Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kreeft

<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 22 Jul 2016 09:18

Kreeft

Vanavond maken we kreeft van de bbq met zeldgemaakte knoflookcitroenboter. Iemand tips voor lekkere bijgerechten?
27-12-2011
03-06-2013
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 24 Jul 2016 22:19

Re: Kreeft

Jammer, lees het nu pas. Lekker! Wat had je erbij gemaakt?

Misschien nog ideeën voor de volgende keer;

- venkelsalade met sinaasappel
- zeekraal
- groene asperges van de BBQ met parmezaan
- kropsla of little gem met tomaat
- couscous met verse kruiden
- gegrilde courgette
- pastasalade
- (voorgekookte) krieltjes met schil van de BBQ met tijm en zeezout flakes
- watermeloen salade met munt en feta
<<

Anoniem313

Bericht 24 Jul 2016 22:35

Re: Kreeft

Ik denk dat niemand voor Kreeft durfde te reageren ;)

Hoe heeft het gesmaakt?
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 24 Jul 2016 22:46

Re: Kreeft

Caulfield schreef:Ik denk dat niemand voor Kreeft durfde te reageren ;)


Haha, daar lijkt het wel op :smile:
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 25 Jul 2016 09:11

Re: Kreeft

Haha. Het was heerlijk. We hebben ze doormidden gesneden (al gekookt) en toen aangegrild op de bbq. Op het laatst nog zelfgemaakte knoflookcitroenboter eroverheen laten smelten en gegeten met krieltjes met zeezout en thijm, salade van spinazie, watermeloen en feta en spiesjes met paprika, courgette, bospaddestoelen en zoete ui.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Anoniem313

Bericht 25 Jul 2016 09:22

Re: Kreeft

Poison schreef:Haha. Het was heerlijk. We hebben ze doormidden gesneden (al gekookt) en toen aangegrild op de bbq. Op het laatst nog zelfgemaakte knoflookcitroenboter eroverheen laten smelten en gegeten met krieltjes met zeezout en thijm, salade van spinazie, watermeloen en feta en spiesjes met paprika, courgette, bospaddestoelen en zoete ui.


Oh, dat klinkt geweldig. Je was me deze keer vergeten uit te nodigen, maar dat komt dan de volgende keer wel, OK?
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 25 Jul 2016 22:55

Re: Kreeft

Poison schreef:Haha. Het was heerlijk. We hebben ze doormidden gesneden (al gekookt) en toen aangegrild op de bbq. Op het laatst nog zelfgemaakte knoflookcitroenboter eroverheen laten smelten en gegeten met krieltjes met zeezout en thijm, salade van spinazie, watermeloen en feta en spiesjes met paprika, courgette, bospaddestoelen en zoete ui.



Klinkt idd heerlijk! Waar haal je die kreeft dan?
<<

Anoniem221

Bericht 26 Jul 2016 02:28

Re: Kreeft

Ongelofelijke spuit elf, maar ik zag Kreeft op Kreeft reageren en moest stiekem even lachen. Je houdt dus echt van Kreeft en doet je naam eer aan, Kreeft. :)
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 26 Jul 2016 08:12

Re: Kreeft

Claufield, van harte welkom de volgende keer!

Kreeft: deze waten van de lidl uit de vriezer. Maar volgende keer gaan we levende kreeften bij de sligro halen.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 26 Jul 2016 19:35

Re: Kreeft

Poison schreef:
Kreeft: deze waten van de lidl uit de vriezer. Maar volgende keer gaan we levende kreeften bij de sligro halen.


Oh ja, die heb ik ook weleens gegeten, was er niet kapot van.
Je zal volgende keer het verschil echt wel proeven. Eerst even koken (ik houd meestal 1 minuut per 100 gram kreeft aan) en dan lekker op de BBQ idd, heerlijk!
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 29 Jul 2016 18:31

Re: Kreeft

Ik heb al eerder verse kreeft gehad. Was inderdaad veel lekkerder. Maar van de lidl was ook gewoon goed vonden wij.
27-12-2011
03-06-2013

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers