Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe jij voor jezelf?

<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 11 Jul 2016 14:52

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Ik heb eigenlijk weinig echt ME-time. In de avonden ben ik regelmatig alleen, kijk dan tv, vouw de was... Maar sta dan alleen parraat voor wanneer een van de kinderen wakker zou worden (de jongste gemiddeld keer of 2 a 3 op een avond :eyes: En dat is toch niet helemaal me-time dan... Voelt anders dan helemaal weg en eruit.

Nu speelt er sinds een paar weken veel bij me, en heb ik besloten gewoon een vaste avond in de week weg te gaan, iets voor mezelf te doen. Wat dat wordt weet ik nog niet zeker, maar ben met iemand die ik ken in gesprek om eens in de week te gaan paardrijden.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Jul 2016 15:01

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Fantine schreef:Relaxen op de bank, forummen, facebooken, netflixen, boek lezen, even de stad in. Ik heb veel behoefte aan tijd voor mezelf. Ook als mijn vriend thuis is, ben ik graag op mezelf.


Dit inderdaad, al woon ik dan nog niet samen. In m'n eentje naar de bios vind ik ook echt heel relaxed, omdat ik dan tenminste niet tussendoor nog met m'n telefoon oid bezig ben. Ergens lunchen, bos- of strandwandeling, slapen ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem237

Bericht 11 Jul 2016 17:27

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Ik heb heel veel me-time nodig. Wat ik zoal doe?
Winkelen, tekenen, op de bank zitten lezen/internetten, yoga/mediteren, hardlopen, wandelen in het bos, koken/bakken. Eigenlijk is alleen thuis zijn voor mij al iets voor mezelf doen.
<<

Anoniem221

Bericht 11 Jul 2016 17:40

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Vanaf het begin van onze relatie heb ik gezegd dat ik zo nu en dan mij-tijd nodig ben om te kunnen opladen. Hij noemt het inmiddels *voornaam*-tijd of tijd voor *voornaam*. Hij heeft er geen enkele moeite mee, want dat geeft hem tijd om weer eens super sociaal te zijn met vrienden. Voor ik het laatste uitvond was ik nog weleens onzeker over de vraag of ik niet te a-sociaal was. Maar ik ben ook ontzettend blij dat jullie ook zo zijn, want ik vond mezelf soms asociaal c.q asociaal overkomen.
<<

Anoniem245

Bericht 11 Jul 2016 19:25

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Ik heb ook veel tijd voor mijzelf nodig, maar ik hoef dan niet perse iets te doen. Alleen thuis zijn is al voldoende. Maar ik hou van Netflixen, lezen, dutjes..
Buiten de deur hou ik van wandelen, sporten en muziek maken.
<<

Anoniem168

Bericht 11 Jul 2016 22:14

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Vrijwilligerswerk is me-time. En verder hebben we de avonden wel redelijk voor onszelf. Ik ben eindelijk weer aan het lezen geslagen en verder is er altijd nog mijn internetverslaving :razz: Na de zomer ga ik ook weer sporten: 1x p.w. zumba, heb ik heel veel zin in! Op zich heb ik tijd genoeg voor me-time, alleen vul ik het niet altijd even handig in (tóch even dit of dat snel doen voor het huishouden of gezin óf ik zit wezenloos achter een beeldscherm, zoals nu).
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 11 Jul 2016 22:26

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Sporten, winkelen, bakken, lekker uit eten, met vriendinnen drankjes doen, uitgaan, hangen op de bank :)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 11 Jul 2016 22:29

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Ik zou het meer moeten doen. Ik vind het leuk om te gaan winkelen in andere steden dan waar ik woon, ik hou van puzzelen (zowel legpuzzels als puzzelboekjes) en ik hou van lekker rustig op de bank zitten niksen. Op de bank zitten doe ik wel vaak, maar de rest niet vaak genoeg. Ik heb hele drukke weekenden, ik werk veel en vervolgens heb ik ook nog een studie. Soms stijgt het allemaal even boven me uit en dan moet ik weer even iets voor mezelf doen om op te laden.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 11 Jul 2016 22:45

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Sporten en zingen, verder lees ik of zoek ik naar nieuwe muziek/ luister ik muziek.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 11 Jul 2016 23:27

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Ik heb ook te weinig tijd voor mezelf. Straks als ik weer beter ben ga ik dat echt proberen erin te brengen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 12 Jul 2016 00:11

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Ik neem 2 keer per week een massage, ga 2 keer per week extra vroeg naar werk en ontbijt dan bij leuk cafeetje met de krant, ik kijk veel series, maak momenteel met m'n man een onmogelijke puzzel, ga uit eten of theedrinken met vriendinnetjes en sport 2 avonden per week. Ook ga ik vaak in bad met boek. Best veel eigenlijk. Moet ook wel want werk nu tijdelijk fulltime en parttime naast elkaar en heb dus druk, heb dan juist ontspanning nodig.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem222

Bericht 13 Jul 2016 17:26

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Ik zit veel in de auto naar en van werk, dat is wel genoeg alleentijd haha! Verder ben ik eigenlijk nooit alleen op een sporadische thuiswerkdag of avond dat mijn vriend weg is en ik niet na. Ik vind het wel lekker maar het is niet zo dat ik er echt behoefte aan heb.
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jul 2016 17:59

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Marsy31 schreef:Ik neem 2 keer per week een massage, ga 2 keer per week extra vroeg naar werk en ontbijt dan bij leuk cafeetje met de krant, ik kijk veel series, maak momenteel met m'n man een onmogelijke puzzel, ga uit eten of theedrinken met vriendinnetjes en sport 2 avonden per week. Ook ga ik vaak in bad met boek. Best veel eigenlijk. Moet ook wel want werk nu tijdelijk fulltime en parttime naast elkaar en heb dus druk, heb dan juist ontspanning nodig.

Wat zorg je goed voor jezelf! :)
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 13 Jul 2016 18:31

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Even de stad in, beetje schoonmaken in huis, online shops bekijken en dan verveel ik me meestal al. Een paar uur alleen zijn vind ik heerlijk, maar daarna heb ik echt behoefte aan kletsen.

Vaak plan ik als ik vrij ben lunchafspraakjes met vriendinnen of ik ga wat leuks doen met mijn man.
<<

Anoniem189

Bericht 13 Jul 2016 20:30

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Ik vind tijd voor mezelf af en toe echt lekker. Ik vind het heerlijk om met ons hondje te wandelen, hard te lopen, te zwemmen, met de mountainbike het bos in te gaan, koken (iets nieuws uitproberen), series kijken, internetten, een boek of tijdschrift lezen en afspreken met vrienden/vriendinnen/familie.
<<

ChiQ

Bericht 13 Jul 2016 20:50

Re: Wat doe jij voor jezelf?

I love me - time! Lekker doen waar ik zin in heb. Meestal is dat gewoon ontspannen met SATC.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 13 Jul 2016 21:26

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Creatief bezig zijn, door de stad slenteren, uren fietsen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 13 Jul 2016 21:53

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Op dit moment veel te weinig, eigenlijk heb ik bijna nooit écht even tijd voor mezelf alleen. Ik ben thuis met de kinderen, als zij al beiden tegelijk op bed liggen en ik even alleen ben voelt dat niet als tijd voor mezelf waarin ik ongestoord iets kan gaan doen. Grote kans dat ik dan net ergens mee bezig ben en er 1 (of 2) wakker wordt. Vind dat wel lastig want ik merk dat ook ik daar wel behoefte aan heb, dus ik wil de komende tijd proberen om toch af en toe een momentje voor mezelf in te lassen. Ik kan het al heel fijn vinden om even alleen naar de supermarkt te gaan. Dan pak ik de auto en ga ik naar een supermarkt iets verder weg, radio wat harder, lekker vals meezingen, gewoon fijn. Andere dingen die ik in me-time doe: lezen, heel lang douchen, een serie kijken of iets creatiefs doen (schilderen, schrijven, iets knutselen voor de kinderen).
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 14 Jul 2016 12:16

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Elke vrijdagavond is het me time, mijn man mag dan wel weg maar dan moet hij oppas regelen, net dat maandagavond zijn avond is.
Ook heb ik zangles om de week.
Verder heb ik weinig me time.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem321

Bericht 14 Jul 2016 12:51

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Ik fitness 1x per week. Heerlijk, even 1.5 uur sporten.
Daarnaast pak ik tussendoor mijn momentjes. Ik werk ma t/m woe en op do en vr. ben ik vrij. 's Ochtends maak ik schoon als zoon slaapt maar als hij zijn middagslaapje doet is het me-time. Dan ga ik op de bank zitten met een boek of als het mooi weer is ga ik lekker in de tuin zitten. Of ik doe zelf ook een dutje haha.
<<

Anoniem168

Bericht 14 Jul 2016 14:45

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Kwak schreef:Elke vrijdagavond is het me time, mijn man mag dan wel weg maar dan moet hij oppas regelen, net dat maandagavond zijn avond is.
Ook heb ik zangles om de week.
Verder heb ik weinig me time.


Maar ga je dan zelf ook de deur uit, of blijf je thuis?
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 14 Jul 2016 16:32

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Kiatu schreef:
Kwak schreef:Elke vrijdagavond is het me time, mijn man mag dan wel weg maar dan moet hij oppas regelen, net dat maandagavond zijn avond is.
Ook heb ik zangles om de week.
Verder heb ik weinig me time.


Maar ga je dan zelf ook de deur uit, of blijf je thuis?

Dan ben ik ook weg, koor heb ik dan. Als ik geen koor heb ga ik de stad in ofzo.
Maandag voetbalt mijn man.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem185

Bericht 14 Jul 2016 16:59

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Series kijken en lezen. En slapen. En eten. Eigenlijk ben ik een lazy ass bitch. Het liefst lig ik onder een deken met heel veel vettig eten binnen handbereik een serie te bingen.
<<

Anoniem168

Bericht 14 Jul 2016 19:02

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Kwak schreef:
Kiatu schreef:
Kwak schreef:Elke vrijdagavond is het me time, mijn man mag dan wel weg maar dan moet hij oppas regelen, net dat maandagavond zijn avond is.
Ook heb ik zangles om de week.
Verder heb ik weinig me time.


Maar ga je dan zelf ook de deur uit, of blijf je thuis?

Dan ben ik ook weg, koor heb ik dan. Als ik geen koor heb ga ik de stad in ofzo.
Maandag voetbalt mijn man.


Ah zo, ik dacht al...
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 14 Jul 2016 22:15

Re: Wat doe jij voor jezelf?

Hardlopen (als ik niet zwanger/net bevallen ben)
In bed series kijken
lezen.

Echt de deur uit verder niet. Ik ben graag in de buurt van man en kinderen :)
R. 2013
D. 2016
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers