Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


September is bevallen!!

<<

Anoniem275

Bericht 20 Jul 2016 21:49

Re: September is bevallen!!

gefeliciteerd!! hopelijk zijn jullie (snel) thuis!
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 21 Jul 2016 20:27

Re: September is bevallen!! (Met bevallingsverhaal)

Bevallingsverhaal:
Zondag avond gingen we lekker uit eten. Het was mooi weer en hebben fijn buiten gezeten. We zeiden al tegen elkaar: zou dit de laatste keer zijn? We deden er een beetje lacherig over maar een paar uur later bleek dat de uitspraak uit kwam. Mijn vliezen braken. Heb contact gezocht met het ziekenhuis en zij wilden mij graag zien. We hebben de spullen bij elkaar gevist en zijn naar het ziekenhuis gegaan. Behalve dat er veel vruchtwater kwam waren er nog geen tekenen van een beginnende bevalling. In het ziekenhuis aan de ctg en al langzaam gingen harde buiken over in weeën. Toen bleek dat de bevalling die dag zou gaan inzetten. Helaas heerste er een virus op de kinderafdeling waardoor ik niet kon bevallen in het ziekenhuis waar ik liep voor mijn zwangerschapsdiabetes. Dus we moesten naar een ander ziekenhuis. Dus met beginnende weeën in de auto. Eenmaal in het andere ziekenhuis ging het snel. We waren er om 5 uur. Om 7 uur had ik 3 cm en vroeg ik om een ruggenprik die ik om 9 uur kreeg. Ik had veel last van rug en been weeën. De ruggenprik hielp enorm. Heb tot aan 9 cm niets meer gevoeld. Ze wilden de persfase ook met ruggenprik doen, ik zat bijna aan 10 cm maar toen stagneerde het. Dit was om 15 uur. Ik kreeg koorts en de weeën namen wat af. Kreeg weeën stimulans en de ruggenprik ging uit. Ik kreeg lichte persweeën maar moest ze erg lang weg puffen. Het liep tegen 22 uur toen ik het zat werd. Ik heb op paar persweeën en veel eigen kracht mijn dochtertje geboren voelen worden om 22:59 uur. Ze weegt 3055 gram en is 48 cm. Doordat ze randprematuur is moeten we nog een paar dagen blijven in het ziekenhuis maar ze doet het super!
Een dolgelukkige nieuwe mama.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo