Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pokémon Go

<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 23 Feb 2019 23:54

Re: Pokémon Go

Flo schreef:Ik kom misschien lullig over omdat ik me eigenlijk een beetje irriteer aan Fred die in veel topics eigenlijk steeds hetzelfde post. Irritatie is geen vrijbrief om onaardig te doen, geef ik direct toe, maar toch. Iedereen komt wel eens onaardiger uit de hoek dan bedoeld. Sorry daarvoor.

Ik vind geocaching niet hetzelfde als een spel in appvorm dat werkt met augmented reality, trouwens :) En op dat stukje AR doelde ik, ik vind het jammer dat daar niet meer succesvolle apps/spellen uit zijn gerold.


Ik speel Pokémon echt nooit met AR, tenzij het moet voor een opdracht
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 23 Feb 2019 23:55

Re: Pokémon Go

Islandgirl schreef:
ekiaam87 schreef:Joe hoe spelen hier nog dames?


Ja ik. Niet heel fanatiek, maar ik wil toch wel graag mijn verzameling compleet hebben. Al denk ik niet dat dat ooit gaat lukken haha.

Hoever ben je/welk lvl?
Ik wil ook zo veel mogelijk compleet hebben. Vandaag 2.5 uur buiten gelopen :) tijdens 11-2
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 24 Feb 2019 09:30

Re: Pokémon Go

Ik ben blij leven 28. Ja er was een sociaal event toch? Daar kwam ik niet aan toe gister. Welk level ben jij?
Laatst gewijzigd door Islandgirl op 24 Feb 2019 09:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 24 Feb 2019 09:33

Re: Pokémon Go

Ja klopt ik heb 2 uur lekker buiten gelopen :) ik ben level 35
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 24 Feb 2019 09:39

Re: Pokémon Go

Zo jeetje, ik heb wel heel erg fout getypt in het vorige berichtje :palm: . Maar je snapt me vast haha.

Zo level 35 is al ver!
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers