Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Was je vroeger ondeugend?

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 22 Jul 2016 11:54

Was je vroeger ondeugend?

En wat was het ondeugendste dat je vroeger hebt uitgespookt?

Ik herinner me een verhaal dat ik steeds natte was uit de brievenbus hing maar kan zo verder even nergens opkomen, dat zal ik even na moeten vragen.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Jul 2016 12:04

Re: Was je vroeger ondeugend?

Toen ik een jaar of 12 was heb ik eens vrij groot het woord kut in onze houten salontafel gekrast :laughcry:
<<

Anoniem237

Bericht 22 Jul 2016 12:26

Re: Was je vroeger ondeugend?

Ik heb een keer een dode mus in de brievenbus gegooid bij een meisje die Mus van achternaam heette, omdat ik ruzie met haar had. :laughcry:
<<

Anoniem204

Bericht 22 Jul 2016 12:32

Re: Was je vroeger ondeugend?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem204 op 02 Aug 2016 11:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Jul 2016 12:35

Re: Was je vroeger ondeugend?

Als peuter schepte ik de klompen van de visite vol met modder als die bij de deur stonden.

Verder was ik niet ondeugend. Wel gewoon vervelend als puber.
R. 2013
D. 2016
<<

Geel

Bericht 22 Jul 2016 13:30

Re: Was je vroeger ondeugend?

Ik geloof het niet, ik was redelijk braaf, durfde niet zo veel en altijd bang voor straf. Ik pikte wel bijvoorbeeld snoepjes uit de kast, maar dat was meer omdat die dingen een magnetische aantrekkingskracht op mij hadden. I couldn't help myself, zeg maar.
<<

Anoniem193

Bericht 22 Jul 2016 13:58

Re: Was je vroeger ondeugend?

Als ik mijn moeder mag geloven was ik heel ondeugend. Ongeveer als mijn eigen dochter nu.
Maar wat ik precies uitgespookt heb allemaal, geen idee.
<<

Anoniem185

Bericht 22 Jul 2016 14:03

Re: Was je vroeger ondeugend?

Nee. Ik was extreem braaf. Ik vroeg aan mijn ouders of ik één koekje/snoepje mocht hebben en dan pakte ik er ook écht maar eentje, terwijl mijn ouders gewoon in bed lagen uit te slapen. Toen was ik een jaar of 4. Zelfs toen ik net kon lopen was ik zo braaf dat er gewoon dagelijks brandende kaarsjes op tafel stonden en we hadden zelfs een vissenkom waar ik gewoon bij kon.

Toen mijn zusje geboren werd brak de hel los. Die deed álles wat niet mocht. Mijn moeder moest zelfs koffie drinken aan de hoge tafel omdat ze zo stout was. Totdat zij naar de basisschool ging heeft mijn moeder zich samen met haar thuis opgesloten, omdat haar ergens mee naar toe nemen niet eens een optie was.
<<

Anoniem281

Bericht 22 Jul 2016 14:12

Re: Was je vroeger ondeugend?

Ehm... Ik heb in 't weekend geholpen met 't bouwen van een nieuwbouwwijk. Muurtjes metselen, schilderen enz. Purschuim decoraties op de ramen en zo. Vijvertjes maken door de kraantjes open te zetten (en vervolgens naar huis te gaan) Ik heb regelmatig fikkie gestoken, maar ben daarmee gestopt toen we een (leegstaand!) huis hebben afgebrand. In de bibliotheek veranderden we de startpagina van de computers naar een niet zo'n onschuldige website. Rookbommen in de brievenbus van school, hondendrollen in een papieren zakje in de fik steken en voor een huis neerleggen, aanbellen en wegrennen.

Dat was overigens allemaal samen met m'n oudere broer en vooral onder zijn druk!

Toen ik iets ouder werd, in de pubertijd, verstopte ik mezelf in een kledingrek in de winkel en riep 'Kies mij! Kies mij!' als er iemand naar de kledingstukken keek. Dan schrokken mensen. Ze schrokken nog meer toen ik begon te gillen in de supermarkt, wanneer er kassa bij werd geroepen. 'Ik hoor weer stemmen!' Werd ook niet zo gewaardeerd.
<<

Anoniem184

Bericht 22 Jul 2016 14:38

Re: Was je vroeger ondeugenend

Ik was geniepig en achter de ellebogen als kind, ik heb m'n (baby)broertje vroeger eens met een kopspeld in z'n handje geprikt, pikte dingen af en ging vervolgens hard gillen als m'n broertje het terug pakte, dat soort dingen. Maar buiten de deur was ik een heel verlegen meisje.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jul 2016 14:43

Re: Was je vroeger ondeugend?

nee ik was heel braaf net zoals in de pubertijd ik was de ideale puber. Ik heb 2 oudere broers die spookten al genoeg uit.
Afbeelding
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 22 Jul 2016 15:20

Re: Was je vroeger ondeugend?

Ik denk niet veel ondeugender dan andere kinderen van mijn leeftijd.
Heb als kind eens een hele achtertuin vernield. Maar dat was omdat die vrouw een heks was. Dus daarmee hielp ik eigenlijk de mensheid :-).

Verder deed ik wat dingen stiekem zoals naar het strand in de buurt gaan (we mochten niet bij het water komen). In het water vallen, en dan net zo lang buiten blijven tot ik helemaal droog was.
Ik was vrij gemakkelijk als kind, wat dat betreft. Puberteit heb ik maar 1 jaar een beetje gehad. Stal toen wat geld van mn moeder, spijbelde, en hing wat rond met jongeren. Maar als ik kijk wat mijn broertje allemaal uithaalde viel het bij mij heel erg mee.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Jul 2016 15:51

Re: Was je vroeger ondeugend?

Bob schreef:Nee. Ik was extreem braaf. Ik vroeg aan mijn ouders of ik één koekje/snoepje mocht hebben en dan pakte ik er ook écht maar eentje, terwijl mijn ouders gewoon in bed lagen uit te slapen. Toen was ik een jaar of 4. Zelfs toen ik net kon lopen was ik zo braaf dat er gewoon dagelijks brandende kaarsjes op tafel stonden en we hadden zelfs een vissenkom waar ik gewoon bij kon.



Los van wat ik in de tafel had gekrast herken ik me ook in bovenstaande. Ik was een heel rustig braaf kind.
<<

Anoniem167

Bericht 22 Jul 2016 16:49

Re: Was je vroeger ondeugend?

Ik was heel braaf en rustig zover ik weet. Natuurlijk had ik wel eens ruzie met mijn zusje, of deed ik onaardig, maar verder hadden ze weinig moeite met me eigenlijk. In de puberteit was ik vooral brutaal naar mijn ouders toe, uit onmacht, maar buiten de deur was ik gewoon normaal.
<<

Anoniem168

Bericht 22 Jul 2016 22:55

Re: Was je vroeger ondeugend?

Ik was een rustig en braaf kind voor zover ik weet. Snoepjes uit de kast pikken deed ik wel maar meer ook niet.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 23 Jul 2016 10:28

Re: Was je vroeger ondeugend?

Bazinga! Oww, jij was erg!!

Ik niet trouwens, ik was braaf. Niet super lief ofzo, maar wel gewoon braaf.
In de pubertijd maakte ik veel ruzie met mijn moeder maar verder was ik nog steeds heel braaf.
In mijn laatste jaar havo zijn we ooit met wat vriendinnen soms een uurtje gaan spijbelen.. Voor ons dus super spannend!
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 23 Jul 2016 10:44

Re: Was je vroeger ondeugend?

Ik weet niet of je het echt ondeugend kunt noemen maar ik was volgens mij best irritant af en toe als kind haha, altijd dicht langs de kade lopen zodat ik er nèt niet in viel, zelfde met dicht bij het trapgat spelen, zo hard op schommel dat ik net niet gelanceerd werd, mijn moeder zegt altijd dat ik altijd de grenzen van alles moest opzoeken. En ik at stoepkrijt, want "dat vond ik lekker". :palm: Oh en toen ik nog heel klein was en mijn broertje werd geboren was ik blijkbaar jaloers als mijn moeder hem aandacht gaf, dus beet ik in haar kuiten om aandacht te krijgen. :laughcry:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 23 Jul 2016 20:46

Re: Was je vroeger ondeugend?

Over het algemeen niet, maar er zijn toch wat dingen voorgevallen. Ik heb tijdens kappertje spelen, het haar van mijn zus echt geknipt met een kinderschaar. Ze heeft vervolgens lang met een kort, jongenskoppie rondgelopen. Ook heb ik een keertje een losliggende nepbloem (zonder steel, lettelijk alleen de bloem) gepikt uit een winkel, maar als een compleet ei heb ik dat opgebiecht. Bij mijn oma mocht ik altijd de chocolaatjes uitdelen, volgens mij wist ze ook wel dat ik er altijd 1 extra nam. Verder was ik bang voor straf en ben ik nog altijd wel heel braaf.

Haha Bazinga, jij was echt erg. Dat is niet eens ondeugd, dat is dikke kattekwaad!
L2014 & H2017
<<

ChiQ

Bericht 23 Jul 2016 21:02

Re: Was je vroeger ondeugend?

Nee! Ik was wel rebels toen ik puber was. Mijn ouders waren extreem streng, ik mocht niets.. Dus ik pikte briefpapier van school, schreef de brief over van mijn vriendin die op een andere school zat (ook ROC) en gingen 3 dagen op 'kamp' met school. Maar zij ging ook niet, en ik ook niet en we gingen naar onze vriendjes. 3 dagen daar geslapen. Nu ik erover nadenk had ik het nooit gedurfd nu maar toen ik 16 was wel :omg:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Jul 2016 21:22

Re: Was je vroeger ondeugend?

Nee ik was best braaf volgens mij, het ergste wat ik deed was wel eens belletje trekken of mensen 'bespieden' met een vriendinnetje. In de puberteit viel ik nog steeds erg mee, maar spijbelde ik wel eens een uurtje met een vriendin en dan streepten we onze namen later zelf door in het klassenboek, waarin de docenten de afwezigen opschreven. Verder weinig gekkigheid geloof ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 23 Jul 2016 22:14

Re: Was je vroeger ondeugend?

Ik was vrij braaf en rustig. Wel eens onder groepsdruk mee gedaan met wat flauwe dingen in de klas tegen de invalmeester- of juf, maar geen heel gekke dingen.

Wat ik wel heel asociaal van mezelf vind: ik heb me regelmatig op de hooizolder verstopt wanneer mijn buurmeisje wilde komen spelen, onder het mom van 'Oké, we doen verstoppertje, ik verstop me, jij bent hem!'. En dan vervolgens spoorloos verdwijnen tot ze het opgaf en naar huis ging. Achteraf gezien heel sneu.
<<

Anoniem192

Bericht 23 Jul 2016 22:23

Re: Was je vroeger ondeugend?

O door het verhaal van de hooischuur moet ik aan iets lulligs denken wat ik gedaan heb toen ik jong was. In groep 5 had ik knuffeltjes bij me die mijn vader uit Amerika voor me mee had genomen. Ik was er enorm trots op en tijdens de gymles had een jaloers meisje ze gejat. Na gedoe heb ik ze terug gekregen, maar het is nooit meer mijn vriendin geworden. In groep 8 hadden we een eindfeest, en deed zij heel kattig en uit boosheid heb ik toen haar rok naar beneden getrokken met de hele klas eromheen, of haar jurk omhoog. In ieder geval stond ze in haar onderbroek en ging ze heel hard huilen, toen had ik wel een beetje spijt ervan.
<<

Anoniem221

Bericht 23 Jul 2016 22:49

Re: Was je vroeger ondeugend?

Elke donderdagavond deden mijn ouders boodschappen bij Jan de Boer (later Super de Boer en inmiddels bestaat de supermarkt niet meer). En telkens liepen we langs een schap met alleen maar schepsnoep. En ik wilde zo graag snoep, maar kreeg het nooit. Vragen stond vrij, op zeuren huisarrest. Dus elke donderdagavond vroeg ik of ik voor een gulden schepsnoep mocht en het antwoord was 'nee'. Op een donderdagochtend zag ik de portemonnee van mijn moeder uit haar tas steken en ik besloot een gulden te stelen. Want ik wilde schepsnoep, die donderdagavond. We kwamen aan in de winkel en ik liep in mijn eentje een beetje de winkel rond, ik was 8 jaar, en besloot dat het verhaal zo zou zijn dat ik een gulden van een onbekende man had gekregen, omdat hij mij verlekkerd naar het snoep had zien kijken en het sneu vond dat ik van mijn ouders geen gulden aan snoep mocht besteden. Toen het verhaal in mijn hoofd rond was huppelde ik naar mijn ouders en zei:"Een onbekende man gaf mij een gulden voor schepsnoep. Mag dat?" En waar ik geen rekening mee had gehouden was dat mijn ouders in alle staten waren. Niet omdat ze wisten dat ik een gulden had gestolen, maar omdat ze wilden weten wie die onbekende man was. Want dat zou vast niet zo'n fris type zijn. Mijn vader is drie keer de supermarkt rondgegaan om de man te zoeken, waar ik natuurlijk het uiterlijk niet van had onthouden. De man is nooit gevonden, want hij bestond niet en ik mocht een gulden besteden aan schepsnoep met de belofte nooit meer geld aan te nemen van onbekende mannen. Vijf jaar geleden, 20 jaar na die bewuste avond, heb ik het pas opgebiecht. Ze hebben nooit wat doorgehad en vonden het achteraf wel heel vindingrijk voor een meisje van mijn leeftijd. Ik ook wel, maar ik heb het nooit weer gedaan. Op die avond zag ik zoveel paniek in de ogen van mijn ouders en ik zie nog mijn vader kwaad door de winkel lopen.

Voor de rest heb ik nooit iets ondeugends gedaan. Ik durfde volgens mij niet eens meer.
<<

Anoniem192

Bericht 23 Jul 2016 22:52

Re: Was je vroeger ondeugend?

O Fedora, ik vind het nog knap dat je het zo lang voor je hebt kunnen houden. Ik zou zo'n reactie ook niet verwacht hebben en denk ik huilend hebben vertelt wat het werkelijke verhaal was.
<<

Anoniem221

Bericht 23 Jul 2016 23:03

Re: Was je vroeger ondeugend?

Katie schreef:O Fedora, ik vind het nog knap dat je het zo lang voor je hebt kunnen houden. Ik zou zo'n reactie ook niet verwacht hebben en denk ik huilend hebben vertelt wat het werkelijke verhaal was.


Mijn missie was snoep en linksom of rechtsom: snoep. En als ik de waarheid zou vertellen, dan zou ik én geen snoep krijgen én huisarrest krijgen, waarvoor ik dan weer spijtbrieven zou moeten schrijven. En me stilhouden was het makkelijkste. Ik was ook blij toen mijn vader zei dat ik wel snoep mocht, maar dat ik dat moest delen met mijn broertje. Was helemaal prima, 50 cent aan snoep was toch weer 50 cent aan snoep. En dat ik het niet heb opgebiecht was niet omdat ik het niet wilde vertellen, maar bang voor huisarrest (die waren heel strikt en niet fijn) en het later vergeten te zijn, maakte dat ik pas bij het verdwijnen van de laatste Super de Boer, en dat ik daarvan baalde, het verhaal heb verteld. Nu kunnen ze er tenminste om lachen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers