Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomer!

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 19 Jul 2016 14:14

Re: Zomer!

Ik zit heerlijk buiten. Baby slaapt naast me en R speelt in zijn zwembad.
R. 2013
D. 2016
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 19 Jul 2016 14:21

Re: Zomer!

Ik zat net buiten met de laptop, maar die werd zo heet dat ik niet meer kon typen dus zit even binnen op de bank. Ga denk zo nog even wat dozen inpakken, heb ook net boven al wat kleding uitgezocht. Binnen is het hier 24,5 maar merk er weinig van omdat het lekker door waait.

Voor op de slaapkamer ben ik zo blij dat we zo'n waaier aan het plafond hebben, heerlijk!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 19 Jul 2016 14:25

Re: Zomer!

Hier nu ook aan het genieten in de tuin. Dochter speelt in het zwembadje en ik zit met zoon op onze loungebank :) in de schaduw dus.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem250

Bericht 19 Jul 2016 14:45

Re: Zomer!

Ja ben ik ook! Ik word zo blij van dit weer. En op mijn borsten na zit ik weer lekker in mijn vel (lijf). De kinderen zijn blij met hun exotisch waterparadijs (zie fb)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Jul 2016 14:47

Re: Zomer!

HollyGolightly schreef:Ja ben ik ook! Ik word zo blij van dit weer. En op mijn borsten na zit ik weer lekker in mijn vel (lijf). De kinderen zijn blij met hun exotisch waterparadijs (zie fb)

Ik zie het! (beide opmerkingen :-)). Je kindjes genieten idd met volle teugen! Mooi om te zien :-). Alles goed met de kleine?
<<

Anoniem250

Bericht 19 Jul 2016 14:51

Re: Zomer!

Ja alles gaat goed op die ellendige borsten na dan ; ) kleine F doet het goed. Wil af en toe geknuffeld worden, maar slaapt, drinkt, poept en plast goed. Precies wat baby's moeten doen. En ze is lief klein en roze met mooie zwarte haartjes. Topbaby dus!
<<

Elle123

Bericht 19 Jul 2016 14:52

Re: Zomer!

Gewoon werken, lekker in de airco. Ik ben een van de weinigen die dit weer echt niet fijn vindt. Ik zweet me meteen helemaal te pletter en ik wordt er zo loom en duizelig van. Vannacht amper geslapen dus ik kijk al uit naar 5-10 graden minder over een paar dagen ;). 34 graden gaat mij gewoon echt te ver.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 19 Jul 2016 15:01

Re: Zomer!

Ik ben nu ook gewoon aan het werk, iedereen lijkt hier wel met vakantie te zijn dus er is weinig te doen, de airco werkt niet optimaal maar ik hou wel van warmte dus wat mij betreft geen probleem.

Ik geniet echt van dit weer, ik heb zo echt een vakantie gevoel als ik de deur uit stap. In huis is het ook gewoon nog een redelijke temperatuur de woonkamer 23 graden en de slaapkamers wat koeler, we slapen allemaal prima. Van mijn kant dus niks te klagen, heerlijk! Zondag al even naar strand Blijburg geweest om met het water en zand te spelen, morgen met Oh la la en de kindjes in de ochtend lekker met het water spelen bij de "fontein" en het weekend lekker naar mijn ouders en daar in de tuin het zwembadje opzetten, van mij mag het nog wel weken zo blijven :thumbup:
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem301

Bericht 19 Jul 2016 15:16

Re: Zomer!

Ik ben aan het werk, maar vanavond ga ik lekker wandelen met mijn meisje. Ik vind dit weer heerlijk maar vind het wel sneu voor haar dat ze het zo heet heeft. Verder niks te klagen!
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 19 Jul 2016 15:21

Re: Zomer!

Caro schreef:Ik vind het klagen ook direct vervelend van mensen. Het is eindelijk mooi weer! Qua slapen zet ik altijd eerst bij ons de airco aan, en dan is het prima te doen voor de nacht. Ik weet dat dat scheelt maar toch vind ik het naar als er twee dagen zon is, dat mensen direct beginnen te zeuren.


Dit, maar dan zonder de airco! Vooral als m'n vriend het doet... grom! Snap dat het warm is op z'n werk en vervelend. Maar als hij gelijk gaat zuchten en blazen kan ik ook opeens een stuk minder genieten van de zon!

Verder vind ik het alleen wel jammer dat het op het balkon tussen half 1 en 4 gewoon te warm is. Je verbrand levend. Maar toch hou ik van de zon <3
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 19 Jul 2016 15:24

Re: Zomer!

Vorig jaar zomer toen mijn zoontje ongeveer dezelfde leeftijd had als jou dochter nu maakte ik ijsjes voor hem van bevroren banaan en diepvriesfruit ( frambozen bijvoorbeeld) alles bij elkaar gooien, staafmixer er door en direct geven, heerlijk vond en vind hij dat! Die banaan maakt het lekker smeuïg.
Ook zette ik hem in het babybadje in een bodempje water, we hebben er zo'n antislip matje in en hij bleef dan lekker zitten, wat spetteren en spelen dat vond hij heel lang leuk en ik zat er relaxt naast op een stoel.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem173

Bericht 19 Jul 2016 15:32

Re: Zomer!

Oh zo genieten dit weer. Ik was gisteren vrij toen lekker naar de stad gefietst en genoten van de zon. Vandaag naar een dorp verderop naar een meertje paar uurtjes aan het water liggen.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 19 Jul 2016 15:45

Re: Zomer!

Suus schreef:Ik krijg hier trouwens ook gelijk een vakantiegevoel van, maar moet morgen gewoon aan het werk :razz:


Dat heb ik ook!
Gister gewerkt, daarna hele middag in de tuin, buiten gegeten, geen haast met L naar bed omdat ze niet naar de psz hoeft. Echt vakantie gevoel terwijl ik geen vakantie heb.

Vanmiddag even naar een strandje in de buurt geweest. F lag lekker te slapen in de wagen. L lekker gespettert en met een ander meisje gespeeld.
We zitten nu even binnen op de bank en ijsje te eten. Gaan zo weer naar buiten.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Jul 2016 15:46

Re: Zomer!

Ik was net even pauze houden buiten, echt zalig. Heb direct een kleurtje!
Let's discover the world together.
<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 19 Jul 2016 15:04

Bericht 19 Jul 2016 15:49

Re: Zomer!

Ik geniet ook erg van het weer.
Helaas zit me vakantie er alweer op, maar als ik vrij ben ben ik zeker buiten op mijn balkon te vinden met een goed boek.
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!


Afbeelding
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 19 Jul 2016 15:50

Re: Zomer!

Ik zit nu wel buiten, maar met mn hoofd in de schaduw. Armen hebben al een aardig kleurtje maar mn beneb mogen nog meer.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 19 Jul 2016 18:03

Re: Zomer!

Ik zit binnen, mijn man heeft de mobiele airco aangezet. Ik vind het wel prima zo met mijn zwangere buik. Op kantoor hebben we geen airco dus ik ben heel blij dat ik morgen vrij ben.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem167

Bericht 19 Jul 2016 18:15

Re: Zomer!

Ik heb gewoon moeten werken vandaag, maar ga zo ipv thuis koken met vrienden lekker op het strand eten! Morgen ben ik wel vrij, dus ga ik lekker relaxen op het balkon! En donderdag naar de sauna!
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 19 Jul 2016 18:40

Re: Zomer!

Ik hou ook echt van dit weer. De kraakheldere lucht werkt dan ook mee. Zo'n fijn en zomers gevoel geeft dat me.

Ik ga alleen niet vol in de zon zitten nu. Dat is me te heet en ik vind het slecht voor mijn huid. Maar in de schaduw van een boom vind ik het heerlijk. Lekker af en toe een straaltje zon die tussen de takken door komt.

Dat gezeur kan ik ook niet zo goed tegen. Deze temperaturen maken we in Nederland misschien 2 weken per jaar mee en dat is dan al veel. De temperaturen onder het nulpunt, waar ik dus niet tegen kan (echt steenkoude handen, voeten en niet op kunnen warmen), zijn er wel 2 maanden. Dan heb je recht van zeuren haha.
<<

Elle123

Bericht 19 Jul 2016 20:17

Re: Zomer!

Frankie schreef:Ik hou ook echt van dit weer. De kraakheldere lucht werkt dan ook mee. Zo'n fijn en zomers gevoel geeft dat me.

Ik ga alleen niet vol in de zon zitten nu. Dat is me te heet en ik vind het slecht voor mijn huid. Maar in de schaduw van een boom vind ik het heerlijk. Lekker af en toe een straaltje zon die tussen de takken door komt.

Dat gezeur kan ik ook niet zo goed tegen. Deze temperaturen maken we in Nederland misschien 2 weken per jaar mee en dat is dan al veel. De temperaturen onder het nulpunt, waar ik dus niet tegen kan (echt steenkoude handen, voeten en niet op kunnen warmen), zijn er wel 2 maanden. Dan heb je recht van zeuren haha.


Nee joh! We hebben afgelopen jaar niet eens een winter gehad. Volgens mij was het alles bij elkaar nog geen week onder nul toch? Ik vind de winter dan juist weer heerlijk.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Jul 2016 21:48

Re: Zomer!

Klagen over het weer, of het nou koud of warm is, vind ik altijd stom :D het weer is echt zoiets waar je maar mee moet dealen want je kunt er toch niets aan doen. Tuurlijk is het stom als er bijvoorbeeld regen voorspeld wordt op je trouwdag (daar maakte ik me heel druk om), maar uiteindelijk maakt het toch niet zoveel uit.

♥♥
<<

ChiQ

Bericht 19 Jul 2016 22:03

Re: Zomer!

Ik wilde in de tuin blijven maar mijn vriendin overtuigde me ervan naar Linnaeushof te gaan. Dat was dus hel. Écht niet te doen. Drúk, schoolvakantie, overal gillende kids. Ik stond ook een paar keer doodsangsten uit omdat Julian in de menigte zoekraakte terwijl het kind echt niet ver wilde gaan maar omdat het zo druk was renden alle kindjes een kant op en die kleine van mij maakte geen schijn van kans en denderde met de menigte mee. Niet te doen. Dat gegil, die hitte, die drukte je kon nergens zitten.. Uiteindelijk wilden we één handdoekje neerleggen en zitten zat er zo'n gefrustreerde vader tegen mijn vriendin te zeggen: 'He, niet zo dicht op de onze, daar krijg ik het spaansbenauwd van'. Mijn vriendin is niet zo assertief maar ik wel, die vent hield 2 picknicktafels in de schaduw bezet en bleek dus ook nog zijn handdoekjes uitgestald te hebben. Laten we het erop houden dat die vent dit niet gauw nog eens zegt tegen iemand. Asociale sukkel. Alsof ik voor mijn lol dicht op iemand ga zitten, het was gewoon onvermijdelijk. Overal krioelde het van de mensen, niet normaal.

Morgen in de tuin. Ik vind warm weer heerlijk, slaap net zo lekker als in de winter en ik klaag verder niet maar vandaag heb ik geen leuke dag gehad.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Jul 2016 22:21

Re: Zomer!

Haha ChiQ, dat klinkt hels idd!
❤ 7 juni 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Jul 2016 22:35

Re: Zomer!

Ik moet deze week helaas gewoon werken, maar 's morgens is het lekker als ik naar mijn werk rijd, ik zie de mensen genieten op t terras ;-), en het is heerlijk om na een lange werkdag lekker naar huis te rijden 's avonds. En we hebben airco op de slaapkamer, dus dat is ook fijn. Ik hoop dat het zondag en maandag ook nog mooi weer is, dan ben ik lekker vrij.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jul 2016 22:38

Re: Zomer!

Ik heb nu wel zin om even door de sneeuw te rollen.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers