Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

<<

Anoniem29

Bericht 08 Okt 2013 09:14

Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Ik ben benieuwd!

Foto's van de verschillende haarkleuren die je gehad hebt. Door een opmerking van Held op Sokken kwam ik ineens tot dit briljante topic haha. Ik ben benieuwd of bepaalde kleuren mensen hard/zacht maken. Of dat het juist prachtig wordt of een fail.

Ik zal ook eens gaan zoeken.
<<

Anoniem29

Bericht 08 Okt 2013 09:28

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Ik heb mijn Facebook timeline bekeken en dit kwam er ongeveer uit.
*WEG*
Laatst gewijzigd door Anoniem29 op 09 Okt 2013 07:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Okt 2013 09:33

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Oh ik vind het bruine jou mooier staan.
<<

Anoniem 3

Bericht 08 Okt 2013 09:33

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Leuk topic!
Dat lichtblonde vind ik het leukste staan bij jou intoxicated! :)
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 15:09, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem173

Bericht 08 Okt 2013 10:01

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Xx
Laatst gewijzigd door Anoniem173 op 09 Okt 2013 05:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem83

Bericht 08 Okt 2013 11:40

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Leuk topic. Ik heb niet heel veel kleuren gehad, wel veel verschillende kapsels. Van eigen haarkleur naar roodbruin, naar donkerbruin en hoogblond gecombineerd naar goudblond en nu witblond.(lichter kan niet, zeg maar gewoon asblond denk ik) edit: ik weet het al; platinablond heet het haha!
Als ik eraan denk zal ik eens foto's verzamelen.

Ik vind wat je nu hebt het leukst tox.
Laatst gewijzigd door Anoniem83 op 08 Okt 2013 12:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 08 Okt 2013 11:44

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Ah wauw Toxi die laatste! Ik zou toch zo verliefd op je worden. Ik vind bruin je mooi staan, maar blond nog mooier. Iets specialer ofzo.

AM, bij jou vind ik dat blonde ook mooi! Je eigen haarkleur trouwens ook wel, dat bruine iets minder.

Ik heb zelf alleen gehad wat ik nu heb (asblonde tint, iets lichter dan mijn eigen haarkleur) en ooit heb ik een warme, roodbruine tint gehad, maar dat was zo lelijk! Ik ga even zoeken of ik daar nog een foto van heb.
<<

Anoniem29

Bericht 08 Okt 2013 13:54

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Wat mooi Believe! Virgin hair, zo noemde ze dat op mijn werk haha. Knap dat je nooit in de verleiding bent gekomen. Je kleur is ook wel erg mooi.

@ AM, dat blonde staat jou erg goed vind ik! Bruin maakt je veel te bleek. Goed dat je dat niet meer hebt :P

@ Koko, jaaa die foto wil ik zien. Rode Koko :D

@ Mini, nu heb ik jou foto's gemist :(
<<

Anoniem4

Bericht 08 Okt 2013 14:28

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Hahaa leuk topic! Ik zal als ik thuis ben eens zoeken. Ik heb het blond met paars gehad (is welgeteld 1 foto van en die mag echt nooit iemand zien. Mijn beste vriendin begint altijd meteen te lachen als we het over dat kapsel hebben), en verder nog rood en wit. Foto's volgen dus nog!
<<

Anoniem83

Bericht 08 Okt 2013 14:29

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Ik had nog geen foto's geplaatst hoor, alleen post aangepast. :)
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 08 Okt 2013 14:55

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Leuk! De haarkleur die je nu hebt is echt prachtig Toxi! Haal je die uit een pakje of ga je daarvoor naar de kapper? Ik wil nog steeds dat echte platinablonde haar en het lukt me gewoon nooit.
<<

Anoniem29

Bericht 08 Okt 2013 15:16

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Jaah van jou wil ik het zien Rogue!

Ooh haha Mini. Ik dacht dat je je foto's weer had weggehaald.

@ Jules, ik heb het zelf uitgeblondeerd met kappersverf. Blondeerpoeder van Goldwell, 30 vol. van Goldwell en mijn vriend laten verven met een kwastje (alleen de uitgroei want mijn punten waren al blond omdat ik een tijdje ombre heb gehad. - Hee die foto ben ik vergeten!). Na 2x ontkleurd te hebben was al het oranje eruit en toen heb ik het ingekleurd met 10V en 10P van goldwell.

Al met al was ik iets van 60 euro kwijt, maar ik kan er nog wel een keer of 5 een uitgroei van 10 cm mee kleuren. Alleen de 10V en 10P moet ik dan opnieuw kopen, maar die zijn een euro of 5.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 08 Okt 2013 15:30

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Dat klinkt echt als abracadabra voor mij haha! Dat is wss ook de reden dat ik zo'n kleur nooit krijg ;)
<<

Anoniem4

Bericht 08 Okt 2013 16:42

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Au naturelle



Hierna werd het dus half paars.

Toen werd het voor de eerste keer rood:

Crap ik kan die foto's niet meer vinden. Naja daarna blond met felroze in de punten, daar heb ik geen foto's van.
Toen heb ik het heel lang gewoon blond gehouden met af en toe wat gekleurds aan de onderkant en een rode lok in m'n pony, en daarna ging ik weer voor rood, met de onderste laag bruinig:



Toen weer voor blond, naja dat lukte niet helemaal, het werd rossig blond:


Toen deed ik er lowlights doorheen:


(Ik hoop dat de foto's in de goede volgorde in m'n photobucket staan)

En toen weer wat highlights


En toen knipte ik 't af en ging ik voor wit:



Oh ik mis die kleur zo! Ik wou dat mijn haar daar tegen kon.
Laatst gewijzigd door Anoniem4 op 08 Okt 2013 20:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem4

Bericht 08 Okt 2013 16:44

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Ik ging voor dit topic m'n foto's weer eens doorspitten. Mi gado wat zag ik er vroeger uit! En ik vond zelf echt dat ik er tof uitzag, haha!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 08 Okt 2013 17:18

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Woow Rogue, wat een verschillen! Ik vind wat je nu hebt echt heel erg mooi bij je (het kapsel ook), ik vind dat met die lowlights ook prachtig!
<<

Anoniem 49

Bericht 08 Okt 2013 17:29

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Leuk! Ik ga even opzoek!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 08 Okt 2013 17:33

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Ik heb hier geen foto's van online staan, maar ik ben zelf donkerblond en heb het in de volgende kleuren gehad:
- Lichtblond (geheel of highlights)
- Bruin (stond me niet)
- Roodbruin
- Rode strepen in mn haar - groep 7 hahaha
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem 49

Bericht 08 Okt 2013 17:42

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

En weer weg..
Laatst gewijzigd door Anoniem 49 op 09 Okt 2013 17:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 09 Okt 2013 11:37

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Ik heb het blond gehad (geen succes vond ik).

Afbeelding

Bruin met een rode gloed:

Afbeelding

Middenbruin:

Afbeelding

Donkerbruin:

Afbeelding

En voor het trouwen had ik een omgekeerde coupe soleil met bruintinten:

Afbeelding

Dat laatste zit er nu nog in maar met een uitgroei van ruim een jaar. Ik heb vanwege de hormonen mijn haar sinds die tijd niet meer geverfd maar wil dit wel weer. Ik twijfel alleen nog over de kleur.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Okt 2013 11:46

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Jammer dat bijna alle foto's alweer weg zijn, ik was wel benieuwd! Ik heb ook van alles gehad, maar nergens meer foto's van geloof ik.
Heb het ooit één dag koper gehad, leek net oranje, dus toen donkerbruin eroverheen gegooid. Heb dat best een tijd gehad en vond het ook leuk staan, maar de uitgroei vond ik zo lelijk. Met veel pijn en moeite weer blond gekregen uiteindelijk. Verder heb ik zwarte plukjes erin gehad, heel lichtblond, blond met de onderste helft bruin, later nog een keer bruin en nu heb ik al een tijdje gewoon m'n eigen kleur met highlights erin. Af en toe begint het wel te kriebelen om weer eens wat anders te doen, vind m'n haar al snel oersaai, maar vind het een vreselijk gedoe om het bijv. van bruin weer blond te krijgen, dus dat weerhoudt me een beetje. Om de haarsleur te doorbreken heb ik het wel vorig jaar van vrij lang laten af knippen tot een redelijk korte schuine bob en daar heb ik nooit spijt van gehad. Inmiddels is het weer wat langer en weet ik nog niet wat ik ermee wil.
❤ 7 juni 2018
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 09 Okt 2013 15:22

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

ook bijna alle foto's gemist.. :thumbdown:

moet ik mij nu schamen?? weet nu pas wie Majira is
<<

Anoniem 49

Bericht 09 Okt 2013 17:14

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Nee hoor! ;)
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 11 Okt 2013 16:34

Re: Haarkleuren die je gehad hebt (foto!)

Ik heb verschillende tinten bruin gehad, hiervoor had ik het zwart en nu rood. Heb alleen niet van alles foto's online staan.
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers