Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beste tijd om spulletjes te kopen?

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 22 Jul 2016 21:04

Beste tijd om spulletjes te kopen?

Wat is de beste tijd om spulletjes te kopen? Er komen nu zoveel 50/60% korting aanbiedingen voorbij dat we twijfelen om al dingen aan te schaffen, terwijl we eigenlijk tot oktober wilden wachten. Zijn er dan ook weer zulke uitverkopen?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem192

Bericht 22 Jul 2016 21:07

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Ik denk dat je vooral moet kijken naar wanneer de baby geboren zal worden en wat voor kleding je dus nodig hebt. Wat ik nu vooral in de uitverkoop zie voor mijn neefje is namelijk veel zomerkleding met korte mouwen.

Als ik jou was zou ik dus inderdaad de volgende uitverkoop gewoon afwachten, die zal aan het einde van de herfst wel komen, lijkt me.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4412

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 22 Jul 2016 21:08

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Wij zijn ook best vroeg begonnen met shoppen, om de kosten wat te spreiden en veel te kunnen vergelijken. En soms kom je ook gewoon al iets tegen. De kinderwagen hadden we bijvoorbeeld met 15-16 weken al, omdat we toevallig een showmodel vonden van een merk dat we al mooi vonden. Je hoeft niet te wachten omdat 'het hoort'. Als je nu iets moois tegenkomt in de uitverkoop, lekker kopen!
december 2016
juli 2019
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 22 Jul 2016 21:09

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Het gaat niet om kleding, maar om grote dingen als een wandelwagen, babykamer, autostoel etc.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 22 Jul 2016 21:11

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Ik zou het ook gewoon kopen wanneer jullie zin hebben/iets leuks tegen komen. De kinderwagen hebben wij ook vroeg gekocht, fijne aanbieding (uitverkoop). Dus waarom niet.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem192

Bericht 22 Jul 2016 21:11

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Jip schreef:Het gaat niet om kleding, maar om grote dingen als een wandelwagen, babykamer, autostoel etc.


Ja, ik bedacht me later dat je die dingen natuurlijk nu wel gewoon al kan kopen in de uitverkoop als je echt iets moois tegenkomt!
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 22 Jul 2016 21:13

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Wij hadden de wagen en het kamertje al besteld met 12 weken. Mocht het mis gaan, dan konden we het kosteloos annuleren. Die optie hebben meerdere zaken geloof ik. Wij hadden bij babydump besteld.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 22 Jul 2016 21:14

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Haha, ik snap dat ik het nu zou kunnen kopen...maar financieel zou het beter uitkomen te wachten ivm onze trouwdag. Dus als de ervaring hier is dat er in oktober ook nog zo'n megasale is, dan kunnen we ook nog wachten.
Laatst gewijzigd door Jip op 22 Jul 2016 21:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem253

Bericht 22 Jul 2016 21:14

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Wij hebben ook al wat dingen gekocht Jip! Van de week een laken en deken voor in de wieg, badcapes, sokjes etc. Het is idd nu sale en kan best veel schelen. Daarnaast is de herfst/wintercolletie er al bij prenatal :love:
<<

Anoniem253

Bericht 22 Jul 2016 21:14

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Volgens mij is het pas weer in december uitverkoop na de kerst.
<<

Anoniem192

Bericht 22 Jul 2016 21:17

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Champagne schreef:Volgens mij is het pas weer in december uitverkoop na de kerst.


Er is toch ook uitverkoop aan het einde van de Herfst? Of heb ik dat gewoon in mijn hoofd zitten en is dat niet waar?
<<

Anoniem253

Bericht 22 Jul 2016 21:20

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Sien schreef:
Champagne schreef:Volgens mij is het pas weer in december uitverkoop na de kerst.


Er is toch ook uitverkoop aan het einde van de Herfst? Of heb ik dat gewoon in mijn hoofd zitten en is dat niet waar?

Ooh ik dacht pas weer na de kerst...
<<

Anoniem205

Bericht 22 Jul 2016 22:15

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Jip, wij hebben besteld met een week of 20 en pas afgerekend met afleveren (week 38). En als de prijs tussentijds wijzigt, krijg je ook korting (babydump).
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 22 Jul 2016 22:17

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Oreo schreef:Jip, wij hebben besteld met een week of 20 en pas afgerekend met afleveren (week 38). En als de prijs tussentijds wijzigt, krijg je ook korting (babydump).


Bedankt voor de tip!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem205

Bericht 22 Jul 2016 22:19

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Jip schreef:
Oreo schreef:Jip, wij hebben besteld met een week of 20 en pas afgerekend met afleveren (week 38). En als de prijs tussentijds wijzigt, krijg je ook korting (babydump).


Bedankt voor de tip!

Als de prijs tussentijds omhoog ging, hoefde ik dat verschil volgens mij niet te betalen. Onze maxicosi was ineens 20 euro goedkoper geworden, toen heb ik even gebeld en kreeg ik een aangepaste factuur thuis.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 22 Jul 2016 22:25

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Wij hadden het grote spul wel al op tijd gekocht. Bij de babydump waren toen allerlei acties. Bij de babykamer kregen we een box, bij de kinderwagen een maxi cosi en luiertas en zo was er nog iets. Dus toen wel besteld en een paar maanden later laten bezorgen. Moesten een aanbetaling doen en de rest konden we bij bezorgen betalen. Misschien kan dat bij jullie ook.
<<

Anoniem253

Bericht 23 Jul 2016 11:38

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Weet iemand wanneer de mama mazzeldagen zijn bij prenatal en of dat veel scheelt?
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 23 Jul 2016 12:40

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Volgens mij is die net nog geweest Champagne.

Wij hebben gewoon alles verspreid over de zwangerschap gehaald zodat het niet ineens een hele hap geld was. En inderdaad wanneer het in de aanbieding was.
<<

Anoniem205

Bericht 23 Jul 2016 12:59

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Champagne schreef:Weet iemand wanneer de mama mazzeldagen zijn bij prenatal en of dat veel scheelt?

Mijn ervaring is dat de prijzen dan helemaal niet zo laag liggen. Ze liggen dan nog steeds hoger dan bij babydump.
<<

Anoniem253

Bericht 23 Jul 2016 13:00

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Oreo schreef:
Champagne schreef:Weet iemand wanneer de mama mazzeldagen zijn bij prenatal en of dat veel scheelt?

Mijn ervaring is dat de prijzen dan helemaal niet zo laag liggen. Ze liggen dan nog steeds hoger dan bij babydump.

Echt waar? Ik lees net dat de mazzeldagen in september zijn. Zijn de a merken dan ook niet voordeliger?
<<

Anoniem250

Bericht 23 Jul 2016 13:59

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Volgens mij is er altijd wel ergens iets in de aanbieding en zijn die mama mazzeldagen van prenatal niet veel goedkoper dan ergens anders.
<<

Anoniem168

Bericht 23 Jul 2016 15:27

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Er is altijd wel ergens iets in de aanbieding is ook mijn ervaring. En al die 'stunts' en acties ontlopen elkaar vrijwel niks qua prijs. Ik wilde de wandelwagen bij de Babydump halen vanwege de gratis voetenzak erbij. Bleek dat Prenatal dat ook deed en dat de prijzen exact hetzelfde waren. Sommige aanbiedingen zijn leuk, maat voor het meeste heb ik niet specifiek in de sale of met een bepaalde actie gehaald maar gewoon wanneer het ons (al dan niet financieel) uitkwam.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 23 Jul 2016 21:50

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Volgens mij is van Asten wel voordelig Champagne en voor jou ook goed aan te rijden.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem253

Bericht 23 Jul 2016 21:54

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Bedankt voor de tip! Die ken ik nog niet maar ziet er goed uit, thanks!
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 23 Jul 2016 22:03

Re: Beste tijd om spulletjes te kopen?

Oh en verder gewoon wat Kiatu zegt. Al hebben wij geloof k alleen de maxi cosi in de aanbieding gekocht.

Kinderwagen die we kochten was toen net in Nederland, man heeft zo met verkoper gesproken dat we voetenzak, parasol, bekerhouder en regenhoezen erbij kregen.
Slaapkamer besteld bij babydump kregen we toen een box bij.

Rest hebben we gewoon gekocht toen we iets leuks zagen. Ben niet zo van aanbiedingen afwachten.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers