Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help je mee zoeken naar een jurkje?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Jul 2016 13:29

Help je mee zoeken naar een jurkje?

Boeh ik ben gefrustreerd! Ik weet vrij zeker dat er tot voor kort een heel leuk donkerblauw kanten positiejurkje op de site van H&M stond. Die wil ik graag hebben, want ik ben zondag jarig en heb in september nog een bruiloft waar ik de jurk dan ook aan kan. Afgelopen weekend was ik in de winkel (in Hoofddorp), maar kon het jurkje nergens vinden. Dus ik dacht vandaag; ok dan bestel ik hem wel online als ie tenminste op tijd binnen is. Maar nu is dat jurkje dus helemaal nergens meer te vinden op de site :thumbdown:

Heeft iemand een idee over welk jurkje ik het heb? Het is een donkerblauw jurkje met veel kant, korte mouwtjes en een aansluitende pasvorm. Als iemand nog weet of en waar ik deze kan bestellen houd ik me aanbevolen. Tips over soortgelijke, niet al te dure jurkjes zijn ook welkom overigens! :)

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 18 Jul 2016 13:33

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Jul 2016 13:34

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Ja iets in die trant inderdaad! Maar dan donkerblauw en het liefst ongeveer voor de helft van die prijs :angel:

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Jul 2016 13:38

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Ik zie trouwens nu een paar soortgelijke jurkjes op de site van mamalicious (vet dom dat ik daar niet eerder heb gekeken), iemand enig idee of zij snel leveren?

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 18 Jul 2016 13:47

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Gaat met DHL, er staat 2-3 werkdagen.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 18 Jul 2016 13:47

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Wehkamp verkoopt ook mamalicious. Dan heb je het morgen al in huis. Misschien hebben ze het jurkje daar wel? Ik heb geen ervaring met bestellen bij mamalicious zelf, dus daar kan ik geen antwoord op geven!
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 19 Jul 2016 09:37

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Is het nog gelukt Elliot?
<<

Anoniem215

Bericht 19 Jul 2016 09:50

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Bedoel je dit jurkje?
Die staat nu op de H&M site.
http://www.hm.com/nl/product/45999?article=45999-A
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Jul 2016 09:51

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

HUH hij is er weer! Gister stond ie er echt niet op hoor! Thanks Madam, ik ga hem meteen bestellen!

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jul 2016 09:54

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Haha gelukkig maar! Leuk jurkje!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Jul 2016 09:57

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Mooi jurkje!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem193

Bericht 19 Jul 2016 09:57

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Elliot schreef:HUH hij is er weer! Gister stond ie er echt niet op hoor! Thanks Madam, ik ga hem meteen bestellen!

In meerdere maten ;) Voor de zekerheid!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Jul 2016 09:58

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Kak ik kan niet bestellen, mijn account is gekoppeld aan mijn creditcard maar die creditcard is weer gekoppeld aan een rekening die ik niet meer heb. En nu heb ik helemaal geen creditcard meer. En alle andere betalingsmethoden mag ik niet meer kiezen, behalve rembours maar dat kost 6 euro extra. Belachelijk.
Weet iemand of je ergens kunt zien of de jurk in een filiaal op voorraad is? Of is er iemand die binnenkort naar een H&M gaat die kan kijken of het jurkje er hangt? Ik heb het eigenlijk zondag al nodig namelijk...

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 19 Jul 2016 09:59

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Nieuw account aanmaken op naam van je man?
<<

Anoniem185

Bericht 19 Jul 2016 09:59

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Kun je geen nieuwe account aanmaken?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Jul 2016 09:59

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Moet ik 'm even bestellen voor je? Kan je 't geld naar me overmaken!
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Jul 2016 10:08

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Ik heb al een nieuwe account aangemaakt, dus nu lukt het wel :) Thanks voor het aanbod Marin!
Ben alleen nog steeds een beetje gefrustreerd want ik heb een giftcard en die kun je dus online niet inwisselen :S Sjonge. Ik weet meteen weer waarom ik nooit online bestel bij H&M. Het duurt altijd lang, verzendkosten zijn best hoog (vind ik) en het levert op de één of andere manier altijd gezeik op.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Jul 2016 10:09

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Pff ja ik doe dat dus eigenlijk ook nooit. Gedoe. Hopelijk is het gelukt!
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Jul 2016 10:26

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Ik ga straks in m'n pauze maar even op de fiets naar de stad, hier in het centrum van Den Haag is ook een grote H&M die de mamalijn verkoopt, stiekem hoop ik dat het jurkje daar gewoon hangt. En anders bestel ik hem vanmiddag. Wat een gedoe, ik haat de online shop van H&M.

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 19 Jul 2016 10:35

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Is er geen kortingscode actief voor gratis verzenden?
De lange levertijd vind ik bij H&M ook frustrerend.
<<

Anoniem198

Bericht 19 Jul 2016 11:06

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Het jurkje is alweer uitverkocht zie ik. Vind hem ook erg leuk!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Jul 2016 11:08

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Victoria schreef:Het jurkje is alweer uitverkocht zie ik. Vind hem ook erg leuk!

Goed dat je het zegt! Ik heb m'n bestelling toch maar bevestigd dan, als ie niet op tijd is stuur ik hem terug. Hij zat nog in m'n winkelmandje, dus ik kon hem nog net bestellen :)
Duimen dat ie op tijd geleverd wordt! De verwachting staat op 22-24 juli. Ik ben de 24e jarig en dan wil ik 'm aan, dus als het goed gaat moet het net lukken. Balen alleen van de giftcard, maar daar koop ik dan maar wat babykleertjes voor :angel:

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 19 Jul 2016 18:18

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Oh leuk jurkje! :D
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Jul 2016 19:08

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Dan weet je m'n outfit vast Bazzie :nerd: die andere toffe jurk die ik had gekocht gaat echt niet passen in september :palm:

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 19 Jul 2016 20:24

Re: Help je mee zoeken naar een jurkje?

Ik zat onwijs te grijnzen toen ik las van een bruiloft in september :smile: En je kocht die jurk ook wel héél vroeg, natuurlijk! Maar ik vind deze echt heel mooi :)
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers