Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie gebruiken de voordeur ook niet

<<

Anoniem301

Bericht 16 Jul 2016 15:06

Re: Wie gebruiken de voordeur ook niet

Toen we nog geen auto hadden gebruikten we de voordeur ook nooit, omdat we de fietsen in de tuin zetten. En de poortdeur stond altijd op een kier voor de katten. Mijn moeder kwam ook steeds achterom, zo vervelend vond ik dat. Stond ze ineens in de tuin als wij binnen zaten te eten ofzo. Dus een paar keer gevraagd of ze gewoon aan wil bellen aan de voorkant en nu doet ze dat gewoon, gelukkig. Nu we een auto hebben gaan we ook vaker door de voordeur naar buiten.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8841

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 16 Jul 2016 15:11

Re: Wie gebruiken de voordeur ook niet

In ons vorige huis gingen wij ook altijd door de achterdeur/bijkeuken naar binnen. Dat kwam, omdat de auto's aan de zijkant op een parkeerplaats stonden. En dan was achterom sneller dan voorom. En daarbij stond je dan meteen met de boodschappen in de keuken.

Nu gaan we wel altijd door de voordeur.
2012
2016
2020

Instagram
<<

bubbles

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 14 Jul 2016 21:36

Bericht 17 Jul 2016 16:36

Re: Wie gebruiken de voordeur ook niet

Bij mijn ouders gebruiken we de voordeur ook niet. Kapstok hangt wel in de gang, dus bij binnenkomst gaat schoenen in bijkeuken (daar staat kast voor oa schoenen) en dan lopen we door naar de kapstok
<<

Anoniem178

Bericht 17 Jul 2016 18:01

Re: Wie gebruiken de voordeur ook niet

Wij gebruiken hem ook nooit. Als mensen aanbellen doen we meestal via de garagedeur open, die zit ernaast. In 1e instantie deden we het zodat de katten niet ontsnappen, maar nu vinden we het vaak te veel gedoe om hem van alle vergrendelingen af te halen. Als we nieuw bezoek verwachten doe ik hem wel van het slot af.

In de gang staat een schoenenrek en kapstok. Die gebruiken we ook gewoon omdat daar ook het toilet en de trap naar boven zitten.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 18 Jul 2016 10:25

Re: Wie gebruiken de voordeur ook niet

Maar waarom zou je de voordeur zo perse niet willen gebruiken? Ik bedoel, dat je het niet doet omdat het makkelijker is om achterom te lopen dat snap ik wel, maar waarom zou je zo moeilijk doen met planten en bordjes zodat de postbode en visite ook achterom gaat? Wat maakt het uit dat ze wel door de voordeur komen?

Wij gebruiken gewoon de voordeur trouwens, onze auto staat op de oprit naast het huis dus dan is het veel makkelijker om de voordeur te gebruiken. De achterdeur gebruiken we als we op de fiets weg zijn geweest, omdat we dan de fiets in de schuur neerzetten en daarom achterom moeten.

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 18 Jul 2016 10:28

Re: Wie gebruiken de voordeur ook niet

Mijn ouders gebruiken de voordeur niet. Alleen collecte komt via de voordeur.
De postbode eerst ook, maar in de winter zit het rolluik dicht ivm de tocht, toen kwam hij een keer achterom en nu doet hij dat elke keer.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers