Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zijn jouw beste eigenschappen?

<<

Anoniem192

Bericht 26 Jul 2016 17:55

Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Wat zijn jouw beste eigenschappen?
<<

Anoniem221

Bericht 26 Jul 2016 20:51

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Beste eigenschappen heb ik niet echt. Goede eigenschappen wel. Ik ben zorgzaam, ben goed voor de mensen die ik lief heb en ik plaats mezelf nooit boven een ander. Waarbij ik me wel weer automatisch onder iemand anders plaats en dat is dan weer een slechte eigenschap. :laughcry:
<<

Anoniem313

Bericht 26 Jul 2016 22:18

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Fedora schreef:Beste eigenschappen heb ik niet echt. Goede eigenschappen wel. Ik ben zorgzaam, ben goed voor de mensen die ik lief heb en ik plaats mezelf nooit boven een ander. Waarbij ik me wel weer automatisch onder iemand anders plaats en dat is dan weer een slechte eigenschap. :laughcry:


Maar je goede eigenschappen zijn toch je beste eigenschappen? Van je verzameling eigenschappen zijn dit je beste.

Waarom is dit topic zo leeg? Ik vind het veel makkelijker en leuker om over mijn beste eigenschappen na te denken dan over mijn slechte :)

Ik ben slim, grappig, en kan mensen op hun gemak stellen.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 26 Jul 2016 22:27

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Ik kan goed luisteren, heb doorzettingsvermogen en ben betrouwbaar
<<

Anoniem282

Bericht 26 Jul 2016 22:40

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

- Slim
- Behulpzaam/zorgzaam
- Balans tussen ratio en gevoel en kan veel situaties overzien
- Eerlijk
- Ruimdenkend
- Analytisch
<<

Anoniem222

Bericht 26 Jul 2016 23:05

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Wat jammer dat hier nog maar 4 reacties zijn en in het slechte eigenschappen topic al 13!

Mijn goede eigenschappen: enthousiast, slim, gedreven, kritisch, vriendelijk, optimistisch.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 27 Jul 2016 05:52

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Ik ben heel erg eerlijk en betrouwbaar, een harde werker, geef heel erg om mensen en help graag.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 27 Jul 2016 07:53

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Ik kan me goed inleven in een ander, kan erg goed uitleggen, ben verbaal sterk en ben grappig. En ook behulpzaam.
#teammaple🍁
<<

Anoniem184

Bericht 27 Jul 2016 08:06

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Harrison schreef:Wat jammer dat hier nog maar 4 reacties zijn en in het slechte eigenschappen topic al 13!


Ja grappig he? Ik denk dat het toch makkelijker is je slechte eigenschappen te benoemen dan je goede. Ik vind het echt heel moeilijk te bedenken wat nou m'n goede eigenschappen zijn. Er staan hier eigenschappen in dit topic beschreven waarvan ik denk: ohja, dat heb ik ook wel, maar zelf zou ik er niet op gekomen zijn. Maargoed, ik waag een poging :)
Ik ben in elk geval (bijna) altijd vrolijk en enthousiast. Verder kan ik me goed inleven in een ander, probeer ik vaak vanuit de positie van de ander te denken. Ik ben erg standvastig, als ik rechtsaf wil, gaan we rechtsaf, niet links, niet rechtdoor en ook geen middenweg (wat ook meteen een slechte eigenschap is natuurlijk). En ik ben best creatief, en goed in het bedenken van creatieve oplossingen.

Ohja, en welke ik heel vaak terug hoor van m'n collega's: Ik schijn veel te weten/theoriekennis over van alles te hebben. Dingen die ik ergens lees, sla ik op en kan ik op een later moment zo opdreunen.

Da's toch best een aardig lijstje :)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 27 Jul 2016 08:24

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Ik ben sociaal, lief, enthousiast, open en leergierig.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem192

Bericht 27 Jul 2016 10:45

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Mensen vinden het sowieso moeilijk(er) om positieve dingen over zichzelf te noemen volgens mij.

Ik ben sociaal, denk veel aan anderen, ben behulpzaam, kan me goed in mensen inleven & ben goed in dingen organiseren en regelen.
<<

Patsy

Bericht 27 Jul 2016 10:47

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

We hebben net een training gehad op het werk oa hierover. Volgens mijn collega's ben ik:
Sociaal
Eerlijk
Betrouwbaar
Humoristisch
Vrolijk
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 27 Jul 2016 15:24

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Ik ben sociaal, betrouwbaar en heb veel doorzettingsvermogen (kan ik na 12 jaar verbouwen wel van mezelf zeggen, haha!).
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 27 Jul 2016 17:49

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Ik vind het makkelijker om positieve dingen over mijzelf te zeggen dan negatieve. Ik heb me in het verleden te veel gefocust on negatieve eigenschappen en heb door middel van gedachte verandering (er is hier een woord voor, maar ik kan er niet opkomen) geleerd om positief over mezelf te denken. Dus door steeds positieve dingen te herhalen.

Nu kan ik vol trots zeggen dat ik spontaan ben, loyaal ben, heel erg zorgzaam ben maar daarbij wel mijn eigen grenzen ken, ik ben vrolijk en grappig en ik heb het genieten van de kleine dingen tot een soort kunst verheven. Dit waren er zo snel even een paar. :)
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Anoniem185

Bericht 27 Jul 2016 20:43

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Omdat Harrison wil dat iedereen uit het slechte-eigenschappen-topic hier ook reageert:

Ik ben zorgzaam en loyaal. Ik ben heel leergierig en heb veel doorzettingsvermogen (terwijl ik dat soms zo niet voel, ik heb soms ergens helemaal geen zin meer in, maar aan de andere kant maak ik het toch wel af). Wat ik wil bereiken kan ik bereiken. Verder ben ik ook heel verantwoordelijk en heb ik geen moeite met verantwoordelijkheden te dragen.

Ik help graag mensen en kan goed dingen uitleggen. Wat ik daar aan wel jammer vind, is dat daar regelmatig gebruik (of misbruik) van wordt gemaakt. Heel veel mensen weten me heel goed te vinden als ze met bijvoorbeeld hun opleiding een probleem hebben en maken gretig gebruik van mijn uitleg of mijn samenvattingen. Echter voor 'gezellige' dingen word ik nooit spontaan benaderd.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Jul 2016 21:05

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Ik ben heel erg zorgzaam. Zelf nu, nu ik 2 weken geleden aan mijn knie geopereerd ben sta ik nog steeds klaar voor mijn vriend omdat hij meer pijn heeft in zijn heup.
Nu gaat mij herstel voorspoedig, maar ik stond na een week al te koken omdat hij zoveel pijn had.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

anoniem203

Bericht 27 Jul 2016 22:32

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

- ik ben behulpzaam
- creatief
- betrouwbaar
- humoristisch
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 28 Jul 2016 09:30

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Opgewekt/vrolijk, behulpzaam, leergierig, enthousiast, doelgericht, fanatiek en georganiseerd.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Jul 2016 11:51

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Ik ben best grappig. Tenminste, dat wordt me wel eens verteld :smile:

Ik breng vaak een goede sfeer mee. Ook hier op het werk bijvoorbeeld: mijn collega's geven aan me echt te gaan missen omdat het altijd gezellig is als ik er ben.

Ik ben niet snel pessimistisch.
<<

Anoniem281

Bericht 28 Jul 2016 11:56

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Ik ben overal wel redelijk awesome.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Jul 2016 12:00

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Ik ben georganiseerd en netjes
Ik ben erg zorgzaam en behulpzaam
Ik ben creatief
<<

Anoniem321

Bericht 29 Jul 2016 09:39

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Ik kan deze niet zomaar zelf beantwoorden, maar ik heb de vraag wel eens aan mijn moeder gesteld wat zij nou vond.
Toen kwamen de volgende dingen naar voren:
Behulpzaam, gul, vriendelijk, grappig

Als ik denk wat mijn vriend zou zeggen, zou er denk ik ook uit komen dat ik vriendelijk en behulpzaam ben, het goede in mensen zie en sterk ben.

Als ik dan zelf verder ga denken, zou ik zeggen dat ik ruimdenkend ben en goed kan luisteren.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5363

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 29 Jul 2016 09:45

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Lief, zorgzaam, creatief, ruimdenkend, niet snel van de wijs te brengen.
Ook ben ik redelijk eigenwijs, ik doe wat ik leuk vind en niet wat andere graag zouden willen. Dat brengt mij heel veel rust.
En ik zie altijd het goede van iemand in, maar volgens mijn vriend (die het tegenovergestelde heeft) Is dat juist niet een van mijn beste eigenschappen. Het is maar hoe je het bekijkt ;)
10.04.17
<<

Geel

Bericht 29 Jul 2016 09:50

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Ik ben onbevangen en flexibel. Lief en sociaal, gevoelig voor andermans emoties. En ik ben erg nieuwsgierig, wil dingen die me interesseren tot in de puntjes beheersen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Jul 2016 10:28

Re: Wat zijn jouw beste eigenschappen?

Ik ben heel erg flexibel, vooral op mijn werk, daar waar ik nodig ben, ben ik.
Ik ben sociaal en sta voor iedereen klaar (kan soms ook juist een valkuil zijn dat laatste.. het werkt niet altijd van 2 kanten zo).
Ik ben erg creatief en ik zie heel graag het goede in de mens (en ook dat is wel eens een valkuil..)
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers