Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pincet, welk soort?

<<

Anoniem167

Bericht 20 Jul 2016 21:00

Pincet, welk soort?

Ik wil voor mijn verjaardag zo'n luxe pincet vragen waar jullie het allemaal steeds over hadden (naam ligt op het puntje van mijn tong....tweezerman?) maar, ik zag dat er verschillende soorten zijn, mini, normaal, dikke(re) punt, dunne punt. Wat raden jullie aan? Ik wil gewoon mijn wenkbrauwen en snor bij kunnen houden.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 20 Jul 2016 22:00

Re: Pincet, welk soort?

Ik heb de normale. En een mini ooit gehad voor in mijn tas. Wij hebben op het werk een TL buis boven de spiegel hangen. Fantastisch haha dus dan zie je alles. Dus dan had ik altijd een pincet bij me. Maar nu is hij kwijt.
Ik heb geen ervaring met andere merken of modellen.
2016
<<

Anoniem167

Bericht 20 Jul 2016 22:15

Re: Pincet, welk soort?

Vond je de normale, of de mini fijner?
<<

Anoniem177

Bericht 21 Jul 2016 06:52

Re: Pincet, welk soort?

Ik heb ook de normale.(pink ribbon versie) Heb ook mini gehad (niet van tweezerman) maar vind het niet handig met plukken. Weinig hou vast.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Jul 2016 09:42

Re: Pincet, welk soort?

Gewoon de normale, die kun je goed vasthouden. De mini vond ik iets minder handbaar.
<<

Anoniem192

Bericht 26 Okt 2016 22:19

Re: Pincet, welk soort?

Ik heb vanmiddag een tweezerman gekocht eindelijk, maar kreeg de dunne punt aangeraden van de jongen bij de douglas, maar nu thuis twijfel ik of ik niet de normale had moeten doen?
<<

Anoniem177

Bericht 26 Okt 2016 23:14

Re: Pincet, welk soort?

waarom hebben ze die aangeraden dan?
<<

Anoniem192

Bericht 26 Okt 2016 23:35

Re: Pincet, welk soort?

Omdat die beter is voor kleine haartjes bij wenkbrauwen & preciezer werkt.
<<

Anoniem177

Bericht 27 Okt 2016 00:01

Re: Pincet, welk soort?

Ah oke!

Ik heb zelf de puntige nooit geprobeerd maar het lijkt mij persoonlijk ook niet heel fijn.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers