Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Step voor grote kleuter

<<

Anoniem313

Bericht 17 Jul 2016 14:46

Step voor grote kleuter

Voor mijn zoon van 4 wil ik een step kopen. Ik zoek er 1 van goeie kwaliteit, liefst makkelijk opklapbaar en eentje waar hij wel een jaar of wat mee toe kan; hij is een grote jongen, bijna 1m20 en hij weegt 20 kilo.
Wie heeft er tips?
<<

Geel

Bericht 17 Jul 2016 16:59

Re: Step voor grote kleuter

Ik heb geen flauw idee Caultje. Ik zou naar een fietswinkel gaan, denk ik. In Barendrecht zit een heel goeie én grote: Terlouw. Geen idee waar je nog meer terecht kunt.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 17 Jul 2016 17:11

Re: Step voor grote kleuter

Wij hebben voor allebei deze step gekocht (kinderen zijn 4 en 7). De ene heeft een groene, de andere een roze.
We hebben ze gekocht bij de intertoys voor E40 per stuk. Onze dochter had eerst een simpelere met kleine wieltjes. Maar ze pakte altijd die van haar broer omdat die veel fijner stepte. Het voordeel van deze is dat de wielen groter zijn (180mm ipv 120mm) en dat de wielen van heel fijn materiaal zijn die weinig herrie maken. (de oude van dochter had andere wielen en die maakte heel veel herrie) Hij kan ingeklapt worden, en omdat de wielen wat groter zijn kan hij op slot. Ook heeft hij een standaard. Onze dochter is 7jr, en ongeveer 1.20m. Maar de step staat nog op de laatste stand. Dus voorlopig kan ze er nog wel even mee door.

Afbeelding
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem313

Bericht 22 Jul 2016 09:46

Re: Step voor grote kleuter

Thanks, die ga ik bekijken! En Geel natuurlijk ook bedankt; B'drecht valt ff buiten mijn actieradius maar een fietsenwinkel is een goed idee!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers