bouwen?

Zelf gebruik ik tot nu toe alleen gratis WP thema's maar dat zijn eigenlijk verschrikkingen om mee te werken als je graag een hoop aan wilt passen. Dus nu ging ik eens kijken naar het kopen van een thema, maar ik vind de prijzen nog best hoog. Ik ben dus benieuwd hoe jullie dat gefixt hebben en of jullie aan- of afraders hebben.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Jul 2016 20:45

Re: Waar thema voor Wordpress blog vandaan halen?

Toen ik nog WP had, had ik idd een thema gekocht voor zo'n 200 dollar voor de ene en 50 voor de andere geloof ik. Wel heel duur. Goeie zijn over het algemeen ongeveer wel die prijs. Themeforest had ik ze van geloof ik.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem168

Bericht 28 Jul 2016 20:57

Re: Waar thema voor Wordpress blog vandaan halen?

Wow, 200 is wel héél veel. Ik vond de 69 die ik veel tegenkwam al duur, haha. Scheelt ook natuurlijk dat dit voor mij vooralsnog puur hobby is en ik er geen cent aan verdien, en ook nog niet goed weet of ik dat überhaupt wel zou willen (eraan verdienen). Je hebt nu een site laten ontwerpen neem ik aan Marin? Mag ik vragen, puur uit nieuwsgierigheid, wat zoiets ongeveer kost?
<<

Anoniem273

Bericht 28 Jul 2016 21:46

Re: Waar thema voor Wordpress blog vandaan halen?

Ik heb gewoon een gratis thema gedownload, weet even niet meer waar vandaan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Jul 2016 13:27

Re: Waar thema voor Wordpress blog vandaan halen?

Nee ik heb m'n website zelf ontworpen, althans, ik heb 'm via Jimdo. Zo ontzettend veel makkelijker dan WordPress. En goedkoop, 5 euro per maand voor een pro pagina.
Let's discover the world together.
<<

Mil

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 272

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:07

Woonplaats: A'foort

Bericht 29 Jul 2016 15:43

Re: Waar thema voor Wordpress blog vandaan halen?

Ik heb mijn thema ook gratis gedownload via WP zelf. Ik ben er heel tevreden mee. :)
Afbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 29 Jul 2016 17:15

Re: Waar thema voor Wordpress blog vandaan halen?

Ohja, Jimdo heb ik wel meer positiefs over gehoord. Inmiddels een thema gevonden via wp dat in de pro-versie (19,95) misschien wel wat is. Maar ik zoek nog even verder.

Voor degenen met de gratis versies; heb je het thema dan wel voldoende naar je zin kunnen aanpassen zonder in de style-css te hoeven knoeien? Want dat heb ik nu dus veel gedaan maar geeft zo'n rotzooi met een noob als ik, haha.
<<

Anoniem273

Bericht 29 Jul 2016 18:45

Re: Waar thema voor Wordpress blog vandaan halen?

Ik kan zelf CSS/HTML en heb mijn thema voldoende aan kunnen passen. Wel dankzij een plug-in want op de officiële manier pakte die mijn veranderingen niet.
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 29 Jul 2016 19:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem168

Bericht 29 Jul 2016 18:54

Re: Waar thema voor Wordpress blog vandaan halen?

Oh? Wat gek, wat voor plugin dan? Al prutsende lukte het mij ook wel redelijk, maar ideaal is het niet. Handig dat je dat zelf kunt!
<<

Anoniem273

Bericht 29 Jul 2016 19:49

Re: Waar thema voor Wordpress blog vandaan halen?

Ik zal thuis even kijken welke plug-in. Het lag aan mijn thema, die was zo gemaakt dat de link kleurtjes niet aangepast konden worden.
<<

Mil

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 272

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:07

Woonplaats: A'foort

Bericht 29 Jul 2016 20:16

Re: Waar thema voor Wordpress blog vandaan halen?

Ik heb alles naar mijn zin aan kunnen passen, zonder dat ik met codes heb gewerkt :)
Afbeelding

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers