Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Doof gevoel huid na operatie

<<

Jilke

Kwebbel

Berichten: 261

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:26

Bericht 23 Jul 2016 09:33

Doof gevoel huid na operatie

In maart ben ik geopereerd aan een spatader, waarbij via mijn lies een opening is gemaakt. Sinds de operatie is het ter hoogte van mije binnenkant bovenbeen wat rond de plek bij mijn lies zit wat gevoelloos. Het voelt doof als ik er over heen ga.
Dit kon een tijd aanhouden zei de chirurg achteraf.

Wie heeft dit ook gehad, ergens een doof gevoel na een operatie? Hoelang hield dit aan en ging het nog weg?
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 23 Jul 2016 10:46

Re: Doof gevoel huid na operatie

Mijn schouder voelt na 4 jaar op sommige plekken nog steeds wat doof, ik heb wel het idee dat dit steeds minder aan het worden is.
10.04.17
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Jul 2016 11:36

Re: Doof gevoel huid na operatie

Ik zat gisteren bij de fysio en ik heb ook nog een doods gevoel onder mijn knie. Nu ben ik pas vorige week geopereerd, maar verder is het gevoel overal terug. Zij gaf aan dat het een huidzenuw is die waarschijnlijk beschadigd is.
Afhankelijk van de beschadiging hersteld het wel of niet. INternet is mij zo wijs om te vertellen dat het gemiddeld 12 maanden kan duren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 23 Jul 2016 11:38

Re: Doof gevoel huid na operatie

Mijn hele linker onderbeen voelt zo helaas. Op de binnenkant van m'n enkel heb ik grote plek die (liever) niet aan te raken is, dan heb ik erg last van zenuwpijn. De rest van m'n been gaat wel, ik ondervind er verder geen hinder van. Na zoveel operaties denk ik niet dat het bij mij nog weggaat.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 23 Jul 2016 12:17

Re: Doof gevoel huid na operatie

Ik heb het na een borstverkleining 8 jaar geleden nog steeds. Mijn tepels en aan de linkerkant onder mijn oksel is doof. En bij mijn rechterborst een strook van 1cm aan beide zijden van het litteken naar beneden vanaf mijn tepel.
27-12-2011
03-06-2013
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 23 Jul 2016 12:18

Re: Doof gevoel huid na operatie

Ik heb dat ook met het litteken van mijn keizersnedes. De ene keer voelt het redelijk normaal en de andere keer is het weer een doof gevoel. De laatste keizersnede was 4,5 jaar geleden dus ik denk dat het bij mij ook wel zo blijft.
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 23 Jul 2016 12:34

Re: Doof gevoel huid na operatie

Ik heb ook nog steeds een doof gevoel net boven mijn litteken van mijn ks. Dit is al 3,5 jaar zo en het zal denk i kwel zo blijven.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Jul 2016 22:11

Re: Doof gevoel huid na operatie

Ik ben 7,5 jaar geleden aan m'n enkel geopereerd en heb nog steeds een doof gevoel op de bovenkant van m'n voet. Er is waarschijnlijk een zenuw geraakt, waardoor dit zo blijft. Het voelt gek aan, maar verder heb ik er geen last van. Vervelender vind ik het dat m'n enkel ook nog steeds dikker is, vooral rond het litteken. Lelijk vind ik dat, want hij is veel dikker dan m'n andere enkel, maar ik geloof dat het verder niemand opvalt.
❤ 7 juni 2018
<<

Mil

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 272

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:07

Woonplaats: A'foort

Bericht 25 Jul 2016 17:20

Re: Doof gevoel huid na operatie

Na de keizersnede in januari, voelt mijn onderbuik ook nog zo gek aan. Heel apart.. Heb ook niet het idee dat het minder wordt nog, maar de wond van de blindedarm operatie (15jr geleden) voelt wel weer normaal. Er is dus nog hoop :banaan:
Afbeelding

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers