Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voorletter gebruiken - hoe zit dit?

<<

Anoniem17

Bericht 08 Okt 2013 10:57

Voorletter gebruiken - hoe zit dit?

Mensen die Theun of Thijmen of welke Th... naam dan ook hebben, horen toch gewoon de T. als voorletter te gebruiken? Ik zie tegenwoordig steeds vaker Th. als voorletter staan. Een collega van mij heeft een naam die begint met Tj.. en hij gebruikt dus Tj. als voorletter. Dat klopt toch niet? Ik vind het zo stom staan, ik zet toch ook niet Ca. neer in plaats van C.?
Wie helpt mij?
<<

Anoniem12

Bericht 08 Okt 2013 11:00

Re: Voorletter gebruiken - hoe zit dit?

<<

Anoniem17

Bericht 08 Okt 2013 11:02

Re: Voorletter gebruiken - hoe zit dit?

I forgot about Google! :laughcry:

Bedankt Rush!
<<

Anoniem12

Bericht 08 Okt 2013 11:02

Re: Voorletter gebruiken - hoe zit dit?

Ik ga het ook maar doen! Haha!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 08 Okt 2013 14:13

Re: Voorletter gebruiken - hoe zit dit?

Th ken ik wel, maar Tj nog nooit van gehoord..
<<

Anoniem331

Bericht 08 Okt 2013 14:20

Re: Voorletter gebruiken - hoe zit dit?

Mijn jongste begint met Th maar als voorletter schrijf ik altijd T.
<<

Anoniem272

Bericht 09 Okt 2013 21:22

Re: Voorletter gebruiken - hoe zit dit?

Wat leuk, ik wist niet dat dat met het Grieks te maken heeft (heb Grieks gehad op de middelbare school, dus ken die klanken wel). Weer wat geleerd!

Dat doet me eraan denken dat ik tijdens mijn werk op een klantenservice een keer een klant aan de lijn had die 7 voorletters had en dat paste net in het invulvakje. Die man heel droog (en een beetje verdrietig ook) 'ik heb er zelf ook niet voor gekozen om zeven voornamen te hebben, dat wilden mijn ouders graag...'
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 10 Okt 2013 08:51

Re: Voorletter gebruiken - hoe zit dit?

Ik vind het wel een beetje iets voor mensen die heel vol zijn van zichzelf :laughcry:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:25

Bericht 10 Okt 2013 09:24

Re: Voorletter gebruiken - hoe zit dit?

Ja, inderdaad! Daar dacht ik ook al aan. Ik zou het zelf alleen met een T. schrijven.
<<

Anoniem 48

Bericht 10 Okt 2013 09:55

Re: Voorletter gebruiken - hoe zit dit?

Cinnamon schreef:Ik vind het wel een beetje iets voor mensen die heel vol zijn van zichzelf :laughcry:


Doet me idd denken aan de vader van mijn ex. Hij maakte er bij mijn ex ook ch van. En dan de discussie aangaan dat alleen een C echt niet kon. Vermoeiende man.
<<

Anoniem54

Bericht 10 Okt 2013 10:02

Re: Voorletter gebruiken - hoe zit dit?

Ik zou zelf ook alleen T schrijven. Nog nooit gezien ook Th.
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 10 Okt 2013 10:08

Re: Voorletter gebruiken - hoe zit dit?

Heb ook nog nooit Ch. geschreven, altijd alleen C. of C.M. Op één of andere manier heb ik t idee dat dat beter bij me past ofzo, haha :D
<<

Anoniem19

Bericht 10 Okt 2013 11:42

Re: Voorletter gebruiken - hoe zit dit?

Lemon schreef:Ik zou zelf ook alleen T schrijven. Nog nooit gezien ook Th.


Ken je A.F.Th. van der Heijden niet ;)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers