Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

<<

anoniem213

Bericht 26 Jul 2016 16:12

Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Iedereen gaat al lekker op vakantie en vriend en ik gaan pas in september (lees dit maar met extra gevoel voor drama). Nu hebben we zondag vast een keer geoefend met het opzetten van de tent en dat was zo leuk en gezellig, maar nu heb ik NOG meer zin om op vakantie te gaan!

Wie moet er nog meer ruim een maand wachten? Ja, ja, dat is wel een topic waard toch? En waar hebben jullie dan het meeste zin in?

Ik heb zin om gezellig samen met mijn vriend in de auto te zitten en dan zo snel mogelijk de tent op te zetten en daarna trots met een biertje voor onze tent neer te ploffen :cheering:.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 26 Jul 2016 16:16

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Ik ben al geweest, dus ik mag niet mee praten eigenlijk, maar een paar jaar geleden ging ik ook zo laat en eigenlijk is dat dus superfijn. Iedereen is dan alweer terug en jij hebt het gewoon nog in het verschiet. Heerlijk vooruitzicht! :D
Waar gaan jullie heen?

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 26 Jul 2016 16:18

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Wij gaan niet op vakantie maar in de bouwvak is onze verbouwing wel aan de beurt. Hopelijk beginnen ze volgende week. Nog eventjes geduld dus!

Fijne vakantie alvast!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 26 Jul 2016 16:20

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Ja wij ook!
Maar.... ik voel het nog niet zo erg.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem281

Bericht 26 Jul 2016 16:21

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Oh ja herkenbaar, hoor. Wij gaan niet echt weg-weg, we gaan naar een Centerparcs in Drenthe, zo'n VIP deluxe huisje, voor een midweekje. Eerst trouwen, 12 september en daarna gelijk door naar CP!

Vanmorgen bladerde ik in de werkagenda en zag toen staan 'Tris vrij' en ik dacht,'Huh zo snel al?' Toen was ik even opgebeurd, maar daarna dacht toch ik toch alweer 'Boee nog zo laaang..'

Kan je de tijd niet nog vullen door leuke dingen uit te zoeken in de buurt van je vakantieplek? Dagjes weg alvast plannen?
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 26 Jul 2016 16:24

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Herkenbaar! Ik heb begin september vakantie en bijna al mijn collega's nu of zijn net geweest. Vandaag had er weer eentje de laatste werkdag voor de vakantie. Ik wil ook!
<<

anoniem213

Bericht 26 Jul 2016 16:25

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Ja, als het goed is gaan we tussendoor nog een paar dagen naar Rotterdam, dus ik stel me ontzettend aan. We gaan richting Frankrijk, maar we hebben niks geboekt, dus ik kan ook niet zoals normaal alles vast uitgebreid bekijken :laughcry:. En ik weet niet precies wanneer we gaan, omdat dat een beetje afhankelijk is van mijn scriptie(begeleider). Daarom heb ik het denk ik nu een beetje extra.

Bazinga, ik snap echt heel goed dat je uitkijkt naar een vakantie in zo'n huisje hoor. Zou ik ook doen!

Sam, fijn dat je het nog niet zo voelt! Ik had het vooral nadat ik in de tent had gestaan. Dat was zo leuk!

Elliot, ik denk ook dat het in september alleen maar fijn is hoor, maar nu denk ik: ik wil gewoon morgen weg. Gelukkig wordt het me niet afgepakt en komt die vakantie vanzelf.
<<

anoniem213

Bericht 26 Jul 2016 16:26

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Isabel_ schreef:Herkenbaar! Ik heb begin september vakantie en bijna al mijn collega's nu of zijn net geweest. Vandaag had er weer eentje de laatste werkdag voor de vakantie. Ik wil ook!

Ja precies. Alle collega's zijn al geweest of krijgen nu zo'n beetje vakantie.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 26 Jul 2016 16:28

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Ik moet er nog ruim 2 wachten: wij gaan pas in de herfstvakantie!

Ergens baal ik wel dat we nu niet gaan, maar ach, we gaan vehuizen dus een spannende tijd wodt het sowieso
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem238

Bericht 26 Jul 2016 16:49

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Oh wat een herkenbaar (en decadent :smile:) gevoel!!! :eyes:
Ik ben zelf eind mei/begin juni 2 weken vrij geweest, waarvan we 8 dagen op Cyprus zijn geweest.
Nu hebben we de laatste week/eerste week van september nog een week vrij en we willen dan ook op vakantie.

De eerste vakantie was 'verplicht' door een uitnodiging voor een trouwerij van vrienden.
Dat het vroeg in het vakantieseizoen viel, was voor ons ook de reden de vakantie in tweeën op te splitsen.

Maar wat duurt het nu nog lang, tussen de vakanties zit precies 12 weken en ik ben precies over de helft nu :razz:.
Dit gevoel komt vooral door rustige tijd op het werk, collega's en vrienden die nu één voor één op vakantie gaan (toen ik op vakantie ging , was ik volgens mij de eerste in de rij...) en het sociale leven (bv. sportlessen / afspraken in de kerk) wat nu stil ligt.

Volgend jaar willen we de laatste 3 weken van juni, dan hoef je gelukkig niet alle 3 de zomermaanden te werken :razz:.
<<

Anoniem192

Bericht 26 Jul 2016 16:51

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Ik heb wel vrij gehad, maar ben niet op vakantie geweest en vind alle mensen die nu weggaan stom, ik wil ook op vakantie! Maar ik mag niet in de zomer. Ik hoop oktober of november nog even weg te gaan!! Of even, ik wil wel lang eigenlijk.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 26 Jul 2016 17:38

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Ik moet nog wachten tot februari :-P afgelopen februari 5 weken weggeweest en wil dat volgend jaar weer doen.
<<

Anoniem184

Bericht 26 Jul 2016 17:42

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Ik moet nog drie maanden wachten :( Gelukkig ben ik over anderhalve week wel twee weken vrij, maar dan ga ik niet op vakantie.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 26 Jul 2016 17:43

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Ja dat snap ik wel, June. Zo leuk die voorpret.

Maar hier is wel de enorme zin in de tijd samen. Over een paar weken denk ik dat dat gevoel wel heb. Nog 5 weken werken.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 26 Jul 2016 18:53

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Heel herkenbaar. Heb echt precies hetzelfde als jou, June.

Gaan pas in september en deze en komende week gaan echt al mijn collega's op vakantie, alsof ik alleen overblijf (even overdreven dramatisch).
We hebben ook nog niks geboekt of geplaned, alleen dat we waarschijnlijk ergens met de auto en tent heen rijden. Dus bij alle vragen of ik nog plannen heb kan ik ook geen leuk enthousiast verhaal afsteken.
<<

Geel

Bericht 26 Jul 2016 19:28

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Wij gaan überhaupt niet op vakantie dit jaar. Tenminste, niet echt. We zouden eigenlijk in september, maar m'n broer gaat dan trouwen en ik ben ceremoniemeester met m'n zus, dus dat gaat niet. Mijn man kon niet meer op een ander moment vrij krijgen. We gaan wel eind oktober en half november twee keer een weekend met familie weg.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 26 Jul 2016 19:54

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Ohhh herkenbaar! Wij gaan ook pas laat. 2 oktober, 12 dagen naar Rhodos.
We zijn half juni wel al lekker 6 dagen naar Spanje geweest, dus gelukkig al wel wat gehad.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11404

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 26 Jul 2016 20:21

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Ik wacht met je mee!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Jul 2016 05:13

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Wel leuk zo'n vooruitzicht, maar wachten duurt altijd extra lang!

Wij gaan pas in november weer op vakantie. Hebben natuurlijk ook helemaal niets te klagen want in januari nog in Azië geweest en maart nog naar Spanje. En nu in november naar Amerika en heel misschien in oktober nog naar Spanje. Dus oh wat ben ik een zeur. Maar november duurt nog wel heel lang!
Let's discover the world together.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 27 Jul 2016 07:13

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Ik moet waarschijnlijk nog een jaar wachten. We zijn in april al op familiebezoek geweest en dat was achteraf gezien veel te vroeg. :( Nu gaan we waarschijnlijk pas in het voorjaar of zomer 2017 weer. Ik heb het meeste zin om mijn oma'tje weer te zien. En verder lekker te eten en te zwemmen.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 27 Jul 2016 08:57

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Ik heb eind augustus vakantie, wat ik op zichzelf al lang vind duren, maar man kan waarschijnlijk geen vrij dus een vakantie samen zit er in elk geval niet in. Ben dan ook 7 maanden zwanger dus om nou alleen te gaan backpacken is ook niet echt een optie. En met een baby straks zal vakantie überhaupt wel op zich laten wachten. Aaahhh, ik baal er echt van. Hopelijk kunnen we op z'n minst een weekend weg.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 27 Jul 2016 10:41

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

ik moet ook nog lang wachten. Heb vanaf 19 september 2 weken vakantie waarvan we een week naar Kaapverdië gaan. Super leuk maar dat is gewoon nog 7weken werken na deze week. Hmmmm, als ik het zo zeg dan valt het wel weer mee eigenlijk.
30-04-2017
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 27 Jul 2016 10:56

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Succes voor ieder die nog moet wachten op een vakantie!

Ik wacht ook nog tot eind augustus. Dan ben ik bijna twee weken vrij, waarvan ik een paar dagen op citytrip ga. Ik ben vooral toe aan even rust en niks. De verhuizing en alles daaromheen vergt toch behoorlijk wat van mijn energielevel. Maar nog een paar weken doorwerken, dan is het al zover.
<<

Anoniem177

Bericht 27 Jul 2016 11:32

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Wij gaan een weekend weg eind augustus begin september haha
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 27 Jul 2016 11:53

Re: Ik moet nog zoooooo lang wachten. Wie nog meer?

Ik krijg ook eind augustus vakantie. Deze week en volgende week werk ik fulltime (collega is met vakantie) daarna nog 3 weken mijn normale uren en dan hebben we 2 weken vakantie. Gaan waarschijnlijk nog wel een paar dagen weg maar hebben nog niets geboekt.
Maart 2014
Februari 2018
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers