Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Internet in Frankrijk

<<

Anoniem281

Bericht 14 Jul 2016 16:58

Re: Internet in Frankrijk

Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 14 Jul 2016 17:03

Re: Internet in Frankrijk

Zo gezellig hier ineens :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Jul 2016 17:06

Re: Internet in Frankrijk

Meisjes! Foei!


Dus.. even to the point: Dat wat binnen mn bundel zit, betaal ik niet extra voor?
Dat buiten mn bundel is 6 cent?
Of dat wat binnen mijn bundel zit, komt een bijdrage van 6 ct per mb bij.. en buiten mn bundel 23 ct per MB?

CONFUSED!
<<

Anoniem245

Bericht 14 Jul 2016 17:07

Re: Internet in Frankrijk

Kun je niet 1 dag uitproberen hoeveel MB je kwijt bent op die dag? En dan de keus maken, Sim kaart halen, of niet?
<<

Anoniem193

Bericht 14 Jul 2016 17:09

Re: Internet in Frankrijk

Zoals ik het begrijp zoals je als laatste zegt. Binnen je bundel 6ct per mb. Buiten je bundel 23 ct boven op de nl mb prijs.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Jul 2016 17:13

Re: Internet in Frankrijk

Kira schreef:Kun je niet 1 dag uitproberen hoeveel MB je kwijt bent op die dag? En dan de keus maken, Sim kaart halen, of niet?


goed punt!
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 14:19

Bericht 14 Jul 2016 17:31

Re: Internet in Frankrijk

Wij kopen in het land zelf altijd een sim kaart. Afgelopen vakantie in Oostenrijk hadden we 5gb voor €9,95.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 14 Jul 2016 17:37

Re: Internet in Frankrijk

Lejow schreef:Meisjes! Foei!


Dus.. even to the point: Dat wat binnen mn bundel zit, betaal ik niet extra voor?
Dat buiten mn bundel is 6 cent?
Of dat wat binnen mijn bundel zit, komt een bijdrage van 6 ct per mb bij.. en buiten mn bundel 23 ct per MB?

CONFUSED!



Zie het nu op de website, dat is sinds kort!

Vanaf 30 april 2016 gaan de minuten, sms’jes of MB’s binnen Europa (Zone 1) bij mij uit je bundels. Voor iedere verbruikte minuut, sms of MB binnen je bundel breng ik een kleine toeslag buiten de bundel in rekening van 6 ct. Per verzonden sms breng ik 2 ct in rekening. Gebeld worden kost 1 ct per minuut en sms'jes ontvangen blijft gratis.

Kost je dus per 100MB 6 euro.. Tikt toch wel aan. Maar als je alleen WA gebruikt en je email en geen facebook, dan valt het heel erg mee.
Laatst gewijzigd door Sawadee op 14 Jul 2016 17:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

anoniem213

Bericht 14 Jul 2016 17:39

Re: Internet in Frankrijk

Maar dat werd toch al veel eerder gezegd over die 6 cent? Daar kwam mijn berekening ook vandaan...
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 14 Jul 2016 17:58

Re: Internet in Frankrijk

June schreef:Maar dat werd toch al veel eerder gezegd over die 6 cent? Daar kwam mijn berekening ook vandaan...


Ja klopt, het was alleen voor mij in ieder geval niet duidelijk dat het eerst van je bundel afgaat :) Omdat dat dus voorheen niet zo was.
<<

Anoniem167

Bericht 14 Jul 2016 18:13

Re: Internet in Frankrijk

Roos' schreef:
Pippa schreef:
Roos' schreef:Pippa, wat ik bedoel te zeggen is dat je helemaal geen buitenland bundel moet kopen. Ben heeft toch wel internetbundels voor in nl? Diezelfde bundel kan je ook gewoon gebruiken in frankrijk


Maar dat is dus niet waar, daar betaal je extra voor!


Serious? Ga je nu beweren dat ik loop te liegen?
In mei heb ik toch echt mijn bundel van internet gebruikt in Frankrijk, diezelfde bundel die ook gewoon geldig is in NL. Mijn ouders die Vodafone hebben zelfde verhaal.



Die aanname maak jij, ik zeg nergens dat je liegt toch? Maar ik heb zelf bv Tele 2 en moet gewoon extra betalen als ik in het buitenland wil internetten, voor niks gaat de zon op, en bij ben is dat ook zo, en dat is relevant in dit topic, daarom geef ik het alleen maar aan om verrassingen voor Lejow te voorkomen.
<<

Anoniem170

Bericht 14 Jul 2016 18:46

Re: Internet in Frankrijk

My god pippa, er staat toch echt dat je zegt dat het niet waar is wat ik zeg, waarmee je dus impliceert dat ik lieg. Heb niet extra hoeven betalen met kpn, hoe dat met tele2 is weet ik niet. Je kan altijd proberen toch of ook voor ben geldt, even snel whatsapp openen en dan daarna kijken of er geld is afgeschreven. Kan je altijd nog sim kaart daarzo halen. Zo zou ik doen.
<<

Anoniem167

Bericht 14 Jul 2016 19:15

Re: Internet in Frankrijk

Laat maar, ik reageerde puur op jouw laatste zin waar je zegt dat je het dus ook in het buitenland kan gebruiken. Kan, maar kost echt extra geld bij Ben, fijn dat jij het gratis hebt bij KPN maar zij vraagt specifiek om Ben.

Je ziet het trouwens als een soort aanval ofzo, maar ik reageer gewoon op wat jij zegt, zou niet weten waarom je over zoiets zou liegen, dat zeg ik ook nergens.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 14 Jul 2016 19:25

Re: Internet in Frankrijk

De regels en kosten voor internetten in het buitenland verschillen enorm per provider inderdaad. :) Daar is niet éen antwoord op te geven. Gewoon op de website van de provider goed nakijken wat de kosten en voorwaarden zijn.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem281

Bericht 14 Jul 2016 19:33

Re: Internet in Frankrijk

Lejow schreef:Meisjes! Foei!


Dus.. even to the point: Dat wat binnen mn bundel zit, betaal ik niet extra voor?
Dat buiten mn bundel is 6 cent?
Of dat wat binnen mijn bundel zit, komt een bijdrage van 6 ct per mb bij.. en buiten mn bundel 23 ct per MB?

CONFUSED!


Dude doorgaans zit jij met popcorn klaar in dit soort topics :')
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Jul 2016 19:45

Re: Internet in Frankrijk

Heb niks in huis.. we gaan morgen nacht op vakantie, dus alles is zo goed als op :omg:
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jul 2016 12:44

Re: Internet in Frankrijk

Fijne vakantie alvast!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Jul 2016 12:59

Re: Internet in Frankrijk

Dank je!
Ben wel benieuwd hoor.. 12 u lang in een auto :palm:
<<

Anoniem193

Bericht 15 Jul 2016 13:52

Re: Internet in Frankrijk

Oh lekkere muziekjes opzetten, B. achter een filmpje. Komt vast goed!
Gaat de hond ook mee?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Jul 2016 22:19

Re: Internet in Frankrijk

Anndddd were back! Uiteindelijk geen kaart gekocht maar gewoon mn eigen bundel verbruikt en dat ging prima!

De rit is ook super gegaan. Kind heeft geen kick gegeven! Waren vanavond om 21u thuis.

Hond was niet mee, die is uit logeren gegaan!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers