Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend! Wat zijn jouw plannen?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 15 Jul 2016 18:26

Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Wat staat er voor jou voor komend weekend op de planning?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem185

Bericht 15 Jul 2016 18:28

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Nog steeds ziek zijn :laughcry:
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 15 Jul 2016 18:29

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Vandaag heb ik de hele dag geklust in mijn huis. Lekker buiten geverfd in de zon, dat was wel lekker. Voor vanavond staat er eigenlijk weinig op het programma, lekker rustig aan doen.
Morgen ook de hele dag weer klussen. 's Avonds steken we de bbq aan met mijn ouders.
Zondag ook nog even klussen en verder rustig aan doen denk ik. Misschien nog wat dozen inpakken.

Wat heb je precies, Bob? Vervelend dat je nog steeds zo ziek bent. Beterschap!
<<

Anoniem281

Bericht 15 Jul 2016 18:34

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Beterschap, Bob!

Ik heb geen weekend, of nouja. Zondag heb ik wel vrij! Morgen moet ik gewoon werken. Zondag gaan we met Oma uit eten, die was twee weken geleden jarig en we wisten geen cadeautje, dus nemen we haar gewoon lekker mee uit lunchen. Verder nog geen plannen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Jul 2016 18:59

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

niet echt plannen. Misschien morgen uit eten. Zondag geen plannen
Afbeelding
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 15 Jul 2016 18:59

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Morgen lunchen bij een vriendin en 's avonds werken. Zondag naar mijn schoonouders.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 15 Jul 2016 19:03

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Morgen naar de opticien en op kraamvisite bij vrienden.
Zondag bootcampen en picknick/barbecue 's middags bij mijn ouders met daarna een wandeling door het bos.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem167

Bericht 15 Jul 2016 19:06

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Ik moet morgen gewoon werken, in avond denk ik OITNB kijken. Zondag ben ik lekker vrij, denk in huis aan de slag, moet nog zo enorm veel gebeuren.... Of misschien naar m'n schoonmoeder, die heeft haar arm gebroken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Jul 2016 19:27

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Ik ga zo even naar AH en dan series kijken en niet te laat naar bed.
Morgen ga ik naar m'n vriend. 's Middags komen m'n vader en zijn vriendin daar ook even langs en daarna gaan we naar een barbecue en daarna nog naar een trouwfeest van m'n neef.
Zondag doen we niet veel bijzonders denk ik. Vriends dochter ophalen bij z'n ouders en verder een beetje chillen waarschijnlijk.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Jul 2016 19:32

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Ja, weekend! Zelden zo aan toe geweest.
Ik ga vanavond weer voor t eerst sporten in de sportschool. Ben zo moe maar hopelijk helpt t.

Morgenochtend rijd ik naar Darcy. Voor t eerst dat ik echt zo ver ga rijden in m'n eentje, maar heb er heel erg zin in. Sowieso ook om haar te zien.

En daarna rijd ik door naar m'n moeder. Ik ben al meer dan een jaar niet in m'n ouderlijk huis geweest. Echt bizar. Dus ik ga eens even heerlijk met m'n moeder bijkletsen (heb haar wel gezien tussendoor hoor maar was gewoon niet bij haar thuis geweest), lekker het dorp in, heerlijk in bad (yes!) en tot rust komen. Ik ga zonder m'n man want hij heeft plannen met vrienden. En dan zondag weer terug rijden en dan 's avonds naar de bios naar Finding Dory of lekker buiten zitten afhankelijk van t weer.
Let's discover the world together.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 15 Jul 2016 19:39

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Beterschap Bob! :)

Morgen heb ik een hele dag voor mezelf. Dan ga ik uitslapen, naar de Hema en Action, even lekker douchen met de Rituals doucheschuim die ik gisteren van m'n schoonouders kreeg en wat knutselen/bloggen.

Zondag vieren mijn ouders en zusje hun verjaardag dus dan zijn we daar en blijven we daar slapen. Gelukkig komt er niet heel veel familie ik kan niet goed tegen die drukte en zit even niet te wachten op de familie van m'n moeder :eyes:

Marin, heel veel plezier! :D
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem237

Bericht 15 Jul 2016 20:53

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Naar Beyoncé!
<<

Anoniem315

Bericht 15 Jul 2016 21:11

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Klussen in ons nieuwe huis. Spullen opruimen, uitpakken, schoonmaken...
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 15 Jul 2016 22:41

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Ik wil nog steeds graag bevallen, dus dat is mijn plan. Moet alleen de baby nog willen meewerken :ja:
2012 & 2016
<<

Anoniem221

Bericht 15 Jul 2016 22:46

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Vandaag mijn vriend net na de middag opgehaald uit het revalidatiecentrum. Daarna zijn we gaan lunchen in eigen woonplaats bij een broodjeszaak waar ik al 10 jaar niet meer was geweest. Toen we de rekening kregen, wist ik ook weer waarom. Maar de lunch was heerlijk en dat is ook belangrijk. Vanavond kwam de man van mijn moeder de autosleutel halen, want hij gaat morgen de airco repareren.
Morgen zijn we aan eigen woonplaats gebonden, omdat we geen auto hebben. Maar het is voor een goed doel, dat de ramen gewoon dicht kunnen en de airco aan en we elkaar tijdens het rijden kunnen verstaan. Ik denk dat mijn vriend morgen als eerste wakker is en hij gaat dan brood halen van de markt. Daarna samen ontbijten en koffie drinken en dan nog even het centrum over. Loempia eten bij de vietnamees en groenten halen bij de groenteboer op de markt.
Overmorgen gaan we ontbijten met verse croissantjes en koffie, een beetje schoonmaken en in de avond lekker hangen op de bank. En dan vroeg slapen, want als we wakker worden is het alweer maandag.

Fijn weekend!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Jul 2016 22:46

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Jaaa hup baby, KOM ERUIT!!!
❤ 7 juni 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 15 Jul 2016 23:02

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Ik ga morgen eerst naar het verhuurbedrijf om de ladderlift te betalen die we deze week gehuurd hadden.
En even iets terugbrengen bij Gamma.
Daarna rijd ik alleen naar Amsterdam, naar een goudsmid om te praten over de trouwringen van mijn opa en oma.
Daar wil ik iets moois van laten maken.
's Middags met mijn vriend en dochter naar het tuincentrum. Mooie boom uitzoeken voor in de tuin.

Zondag gaan we eerst lekker uitslapen, met dochter in bad en daarna haar bij oma brengen.
Wij gaan naar Scheveningen, naar de middagvoorstelling van Belle en het Beest en 's avonds samen uit eten.
<<

Anoniem316

Bericht 15 Jul 2016 23:16

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Poging doen tot het huis schoonmaken al mag (en kan ) ik dat eigenlijk niet doen...
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 16 Jul 2016 02:52

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Ik heb gewoon een leeg weekend, dat is in jaren niet voorgekomen en voel me gewoon beetje vreemd haha. Er zijn geen feestjes, verjaardagen, ik hoef niet te werken want m'n leerlingen zijn ziek, man moet werken..
Ik vind eigenlijk dat ik een vriend/vriendin moet bellen om wat te doen, maar in realiteit zit ik nog in pyama en doe he-le-maal niks. Misschien dat ik mezelf er morgen toe kan zetten. Man heeft ook auto mee dus ben ook niet mega mobiel. En het is koud, dus wil liever op bank blijven hangen. Oh wat erg ben ik! ik ken mezelf niet zo lui :P
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Jul 2016 07:35

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Haha Aww Marsy, dat is soms toch ook best lekker. Ik zeg altijd dat ik zo'n soort weekend wil. Uiteindelijk komt daar nooit wat van.
Misschien kan je vanavond of morgen nog iets leuks met je man doen. Zijn jullie allebei vrij?
Let's discover the world together.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 16 Jul 2016 07:41

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Raar is dat dan he Marsy? Hier hetzelfde als bij Marin. Ook vaak verlangen naar zo'n weekend maar komt er nooit van.

Ik moet vandaag naar informatie bijeenkomst van het zwembad ivm zwemlessen van J. Daarna nieuwe paspoorten aanvragen voor man en mij en vanmiddag ga ik naar een high tea met mijn schoonzusje. Morgen komen mijn nichtje en haar man en gaan we lekker zelf hamburgers maken op de bbq die ieder naar wens kan beleggen.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 16 Jul 2016 07:42

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Wij gaan de hei op voor een fotoshoot met een fotograaf :-D
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem280

Bericht 16 Jul 2016 08:42

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Boodschappen doen.
Wil eigenlijk met de kinderen eens naar het Zandsculpturen Festival in S.neek.
Morgen gaan wij naar vrienden. Heb die meid in het UMCG leren kennen tijdens onze zwangerschap.
<<

Anoniem331

Bericht 16 Jul 2016 08:50

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Het enige dat voor mij vast staat is dat mijn zoon straks afzwemt voor zijn A diploma. Voor de rest geen plannen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 16 Jul 2016 10:04

Re: Weekend! Wat zijn jouw plannen?

Helaas moet man beide dagen werken. En het is nu 8 jaar later, heb hele dag op de bank gezeten, zelfs tukje gedaan (zoooo lang geleden) en ga zo de 3e film aanzetten. Het is nu donker, echt zo erg haha!
Ik denk dat ik me morgen even in shopping mall laat afzetten door man 's morgens, wil nieuwe playstation halen met spel, en dat ga ik dan de rest van de dag spelen. Al texte net een vriendin dat je thee komt drinken, als ze maar niet denkt dat ik uit m'n pyjama ga nadat ik me op de bank genesteld heb morgen :P
Afbeelding
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers