Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gummy smile

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 23 Jul 2016 10:43

Re: Gummy smile

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit bij iemand die oprecht lacht, gedacht:' jeetje wat een lelijke lach'. Een echte lach is toch het mooiste wat er is?
En tuurlijk valt het bij sommige mensen op hoe het gebit of tandvlees eruit ziet. Maar dat maakt het voor mij niet lelijk.
En jouw lach al helemaal niet! Die 'echte' foto ziet er een beetje maf uit omdat we de rest van je gezicht niet zien. Maar je bent een knappe meid met een mooie lach en ga niet nep lachen omdat je het niet mooi vind hoe die lach eruit ziet. Die is gewoon mooi!
(Ik heb het trouwens ook, en nog een tikkie erger. Ik snap dus wel wat je bedoelt.)
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 23 Jul 2016 14:22

Re: Gummy smile

SoGood schreef:Hé joh, Briggy, dat ligt volgens mij niet niet aan je tandvlees maar aan je zelfbeeld! Bij je laatste post doe je nogal onaardig tegen jezel maar je bent gewoon een hartstikke leuke meid! Zijn er ook dingen die je wel leuk aan jezelf vindt?


Mijn "probleem" is denk ik dat ik mij veel vergelijk met andere meiden. Als ik dan knappe meiden zie die heel mooie oogschaduw looks maken, baal ik want bij mij zie je het niet omdat alles in de crease komt. Ik durf niet alle kleding te dragen omdat ik heel snel zweet, brede neus etc. Dat is allemaal wel "op te lossen" met geld, maar dat heb ik nu niet om daar aan te besteden. Het klinkt nu echt alsof ik elke minuut van de dag baal van mijn uiterlijk, maar dat is niet het geval . Als ik iets moet kiezen wat ik wel leuk vind aan mijzelf kwa uiterlijk dan is het gewoon het totaalplaatje.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 23 Jul 2016 15:02

Re: Gummy smile

Zoek tutorials op van meiden met hooded eyes! Dan kun je mooie ooglooks maken. Serena Verbond van Beautylab bijvoorbeeld.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Jul 2016 15:10

Re: Gummy smile

Briggy ik vind jou juist onwijs knap! Jij hebt iets wat ik heel knap vind!
En dat soort onzekerheden hebben we allemaal wel hoor. Ik ben onzeker over m'n dikke buik en ik zweet ook snel en heb een vette huid. Zo heeft iedereen wat..
Ik vind overigens je gummy smile ook nog wel meevallen! Maar wel vervelend als je er zo onzeker over bent.
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 23 Jul 2016 16:24

Re: Gummy smile

Niets mis met je! Je lijkt op Julia Stiles, die wordt als een van de mooiste vrouwen ter wereld beschouwd. Mijn exvriend (type: fotomodel..) had echt een insane crush op haar..

Maar.......ik ben van het bevalt iets je niet, en je staat niet geheel koud tegenover bepaalde ingrepen dan zou ik dat doen. Iedereen verklaarde me voor gek omdat ik mijn neus wilde laten doen maar ik wilde dat zelf! Ben er heel gelukkig mee. Jezelf accepteren is natuurlijk belangrijk maar je hoeft ook niet eeuwig je te ergeren aan delen die je niet zo mooi vindt en die simpel te verhelpen zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Jul 2016 16:41

Re: Gummy smile

Oh vandaar dat ik Briggy zo knap vind, Chiq. Ik had als tiener echt een mega crush op Julia Stiles.
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers