Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Traktatie ideeën topic

<<

Anoniem184

Bericht 16 Jul 2016 12:02

Re: Traktatie ideeën topic

Lexi schreef:Ik snap dat gezeur over traktaties nooit zo. Waarom altijd zo zeuren over ouders die er meer werk van maken, als die ouders dat nou leuk vinden is dat toch prima. Het zal de kinderen echt een zorg zijn hoor of ze gewoon een snoepje krijgen of een knutsel waar de ouders uren mee bezig zijn geweest dus waarom moeten volwassenen daar altijd zo negatief over doen.

Ik vraag gewoon wat m'n kinderen uit willen delen. De ene keer is dat een simpel dingetje uit de winkel de andere keer iets waar ik een paar uurtjes mee bezig ben. Dat doe ik dan niet voor de andere kinderen of om andere ouders te overtroeven (ik zou niet eens weten wat andere ouders hun kind laten trakteren) maar omdat mijn kinderen het leuk vinden om dat uit te delen.

Haha, maar het is niet dat ik wil zeuren hoor, want ik vind alle moeite die ouders erin steken wel erg leuk, en het resultaat meestal ook echt heel mooi en leuk! Maar vaak denk ik direct daarna: wat jammer van alle moeite omdat dat andere ouders nooit te zien krijgen watvoor moois je gemaakt hebt, omdat het altijd aangebroken in de mandjes verdwijnt.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 16 Jul 2016 20:40

Re: Traktatie ideeën topic

Ik was Pinterest helemaal vergeten, ga gelijk pinnen hihi

Wat een leuke traktaties zitten ertussen, vooral die gehaakte muisjes.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 16 Jul 2016 20:42

Re: Traktatie ideeën topic

Weet je wat het ook is, bij oudere kinderen zijn het vaak makkelijke traktaties en bij die kleintjes kun je zelf nog iets leuks maken , en ik vind dat zelf leuk om te doen.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 16 Jul 2016 22:18

Re: Traktatie ideeën topic

Mijn zoon wilde cupcakes trakteren.

Afbeelding

En vorig jaar een krokodil
Afbeelding


Muppet, leuke traktatie, zal vast veel werk zijn geweest.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem331

Bericht 15 Jan 2017 22:22

Re: Traktatie ideeën topic

Even een up; iemand nog leuke inspiratie voor een dame die 8 wordt?
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 15 Jan 2017 22:34

Re: Traktatie ideeën topic

Popcorn, helaas.

Ik zoek wat tips voor een jongen die op Koningsdag jarig is, voor op de peuterspeelzaal.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 15 Jan 2017 22:40

Re: Traktatie ideeën topic

Popcorn schreef:Even een up; iemand nog leuke inspiratie voor een dame die 8 wordt?


Mijn dochter wil dit jaar plakjes banaan, afgewisseld met een marshmallow op een satestok trakteren, welke ze in de chocolade doopt en daarna door verschillende dips.
Misschien is dat wat?
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem331

Bericht 15 Jan 2017 22:48

Re: Traktatie ideeën topic

Klinkt wel lekker. Ik moet er alleen even bij zeggen dat ik het eigenlijk wel een dag vantevoren moet maken. Haar vader brengt haar die dag naar school, dus liefst maak ik het een dag eerder al.
<<

Anoniem286

Bericht 15 Jan 2017 23:18

Re: Traktatie ideeën topic

S trakteerde vorig jaar mini minnie cupcakes. En ja, ze hielp mee :p

Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers