Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Online inchecken/inchecken via app

<<

Anoniem7

Bericht 08 Okt 2013 08:21

Online inchecken/inchecken via app

Ik heb daar echt totaal geen ervaring mee en omdat ik toch wel een beetje zenuwachtig word nu, toch maar een paar vraagjes. Wie kan me hier meer over vertellen?

*Bij mijn luchtvaartmaatschappijen is het zo dat ik 23-24 uur van te voren in moet/kan checken. Nu heb ik op beide vluchten een overstap (heen op Zurich, terug of Frankfurt) moet ik dan 24 uur voor de láátste vlucht (dus de vlucht na overstap) inchecken, of kan ik gewoon 24 uur voor de eerste vlucht inchecken en meteen de overstapvlucht ook meepakken met inchecken, ondanks dat die dan toch nog verder dan 24 uur van tevoren is? Of kan ik die vluchten evt ook apart van elkaar inchecken?

*Ik heb een stoelreservering gedaan, heb op bijna alle vluchten stoelen aan het raam (blij) maar wel boven de vleugel (minder blij). Kan ik bij het inchecken die stoel nog veranderen (als er plek is) of wordt er dan toch veracht dat ik op die stoel plaats neem?