Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Borstvoeding: dreumes laat niet los

<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 18 Jul 2016 18:49

Borstvoeding: dreumes laat niet los

Hoi!

Ik geef m'n dochter van ruim 13 maanden nog borstvoeding. gaat nog hartstikke goed en vinden het allebei ook nog fijn. Ik heb alleen t probleem dat ze Savonds en snachts vaak weigert los te laten. Ze valt dan in slaap aan de borst maar als ik haar los probeer te halen dan klemt ze haar kaakjes echt stijf op elkaar. Nu ze tandjes heeft zet ze dan dus ook haar tandjes erin. Auww. Ik moet echt m'n pink tussen haar kaakjes zien te wrikken en dan laat ze uiteindelijk los, maar dat duurt soms wel 20 minuten voor ik t voor elkaar heb. Niet heel ideaal zeg maar :( en nu heeft ze nog maar 4 tandjes, als ze er straks meer heeft is er helemaal geen ruimte meer waar ik m'n pink nog tussen kan wrikken. Is dit herkenbaar en heeft er iemand een gouden tip? Zou jammer vinden als ik om deze reden rigoureus met borstvoeding moet stoppen (hoop eigenlijk op natuurlijke afbouw), maar dat geworstel elke avond en nacht is niet heel ontspannen..to say the least.

Dankjewel alvast!!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Jul 2016 20:13

Re: Borstvoeding: dreumes laat niet los

Op het moment dat ze slikt je pink er in, dat deed ik. Of een puntje dekbedhoes, met dat erbij lukt drinken ook niet :)
R. 2013
D. 2016
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 18 Jul 2016 20:17

Re: Borstvoeding: dreumes laat niet los

Oeh dankjewel!
Die dekbedhoes haha, geniaal. Dat doet iig niet pijn hehe. Zal eens kijken of ik t zo kan timen als ze net een beetje sabbelt (vaak doet ze dat ook niet eens en ligt ze gewoon stil te slapen zeg maar, maar zodra ik dan in dd buurt kom dan wordt t een soort bankschroef). Heeft jouw R dat ook zoveel gedaan?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Jul 2016 20:53

Re: Borstvoeding: dreumes laat niet los

Als ik die niet los koppelde bleef hij de hele dag hangen. Vaak dronk hij ook niet maar lag hij zo te slapen. Dan prikte ik hem even in z'n zij en nam hij weer wat slokjes en als hij dan weer sliep maar nog wel wat dronk drukte ik er iets tussen.
R. 2013
D. 2016
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 19 Jul 2016 18:16

Re: Borstvoeding: dreumes laat niet los

Spencer super bedankt voor de tip!
Ik heb afgelopen (helaas :p) heeeel vaak kunnen oefenen en ging niet altijd perfect maar al wel stukken makkelijker. Ik heb punt van haar knuffelhondje gebruikt haha. Dat biedt hoop :)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kajaka