Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nette kleding met korte mouwen

<<

Elle123

Bericht 12 Jul 2016 10:39

Nette kleding met korte mouwen

Ik heb mijn kast vol met basic t-shirts, maar eigenlijk wil ik me wat stijlvoller kleden. In de zomer vind ik dat echt lastig. Ik zweet nogal, dus bloesjes zijn dan niet ideaal. Vaak ga ik in zulk stof extra snel zweten.
Dus ik zoek dingen met korte mouwen die er net wat leuker/stijlvoller/klassieker uitzien dan simpele shirtjes. Bijvoorbeeld een hemdje met iets er over. Alleen, wat voor iets dan? Ik draag eigenlijk altijd spijkerbroeken, dus iets wat daar leuk bij staat. Tips voor goedzittende pantalons zijn ook welkom! Het is me nog nooit gelukt er een te vinden die er oke uitziet bij mij.
Wie heeft er tips?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 12 Jul 2016 11:15

Re: Nette kleding met korte mouwen

Ik heb een paar blouzen van de H&M. Lekker los model en ze vallen net over mn billen. Wel lange mouwen maar de stof is echt heel dun en zomers. Ik rol de mouwen altijd op, is niet koeler als korte mouwen. Én, je hoeft ze niet te strijken. Ideaal!
30-04-2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Jul 2016 12:25

Re: Nette kleding met korte mouwen

De winkels hangen ook vol met mouwloze bloesjes, dus dat kun je ook overwegen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem273

Bericht 15 Jul 2016 15:16

Re: Nette kleding met korte mouwen

Ik heb hele fijne wijdere shirts van linnen met korte mouwen. Van H&M.
<<

Nathalie

Noob

Berichten: 233

Geregistreerd: 03 Sep 2013 07:50

Bericht 15 Jul 2016 17:07

Re: Nette kleding met korte mouwen

Ik heb toevallig vorige week een linnen shirt bij de HM gekocht, was in de sale.

Door de grovere stof staat het net wat minder simpel dan een gewoon shirt.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 15 Jul 2016 18:16

Re: Nette kleding met korte mouwen

Ik zou dan voor jurkjes gaan.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron