Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Polscorsage met rozen

<<

Anoniem281

Bericht 20 Jul 2016 10:32

Polscorsage met rozen

Help! Ik ben al een hele tijd op zoek naar een mooi voorbeeld maar kom er niet helemaal uit. Elliots moeder, God bless her, wil een polscorsage voor me maken, voor m'n bruiloft! Maar dan moet k wel met een voorbeeld komen wat k mooi vind en daar kom k niet helemaal uit; er is zoveel mooi en leuk!

Wie zoekt mee?

Ik heb een rode jurk, swingdress en zal mss een zwarte bolero dragen (op een paar foto's iig). Ben stevig gebouwd en lang dus 't moet niet een té fijne corsage worden, maar hij moet ook niet té groot zijn, want k wil m'n zoon ook vasthouden die dag. Vandaar ook 't corsage, zodat m'n handen/armen ook nog vrij heb voor Tobias ;)

Vooralsnog vind ik deze twee mooi, maar wil ik er minstens 1 rode roos in;

Afbeelding

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Jul 2016 11:01

Re: Polscorsage met rozen

Bij rood denk ik al gauw aan kerst, zeker in combinatie met groen. Dus ik zou daar voor opletten. Maar ik denk dat je dat heel mooi kan verzachten met wat witte bloemetjes, gipskruid bijvoorbeeld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Jul 2016 11:02

Re: Polscorsage met rozen

Bazinga schreef:
Afbeelding


Ik vind deze opmaak trouwens ook wel mooi! Als je dat met rood en wit doet is het al mooi denk ik!
Let's discover the world together.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 20 Jul 2016 11:06

Re: Polscorsage met rozen

Ik zou denk ik voor witte rozen gaan, krijg van rood/groen ook een beetje kerstkrans associaties. Of dan 1 rode roos. Denk dat wit ook mooier is bij een rode jurk.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jul 2016 11:41

Re: Polscorsage met rozen

Whatever schreef:Ik zou denk ik voor witte rozen gaan, krijg van rood/groen ook een beetje kerstkrans associaties. Of dan 1 rode roos. Denk dat wit ook mooier is bij een rode jurk.

Dat denk ik ook. Al vind ik die laatste van Marin met die pioenrozen ook wel erg mooi.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Jul 2016 11:58

Re: Polscorsage met rozen

I don't want to ruin the fun, maar in september kun je niet echt aan pioenrozen komen helaas. Dus pin je niet teveel vast op die optie :wink:

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Jul 2016 12:06

Re: Polscorsage met rozen

Nee dat zal niet echt werken nee. Kan jouw moeder niet adviseren wat mooi bij elkaar past Elliot?
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Jul 2016 12:09

Re: Polscorsage met rozen

Jawel hoor, maar ze heeft een paar plaatjes gevraagd als voorbeeldje zodat ze een beetje een idee heeft wat Baz precies in haar hoofd heeft.
Bij mijn boeket heeft ze toen ook helemaal zelf iets bedacht, naar aanleiding van wat inspiratieplaatjes.

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 20 Jul 2016 13:44

Re: Polscorsage met rozen

Ja ik twijfel ook vooral over de vorm, hoor! De bloemen zelf vertrouw ik Elliots moesje volkomen in.

't Liefst heb ik wel één rode roos, aangevuld met ... Nouja wit dus ;) Daar ben k niet moeilijk in. Maar omdat ik ook een corsage met roos voor m'n bijna-man wil, is dat ook wel 't leukst, denk ik.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers