Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Te veel volume

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 20 Jul 2016 12:52

Re: Te veel volume

Elliot schreef:Ik was het om de dag, minder dan dat heb ik geprobeerd (dan waste ik het in de ochtend op dag 1 en dan pas weer in de ochtend op dag 4, dus zaten er twee volle dagen tussen) maar dat vind ik echt niet fijn. Ik was het nu dus in de ochtend op dag 3. Ik heb het echt wel een paar weken geprobeerd, maar het werd echt niet minder snel vet. En na het wassen was het ook nog net zo droog. Haha! Ik voelde me ook gewoon viezig, m'n hoofdhuid ging jeuken en alles. Nu ik het om de dag was heb ik daar geen last meer van.


Bij mij heeft hetwel een half jaar geduurd voordat mijn haren minder vet werden. Dat duurde echt ellendig lang trouwens. bah. En nog steeds wordt het snel vet maar droogshampoo is bij mij de key. Er is net een nieuwe uit van L'oreal waar ik een recensie over las die het niet zozeer droog maakt, maar dat lijkt me dan wel weer goed voor jouw haren! (Die droogshampoo dan he!)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 20 Jul 2016 13:03

Re: Te veel volume

Oh ja dat zou ik nog wel kunnen proberen. Heb toentertijd wel droogshampoo gebruikt, maar dan die van Andrélon en buiten dat ik het enorm vond stinken (ik werd echt misselijk van die zoetige lucht en ik was nog niet eens zwanger), deed het ook niets voor mijn haar.

Maar ik voel me ook echt vies als ik m'n haar langer dan twee dagen niet was, hebben jullie dat niet? Ik douche dan wel gewoon met m'n haar in een knotje, maar ik voel me niet echt schoon.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jul 2016 13:21

Re: Te veel volume

Ik heb daar geen last van. Tenzij ik heb gesport of gezweet, dan douche ik ook wel eens gewoon met alleen haren uitspoelen en niet wassen. Echt haren wassen doe ik 1 of 2x per week.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 20 Jul 2016 13:23

Re: Te veel volume

Ik had dat eerst wel ja, maar ik douche nog steeds minstens één keer per dag. Ik voel me wel vies als ik geen droogshampoo gebruik én mijn haar vet is. Daar kan ik niet zo goed tegen.
<<

Anoniem250

Bericht 20 Jul 2016 13:29

Re: Te veel volume

Sam schreef:O.. Had ik maar zo'n haar!!!



Dit dus!
<<

Jena

Noob

Berichten: 84

Geregistreerd: 23 Apr 2014 14:41

Bericht 20 Jul 2016 14:06

Re: Te veel volume

Wat bij mij hielp bij een (veel) teveel aan haar was bevallen :palm:
Na mijn zwangerschap is serieus meer dan de helft van mijn haar uitgevallen en ik heb er nooit meer iets van terug gezien (kind is nu 2). In eerste instantie was ik blij, maar als ik nu foto's van ' vroeger' zie vind ik dat toch wel mooier.

Overigens vind ik jouw haar prachtig en zou ik er niets aan doen :smile:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 20 Jul 2016 14:13

Re: Te veel volume

Mizz_S schreef:Ik vind het ook mooi. Ik zou niets doen, als ik dit forum mag geloven valt je haar waarschijnlijk toch wel uit na je bevalling (of iig, die kans is aanwezig, veel vrouwen hebben daar last van). Dus dan zou ik het zeker niet gaan laten uitdunnen of zo.


Dit dus.

Bambina, bij mij begon haaruitval na ongeveer 3, 4 maanden. Het kan dus nog.
L2014 & H2017
<<

Anoniem176

Bericht 20 Jul 2016 20:46

Re: Te veel volume

Ik vind het heel mooi , maar kan me ook voorstellen dat het je het " te veel" vindt.

Misschien is het een idee om je haren om de dag , s 'avonds te wassen, föhnen en met de stijltang te bewerken? Dan zit het in de ochtend ook nog goed hoor!
Als je dan in de ochtend gaat douchen, je haar even omhoog in een knot of een beeldige badmuts ;

Mijn ervaring is trouwens na beide zwangerschappen dat ik extreme haaruitval had. Er bleef maar een dun bosje over.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 20 Jul 2016 20:58

Re: Te veel volume

Ik heb ook zulk haar. Bij mij helpt het om na het fohnen het even in te vlechten en wat haarlak te sprayen. Als ik dan later mijn haar los doe is het minder poef haha
2016
<<

Anoniem221

Bericht 21 Jul 2016 00:37

Re: Te veel volume

Het staat je supermooi dat dikke haar, maar kan me voorstellen dat je er met warm weer een beetje moe van wordt. Ik tem mijn haar door een lik brillcream in nat haar. Lekker doorkammen, natuurlijk laten opdrogen en ik kan er weer even tegenaan tot het me irriteert en ik er de knip inzet.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 21 Jul 2016 06:22

Re: Te veel volume

Wij hebben zo ongeveer het zelfde soort haar.
En ja wat kan je eraan doen. Ik maak het elke ochtend in ieder geval nat. Doe er een olie in en droog het met een diffuser. Beetje haarlak zodat het blijft zitten.
Als ik het gewoon laat drogen of helemaal niet nat maak is het een ontploft iets. En stijlen heb ik het gedult echt niet voor.
<<

Anoniem168

Bericht 22 Jul 2016 22:40

Re: Te veel volume

Oh, zulk haar had ik ook, en ik mis het zo :cry: Zou wachten tot na de bevalling met 'grote' ingrepen als uitdunnen ofzo want als je pech hebt raak je de helft kwijt... Verder gebruikte ik wel graag van die olie die pluis tegengaat, dat helpt ook om het iets minder vol te laten lijken.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Jul 2016 08:16

Re: Te veel volume

Ik vind het mooi! Mijn moeder heeft ook zo'n enorme bos, hartstikke mooi maar zij vindt het ook vreselijk, zeker met deze temperaturen.

Tijdens je zwangerschap valt het ook minder uit, maar daarna kunnen de meeste vrouwen hun lol op, misschien dat het bij jou dan ook minder wordt? Uitdunnen zou nog een optie kunnen zijn, de kapper van mijn moeder gebruikt een techniek waarbij er laagjes tussen haar haren weg geloof ik.
<<

bubbles

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 14 Jul 2016 21:36

Bericht 24 Jul 2016 18:49

Re: Te veel volume

Tijdens mijn zwangerschappen had ik ook veel dikkere bos haar, na de bevalling bij 1ste verloor ik heel veel haren tot ongeveer 3 maanden, bij de 2de was het minder maar sinds die tijd is m'n haar slap (en met moeite omhoog te krijgen). Ik zou dus zelf wachten tot ik bevallen ben
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 24 Jul 2016 18:53

Re: Te veel volume

Ik zou er nu niet te veel aan doen. Je houd nu extra haren vast die na je bevalling hoogstwaarschijnlijk weer uit gaan vallen.
2015 💙
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers