Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby 's nachts wakker maken?

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 20 Jul 2016 20:13

Re: Baby 's nachts wakker maken?

Amani sliep vanaf 2 weken tot 3 maanden door van 23u/00u tot 7u/8u. Heeft nooit problemen met de productie opgeleverd. Helaas slaapt ze sinds de vaccin met 3 mnd niet meer door. :face:
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 20 Jul 2016 20:23

Re: Baby 's nachts wakker maken?

Ik heb nooit mijn wekker gezet bij F 's nachts. Hij meld zich wel als hij honger heeft. Na een paar weken kwam hij nog 1 keer 's nachts. Sinds een week of tien, toen ik weer moest werken, sliep hij van 23.00-6.00.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Bibi

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:17

Bericht 20 Jul 2016 21:23

Re: Baby 's nachts wakker maken?

Heb je al weleens een droomvoeding geprobeerd? Dus in de slaap aanleggen, vaak happen kindjes dan wel aan en kun jij daarna alsnog verder slapen. Wij kregen inderdaad ook het advies om er maximaal 6 uur tussen te laten, maar dat was in de winter. Kan mij voorstellen dat zo'n kleintje nu toch iets meer nodig heeft.
Ken je trouwens de fb pagina van La Leche League? Daar heb ik veel tips gelezen, wie weet heb je er iets aan!
<<

Patsy

Bericht 20 Jul 2016 21:23

Re: Baby 's nachts wakker maken?

Pure* schreef:Volgens mij hield mijn kraamverzorgster een soort richtlijn aan die neer kwam op: per 500 gram lichaamsgewicht kan een baby een uur zonder voeding snachts.
Bij drie kilo dus max zes uur. Bij 3,5 kilo max zeven uur etc.


Dit advies heb ik ook gekregen idd.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 20 Jul 2016 22:36

Re: Baby 's nachts wakker maken?

Ik heb wel een droomvoeding geprobeerd maar dan hapt hij niet of slordig aan. We slapen na het aanhappen wel weer allebei verder, lang leve de co-sleeper.

Ik zal de fb pagina van lll eens opzoeken.

Bedankt voor de tips :)
R. 2013
D. 2016
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 21 Jul 2016 06:49

Re: Baby 's nachts wakker maken?

Hier meldde mijn zoontje zich dus niet, voor hem was drinken te vermoeiend, hij was nog wel alert en plaste gewoon maar hij groeide niet. Ik denk dat ik dus een keer extra zou gaan wegen, het kan prima zijn dat hij 's avonds wat clustert en op die manier genoeg reserves heeft om even een iets langere ruk te maken in de nacht, als hij goed groeit dan zou ik daar wel op durven vertrouwen en er iets langer tussen laten.
En eventueel ( telefonisch) even overleggen met een lactatiekundige als je twijfeld wat nu handig is, ook met het oog op de warmte misschien?
25-11-2014 & 09-06-2017
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers