Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verbrand op mijn rug

<<

Anoniem192

Bericht 22 Jul 2016 21:48

Verbrand op mijn rug

Ik heb gisteren een tijd in de zon gelegen maar me wel ingesmeerd. Maar ik voel vandaag dat ik toch wel verbrand ben aan de bovenkant van mijn rug, het trekt, de huid is warm en alles schuurt erop. Ik heb het ingesmeerd met aftersun, zover ik erbij kan dan, maar is er nog meer wat ik kan doen? Want nu voelt het niet zo lekker aan met kleding.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 22 Jul 2016 22:17

Re: Verbrand op mijn rug

Ben bang dat je niet veel meer kunt doen dan flink aftersunnen en geduld hebben. Desnoods als je thuis bent koude doeken erop leggen oid.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 22 Jul 2016 22:28

Re: Verbrand op mijn rug

Goed blijven smeren inderdaad. Verder misschien letten op je kleding dathet niet van dat plakstof is.
<<

Anoniem184

Bericht 22 Jul 2016 23:29

Re: Verbrand op mijn rug

Ik smeer niet meer net aftersun als ik verbrand ben, ik zweer dan bij Calendulan Emulsie/lotion van VSM. Ruikt niet lekker maar voelt zoveel prettiger als ik verbrand ben.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Jul 2016 08:20

Re: Verbrand op mijn rug

Ja Maple dat gebruik ik ook altijd! Werkt als een tiet en ik vind het juist wel lekker ruiken :)

♥♥
<<

bubbles

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 14 Jul 2016 22:36

Bericht 24 Jul 2016 19:50

Re: Verbrand op mijn rug

Calendula van vsm is fijn spul
<<

Anoniem281

Bericht 24 Jul 2016 19:51

Re: Verbrand op mijn rug

Vaseline Aloe Vera vind ik heel fijn spul! En met de spray and go is de rug ook eenvoudig bereikt :)
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 24 Jul 2016 20:11

Re: Verbrand op mijn rug

Bazinga schreef:Vaseline Aloe Vera vind ik heel fijn spul! En met de spray and go is de rug ook eenvoudig bereikt :)


Dat is idd ook lekker als je verbrand bent ja, lekker fris. Zelf heb ik after sun met 1% lidocaine (zelfde stofje als verdovingsmiddel) erin, maar dan speel ik vals want dat heb ik in het buitenland gekocht. Mag volgens mij niet eens verkocht worden in NL.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 26 Jul 2016 21:42

Re: Verbrand op mijn rug

Oei.... pijnlijk hè. Ik ben laatst ook verbrand, terwijl ik juist altijd zo goed oplet. Laatste keer dat ik verbrand was was zo'n 20 jaar geleden. Niet fijn! Afijn ik heb toen idd goed met aftersun gesmeerd (en blijven smeren). Mijn schoonzusje raadde me aan Bepanthen foamspray te kopen. Dat hielp echt en daardoor was ik er snel weer vanaf moet ik zeggen. Erg fijn, ik heb het voortaan in mijn kastje staan (het kan ook tegen andere brandwondjes gebruikt worden ;-). Daarnaast is lauw douchen/badje ook erg goed en veel water drinken!!!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers