Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ontstoken speekselklier

<<

Anoniem167

Bericht 20 Jul 2016 19:18

Re: Ontstoken speekselklier

Beterschap, hopelijk knap je snel op.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 20 Jul 2016 20:33

Re: Ontstoken speekselklier

Sterkte!
<<

Anoniem185

Bericht 20 Jul 2016 21:58

Re: Ontstoken speekselklier

Beterschap Jip!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 21 Jul 2016 07:14

Re: Ontstoken speekselklier

Dank jullie! Vannacht nog een nabloeding en vanmorgen flink pijn. Hele nacht geen pijnstiller...oeps. Ik blijf toch maar thuis vandaag.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 21 Jul 2016 07:47

Re: Ontstoken speekselklier

Sterkte Jip! Hopelijk zakt de pijn snel af.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 21 Jul 2016 08:42

Re: Ontstoken speekselklier

Slim om thuis te blijven Jip. Je moet ook de rust kunnen nemen en het is gewoon overmacht. Het is niet dat je thuisblijft met een verkoudheid ;-) Consequent paracetamol blijven slikken ivm opbouwen van de spiegel. Sterkte!!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 21 Jul 2016 08:56

Re: Ontstoken speekselklier

Ik merk dat ik nu een beetje boos ben. Collega appte net of ik morgen de hele dag kan komen, omdat ik de middag afgeblokt had ivm dat ik vandaag eerder zou beginnen. Dus ik nee, ik kom een halve dag. Hij: wanneer moeten al die nieuwe dan gezien worden? Ik: volgende week? Ik vind je reactie ietwat vervelend, het is niet dat ik voor mijn lol thuis zit.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 21 Jul 2016 11:08

Re: Ontstoken speekselklier

Belachelijk Jip, je collegas zitten toch ook ziek thuis? Waarom jou dan een schuldgevoel aanpraten?? Goed dat je niet over je heen hebt laten lopen!

Ik vind het al heel wat als je morgen een halve dag gaat werken als je nog zoveel pijn hebt. Zeker omdat je enkel pcm mag slikken.. Ik had zelfs met een cocktail van pcm, ibuprofen 600 en tramadol nog echt veel pijn, laat staan als je het alleen met pcm moet doen.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 22 Jul 2016 08:30

Re: Ontstoken speekselklier

Ik heb nauwelijks pijn meer. Gister alleen voor het slapen nog 2 pcm genomen en vanmorgen 1. Heb wel hoofdpijn. Maar dat kan ook komen omdat ik niet zo lekker geslapen heb.

Ben alleen vergeten mijn mond te spoelen vanmorgen. Dat zal voor 1 keer vast niet zo erg zijn. Vanmiddag maar doen dan.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers