Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Birkenstock Arizona

<<

Elle123

Bericht 20 Jul 2016 07:54

Birkenstock Arizona

Heeft iemand toevallig het model Arizona? Ik had vroeger Gizeh (met zo'n ding tussen je tenen) en nu heb ik altijd Madrid (met 1 band). De Madrid valt iets kleiner vind ik. Ik heb in beide modellen 37 en nou vroeg ik me af hoe Arizona valt. Bij Madrid moet ik altijd een tijdje wennen, ze lijken in het begin te klein. Dan loop ik steeds met mijn hak op de achterrand. Als ik grotere neem zitten die verhogingen in de zool niet op de plaatsen waar ze moeten zitten onder mijn voet.

Afbeelding
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jul 2016 07:57

Re: Birkenstock Arizona

Ik heb ze altijd gewoon in dezelfde maat als al mijn andere (Gizeh en Madrid) Birkenstocks
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 20 Jul 2016 12:19

Re: Birkenstock Arizona

Voetbed is toch gelijk? Dus gewoon dezelfde maat aanhouden
2016
<<

Elle123

Bericht 20 Jul 2016 12:57

Re: Birkenstock Arizona

Salome schreef:Voetbed is toch gelijk? Dus gewoon dezelfde maat aanhouden


Die zijn bij de Gizeh en Madrid ook anders. Gizeh is groter bij mij. Misschien heb ik daar de brede versie van en van Madrid de smalle. Bij Gizeh zit ook een bult in het midden aan de binnenkant waar je voet die holling heeft zeg maar. Die heeft Madrid niet helaas. Als ik maat 38 nam zat die bult niet op de juiste plaats. Bij maat 37 wel maar is de zool aan de korte kant. Mijn voeten passen er dan echt maar net in. Ik heb 38 bested, kijken hoe dat zit. Er mag best een cm zool te zien zijn voor mijn tenen.
<<

Anoniem273

Bericht 20 Jul 2016 16:19

Re: Birkenstock Arizona

Ik heb van zowel Arizona als Madrid als Gizeh als Yara allemaal maat 38 :)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 20 Jul 2016 16:27

Re: Birkenstock Arizona

Ik heb van de Madrid, Mayari en Kumba (en Gizeh gehad) ook allemaal dezelfde maat
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers