Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

<<

Anoniem304

Bericht 26 Jul 2016 20:19

Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Als je geld zat had en je kon 1 ingreep doen, wat zou je dan doen?

Wil je überhaupt snijden in een gezond lichaam? Hoe sta je hier tegenover?
Heb je al eens iets laten doen? Wil je er iets over kwijt?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Jul 2016 20:27

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Zoals ik er nu tegen aan kijk zal ik niet cosmetische chirugie laten toepassen. NIet dat ik tevreden ben over mijn lichaam, maar inderdaad vind ik niet dat je in een gezond lichaam moet snijden.
Als het zou kunnen zou ik wel iets aan de littenweefsel plekken in mijn armen willen laten doen. Vooral omdat ik irritant wordt van de jeuk. Helaas doen ze hier niks aan, omdat ze niet weten of het er mooier op wordt en of het zinvol is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 26 Jul 2016 20:35

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Ik zou dan een borstvergroting willen. Van mijn borsten is echt niets over na mijn zwangerschappen. Ik had een mooie volle E cup, nu een krappe C. En dan is dat ook nog vooral los vel. Heel lelijk.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem177

Bericht 26 Jul 2016 20:37

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Ik heb een borstvergroting gehad in 2011. Ik wilde het al jaren, het is een goede beslissing geweest. Ik heb er geen moment spijt van gehad, mijn moeder had er wat meer moeite mee. Inderdaad vanwege snijden in een gezond lichaam. Ik ben er echt een ander mens door geworden, voel me eindelijk vrouw.

Ik kan het iedereen aanraden.
<<

Anoniem192

Bericht 26 Jul 2016 20:52

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Ik heb teveel vel bij m'n nek waardoor hij heel dik lijkt, maar dat is gewoon huid. Als ik dan iets weg zou willen/moeten halen, dan zou dat het zijn.
<<

Anoniem315

Bericht 26 Jul 2016 20:56

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Botox in m'n gezicht denk ik. Verder niet. Aan mijn lijf kan ik vrij veel zelf doen. Tenzij ik aan deze zwangerschap hangtietjes overhoud, misschien zou ik daar dan iets aan willen doen.
<<

Anoniem181

Bericht 26 Jul 2016 21:00

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Dan toch een borstvergroting. Hoewel ik dat slappe vel op m'n buik ook niet zo mooi vind, maar die valt dan vast minder op als m'n borsten groter zijn :laughcry: Ik heb wel altijd gezegd dat ik nooit iets aan mijn lijf zou laten doen als het niet nodig was, maar dat was voordat ik wist dat je je zo ellendig kon voelen door wat je in de spiegel ziet en niet kunt veranderen.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 26 Jul 2016 21:01

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Ik heb redelijk veel ooglid, mocht ik daar ooit serieus last van krijgen, dan zou ik wel overwegen daar wat aan te laten doen. Maar verder niet.

Edit: Ik lees het ook niet goed met mijn slaaphoofd. Dan zou ik er nu iets aan doen haha!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Jul 2016 08:26

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

En als je nog iets mag doen Bambina? Wat zou je dan doen?
<<

Anoniem304

Bericht 27 Jul 2016 08:27

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Ik ben een tattoo aan het laseren. Ook een soort van cosmetische ingreep, maar die tel ik even niet mee.

Ik zou m`n borsten laten vergroten als ik het aandurf. Niet te veel, gewoon een beetje. Ze zijn ongelijk en ik vind ze te klein.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 27 Jul 2016 08:43

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Liposuctie bij mijn bovenbenen
Ik ben 15 kilo afgevallen behalve (of minimaal) bij mijn benen, waardoor ik zelf vind dat ik erg uit verhouding ben.
Maar ik denk niet dat ik het ooit echt zal doen. Dat durf ik niet.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Jul 2016 09:27

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Ik zou die afschuwelijke onderkin weg laten halen. Ik zou heel graag een strakkere kaaklijn willen.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 27 Jul 2016 09:36

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Ik zou een borstlift willen en wat meer volume aan de bovenkant.
Het zijn echt leeggelopen melktieten.
Ook de tepelhoven vind ik veel te groot.
04-2014
10-2015
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 27 Jul 2016 09:43

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Ik weet niet of het echt onder cosmetische ingreep valt, maar ik zou dan wel microdermabrasie willen laten doen. Ik heb een hele onregelmatige en vettige huid waar ik graag vanaf wil, maar vind microdermabrasie (waar ik veel goede verhalen over heb gehoord) erg duur omdat je het regelmatig moet herhalen.

Als het echt een operatie moet zijn zou ik eerlijk gezegd niet weten wat ik moet doen. Niet dat ik nou zo ontzettend tevreden ben, maar ik heb 'problemen' die met een operatie opgelost kunnen worden. Ik zou wel wat strakker willen zijn maar dan moet ik gewoon minder eten en meer sporten. Oh en ik wil graag lange slanke vingers, maar volgens mij bestaat er geen operatie tegen korte stompjes.. :D

♥♥
<<

Anoniem177

Bericht 27 Jul 2016 09:43

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Yadira schreef:En als je nog iets mag doen Bambina? Wat zou je dan doen?

Dan zou ik op latere leeftijd mijn oogleden laten doen. Als ik moe ben of heb gehuild hangen die een beetje. Ik verwacht in de toemomst dat dit alleen maar erger wordt gezien het een familie kwaal is.

Mocht het niet erger worden dan kan ik zo niet bedenken wat.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 27 Jul 2016 10:43

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Ik zou mijn mijn onderkin laten weghalen, lellek ding! En een paar kilo extra willen (en dan dus op de goede plekken), dan heb ik weer een fatsoenlijk figuur hoop ik.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 27 Jul 2016 11:33

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Ik heb door heel veel afvallen overal overtollige huid maar ja dat is niet in 1 operatie te verhelpen dus als ik dan moet kiezen denk ik toch dat ik ga voor het liften van mijn borsten. Ik had altijd behoorlijk wat maar daar is nu niks meer van over helaas.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 27 Jul 2016 11:45

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Dan zou ik hard gaan nadenken, want er zijn twee dingen die ik wel zou willen veranderen. Ik zou een borstverkleining overwegen, maar ik zou ook wel iets aan mijn hangbuik willen laten doen. Denk dat het als ik er echt maar 1 mag kiezen toch de buik zou worden. Maar in de praktijk wordt het geen van beiden, hoewel ik er graag wat aan zou laten doen vind ik het voor mezelf niet nodig om me voor zoiets te laten opereren. Op gezondheidsgebied heb ik al genoeg ellende gehad, dus ik zou geen operatie die niet 'nodig' is laten uitvoeren met het risico op complicaties. En daarbij kosten zulke dingen ook aardig wat geld.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 27 Jul 2016 12:03

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Dan zou ik een ingreep laten doen om voorgoed van okselzweet af te komen, weet even niet meer hoe het heet.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem215

Bericht 27 Jul 2016 12:06

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Briggy schreef:Dan zou ik een ingreep laten doen om voorgoed van okselzweet af te komen, weet even niet meer hoe het heet.


Nooit geweten dat dat bestaat.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 27 Jul 2016 12:27

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

dat is toch 'gewoon' met botox?

Ik hoef nu niks te laten doen en dus het geld op de bank laten staan voor wanneer ik het wel wil. Al laat ik wel elk jaar een prikje botox tussen m'n wenkbrauwen zetten want daar heb ik diepe groef, sinds 3 jaar, maar dat kost geen drol.
Maar straks, na kinderen, als er dan dingen verzakken of gewoon niet meer mooi zijn, heb ik geen moeite daar wat aan te doen. Oogleden of paar extra prikjes of een borstcorrectie, allemaal ok. Ik wil echter ook gewoon mooi oud worden dus niet teveel gesleutel aan mijn lijf.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 27 Jul 2016 12:36

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Duchess schreef:Liposuctie bij mijn bovenbenen
Ik ben 15 kilo afgevallen behalve (of minimaal) bij mijn benen, waardoor ik zelf vind dat ik erg uit verhouding ben.
Maar ik denk niet dat ik het ooit echt zal doen. Dat durf ik niet.


Exact dit.. Ook al zitten de kilo's er nu wel bij. Toen ik zoveel afgevallen was had ik nog steeds hele stevige benen. Er zit ook echt een 'kwab' naast mijn knie. Vind het vreselijk lelijk. Daarnaast doet het ook gewoon zeer dat ze zo zwaar zijn :(
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 27 Jul 2016 13:04

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Even gegoogled. Het heet miraDry en is wat anders dan botox. Het kost rond de € 1495. Slik!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 27 Jul 2016 14:54

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Ik zou m'n neus willen laten verkleinen. Ik heb echt een lelijke grote neus. Maar ik vind het echt teveel geld om te laten doen.

Tot voor kort had ik ook een borstvergroting gewild, maar daar ben ik helemaal vanaf gestapt. Ik heb kleine borsten, die ook niet meer helemaal stevig zijn na m'n zwangerschappen. Maar ik heb er opeens vrede mee gekregen, ik vind het wel best zo. Ook het idee dat er iets onnatuurlijks in je lijf zit staat me echt heel erg tegen. Kan me niet voorstellen dat je lijf dat accepteert. En daarnaast zou ik bang zijn dat het gevoel minder wordt of weggaat, groot gemis in m'n seksleven, haha.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 27 Jul 2016 20:49

Re: Cosmetische ingrepen / Plastische chirurgie

Ik zou een borstlift doen dan.
Ik had ooit een flinke e, nu amper een b en je kan er amper slappe thee van zetten :(
november 2010-januari 2013-november 2014
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron