Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby op buik slapen

<<

Janna

Noob

Berichten: 40

Geregistreerd: 04 Nov 2015 11:59

Bericht 24 Jul 2016 10:34

Baby op buik slapen

Onze baby van 4 weken slaapt beter op zijn buik overdag in de box doen we dat soms nu wel. Maar 's'nachts durf ik dat niet. Het gevolg is nu dat hij amper slaapt, en heel vaak komt voor een voeding. Hebben jullie jullie baby wel een op hun buik laten slapen als ze zo klein zijn?
<<

Isa

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 269

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:42

Bericht 24 Jul 2016 11:26

Re: Baby op buik slapen

Toevallig hebben wij hetzelfde dillemaa met onze zoon van bijna 8 weken. Op zijn buik slaapt hij gerust 2/3 uur op zijn rug hooguit een klein uurtje en dan schrikt hij tussendoor veel wakker. De nachten gingen eerst wel goed op zijn rug maar de laatste 2 weken schrok hij elke keer wakker. Sinds 2 nachten ligt hij s nachts op zijn buik te slapen en hij heeft beide nachten doorgeslapen. We hebben wel een nanny sensormatje en een aerosleep aangeschaft. Hij is wel al heel sterk in zijn nekje. Ik blijf het eng vinden....
Afbeelding
Afbeelding[/url]
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11567

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 24 Jul 2016 13:07

Re: Baby op buik slapen

Ja, ik heb dat gedaan vanaf het begin bijna. J kon z'n hoofd al vanaf de geboorte optillen.
2015 💙
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 24 Jul 2016 13:12

Re: Baby op buik slapen

Ik zou het wel doen. Desnoods met zo'n matje of camera.
Ik vond het in het begin ook eng. Maar zou het zeker doen als er dan zo goed geslapen wordt.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 24 Jul 2016 15:14

Re: Baby op buik slapen

J. sliep ook vele malen beter op zijn buik. Hij sliep naast mij in de co sleeper en ik heb hem de eerste maanden gewoon op zijn buikje laten slapen, ik werd naarmate de tijd ook steeds geruster omdat hij sterker werd. In de box sliep J. bijna niet, dus deed hem dan in de doek.
<<

Anoniem177

Bericht 24 Jul 2016 16:25

Re: Baby op buik slapen

K. slaapt hij ook wel eens op zijn buikje maar nooit als ik zelf slaap. Dus of ik ben er hij of heb de camera aanstaan en spiek ik af en toe.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers