Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn trouwdagverslag!

<<

Anoniem164

Bericht 08 Jul 2016 11:35

Mijn trouwdagverslag!

Vandaag ben ik alweer een week getrouwd met de liefste, knapste en mooiste man! Tijd voor een verslag :love:


**********Foto's verwijderd********

Donderdag aan het eind van de ochtend kwamen mijn ouders, broertje en schoonzus al bij ons om ons te helpen met de laatste voorbereidingen. De dag is echt voorbij gevlogen. Nog wat schoonmaken, huis versieren, broodjes smeren, traktatie voor op school maken, bloemen ophalen, parapluus kopen(niet nodig gehad achteraf :banaan: ), de kerk versieren, muziek testen bij het gemeente huis. kortom: een superdag, die voorbij vloog! 's Avonds gingen we met onze ouders en broers en zussen samen een frietje eten. Mijn man(haha) en ik gingen de kerk 's avonds versieren en mijn broertje ging mee, en toen begon het geheimzinnige gedoe, mijn broertje rekte de boel behoorlijk en toen kreeg ik al in de gaten dat ze iets aan het doen waren thuis. Toen we terug kwamen klopte dat, bij onze voordeur stond een boog met allemaal bloemen, tule, linten (boog zetten is traditie in de Achterhoek, waar ik vandaan kom). Dat was natuurlijk superleuk!

Rond een uur of half 11 ging mijn vriend met zijn ouders naar zijn ouderlijk huis om daar te slapen. Wij hebben toen hier de laatste dingen klaar gehangen en om half 1 gingen we naar bed. Ik sliep vrijwel gelijk en was om 5.50 klaar wakker! Half 7 ging de wekker dus dat was best oke vond ik, haha!

En toen ging de dag rollen.......als een wervelwind vloog hij voorbij!! Eerst naar de kapper met mijn moeder, daar kwam de fotograaf en toen viel de spanning van me af en begon het grote genieten.
Eenmaal thuis, ging ik me omkleden samen met mijn moeder en schoonzus, en heb ik mezelf geshowd aan mijn broers en vader, mooi moment. Toen ging ik de woonkamer heen en weer drentelen en was het wachten op mijn man begonnen! Op een gegeven moment hoorde ik een boel getoeter en niet veel later ging de deurbel. Ik trilde bijna de woonkamer uit van spanning. Toen mijn vriend binnenkwam vlogen we elkaar in de armen en hebben we elkaar eens even goed bekeken, en wat traantjes gelaten! Iedereen was onder de indruk van hoe ik eruit zag, dat vond ik echt speciaal, sommige ogen rolden bijna uit hun kassen (ik kleed me altijd best sportief en stoer en ik droeg echt een romantische jurk).

We gingen vervolgens met onze ouders en broers/zussen vervolgens naar mijn werk om daar onze trouwdag te vieren met mijn klas, dat was super! Ze hadden allemaal bogen versierd en daar stonden alle kinderen van school mee in de gang een lied te zingen van K3 (was jij ooit al eens zo verliefd, tot over je oren) de binnenkomst was fantastisch en ik wist niet waar ik kijken moest, sommige kinderen waren zo schattig, stonden echt met open mond te kijken. Ook een paar collega's zeiden later dat ze een brok in hun keel hadden. Na de binnenkomst gingen we met mijn klas naar de gemeenschappelijke ruimte van de school en daar was een clown, die we zelf hadden ingehuurd. De kinderen kwamen eerst allemaal cadeautjes brengen, we zijn echt schandalig verwend. Daarna deed de clown een mini workshopje ballonbloemen vouwen en kregen we van alle kinderen en bloem. Vervolgens gingen we weer weg en hebben de kinderen nog even doorgefeest met de clown, ze kregen allemaal een ballonhoed en een glittertattoo.

Toen we weer thuis kwamen waren daar de rest van de dag gasten gearriveerd. We gingen even lekker lunchen en daarna hop hop, op naar het gemeentehuis. De ceremonie was zo top!!! Onze Babs was super, lekker losjes, met humor, maar ook serieus, precies goed voor ons! Het was ook emotioneel, phoeeee! En dan ben je opeens man en vrouw. Daarna foto's maken voor het stadhuis met iedereen en daarna nog even met zijn 2en in het trappenhuis.

En toen op naar de kerk, mijn man is gelovig, ik niet, dus het was best spannend om de dienst voor te bereiden, maar het is erg goed uitgepakt! We hadden ook wat niet kerkelijke liedjes en dat vond ik wel top! We hebben ook allebei geloften afgelegd en die waren mooi, mijn man was erg emotioneel en dat was mooi! De niet kerkelijke gasten vonden het ook een mooie dienst en dat is het mooiste compliment denk ik. Na de kerkdienst werd en gefeliciteerd en toen we naar buiten kwamen werden er ballonnen opgelaten, dat was een mooi gezicht.

Vervolgens op naar de feestlocatie, daar stond onze prachtige taart al klaar. We kwamen als eerste binnen en dat was wel even lekker, even met zijn 2en. We hebben lekker geproost op ons huwelijk en vervolgens druppelden alle dag gasten binnen en hebben we getoast met zijn allen en genoten van de heerlijke taart.
Toen gingen mijn man en ik met de fotograaf weg voor de fotoshoot (ben ik mijn boeket vergeten, kwamen we een dag later pas achter, haha, dus de fotoshoot is helemaal zonder boeket, maar vinden we beiden niet erg) De fotoshoot is denk ik erg mooi geworden, we hebben een rondje gelopen in de buurt van de feestlocatie en hebben foto's gemaakt bij een afgebladderde garagedeur, bij een schommel aan een boom, bij een bruggetje, bij een boom met super laaghangende takken, bij een oud gebouw. Denk dat het echt supermooi is geworden!

Na de fotoshoot werden we op 2 stoelen gezet en werden we enorm verrast door een film gemaakt door onze ouders en broers en zussen. Zo supergaaf! Ze hebben zich allemaal zo uitgesloofd, ongelofelijk! Er zaten interviews in met onze oude juffen, mijn beste vriendin van de basisschool, mijn eerste serieuze vriendje, een topmens van mijn eerste echt baan als leerrkacht, handbalvriendin. De familie van mijn man heeft een filmpje opgenomen met boevenpakken aan, dat hij mijn hart gestolen had en met allemaal anekdotes erin over ons, echt superleuk! Ook kwamen er foto's tussendoor van ons van vroeger tot nu. Hebben er echt met natte ogen naar zitten kijken, haha.

Daarna heerlijk gegeten, was supergezellig ook! Mijn vriendinnen deden nog een quiz met ons, we moesten met de rug naar elkaar toe gaan staan elke keer kiezen welke stelling het beste bij wie past d.m.v. een roze en blauwe vel, dat was hilarisch, echt super gedaan.

Toen begon het avondfeest en we hebben allebei de hele avond op de dansvloer gestaan, heb tussendoor even mijn schoenen verwisseld voor sandalen en toen hop, weer door! Iedereen had het zo naar zijn zin, het was echt een knalfeest met een supergoede dj die de sfeer goed aanvoelde en het kon echt niet beter! Halverwege de avond kwam mijn collega aan het woord en kregen we een fillmpje te zien, mijn collega's hadden in de school een libdub opgenomen, ze zijn de hele school rond gegaan, iedereen was in het roze (ik sta bekend als roze liefhebster haha en ze eindigden in mijn klas) en dat was echt zo super gedaan!!! Heb er met een grote glimlach naar staan kijken!
Aan het eind van de avond sloten we af met: dankjewel van Guus Meeuwis en toen was de taxi er, iedereen stond in een haag met allemaal sterretjes en daar liepen wij tussendoor naar de taxi. Toen zwaaien en weg waren we, heb in de taxi echt een potje zitten huilen, alles kwam er ineens uit, het was zo'n mooie dag! Ik zit nu weer te huilen...phoeee! Ik heb echt de hele dag zoveel liefde gevoeld, het was niet te bevatten eigenlijk!

Toen we bij het hotel aankwamen zijn we heerlijk in bad gegaan, dat was echt zo heerlijk, lekker kletsen over de dag! Vervolgens suuuuuuperslecht geslapen, voelde teveel adrenaline denk ik.

De volgende dag kwamen er nog wat daggasten nakletsen en toen was het toch echt voorbij. We hebben op ons gemakje alle cadeaus en kaarten bekeken en geld geteld natuurlijk, haha. Weer een potje zitten janken met zijn 2en, zoveel lieve woorden stonden er in de kaarten etc.

Voor iedereen die twijfelt om te gaan trouwen: stop ermee en doe het, het is echt fantastisch!!!!! :love:
Laatst gewijzigd door Anoniem164 op 11 Jul 2016 11:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Jul 2016 11:55

Re: Mijn trouwdagverslag!

Klinkt als een hele mooie dag Jacobien!
2014 2016
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 08 Jul 2016 12:03

Re: Mijn trouwdagverslag!

Klinkt als een fijne, liefdevolle dag! Leuke foto's! Proficiat!
L2014 & H2017
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 08 Jul 2016 12:48

Re: Mijn trouwdagverslag!

Leuk! Ik ga het vanavond nog uitgebreider lezen maar jullie zagen er mooi en stralend uit! Nog een gelukkig huwelijk toegewenst!
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem193

Bericht 08 Jul 2016 13:46

Re: Mijn trouwdagverslag!

Wat leuk zeg!
Gefeliciteerd!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Jul 2016 16:05

Re: Mijn trouwdagverslag!

Gefeliciteerd! Leuk om te lezen en wat een mooie jurk!
Let's discover the world together.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 08 Jul 2016 16:22

Re: Mijn trouwdagverslag!

Klinkt als een heerlijke dag. Gefeliciteerd!
(Volgens mij zag ik jullie bruiloft van de week voorbij komen op de fb van een clown, kan dat?)
Insta: je_ei_kwijt
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 08 Jul 2016 17:25

Re: Mijn trouwdagverslag!

Heel mooi! Ik hoop dat ik ook zo kan terug kijken op mijn trouwdag!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem315

Bericht 08 Jul 2016 19:43

Re: Mijn trouwdagverslag!

Gefeliciteerd nog en wat een mooi trouwverslag! Leuk om te lezen :)
<<

Anoniem167

Bericht 08 Jul 2016 19:45

Re: Mijn trouwdagverslag!

Leuk om te lezen, klinkt als een geweldige dag!
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 08 Jul 2016 20:12

Re: Mijn trouwdagverslag!

Klinkt als een geweldige dag! Ik hoop dat ik dat ook, over bijna een maand, kan zeggen :banaan:
Jullie zagen er allebei heel mooi uit! Had je nog roze accenten Jacobien of was het boeket roze :wint:

Edit: heb je boeket op de foto's gezien hoor maar kan niet zo goed zien of het boeket met rood of roze is :wink:
Laatst gewijzigd door ThinkPink op 08 Jul 2016 20:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Jul 2016 20:20

Re: Mijn trouwdagverslag!

leuk om te lezen. Je zag er prachtig uit. Gefeliciteerd
Afbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 08 Jul 2016 21:39

Re: Mijn trouwdagverslag!

Leuk verslag om te lezen Jacobien. Nogmaals gefeliciteerd!
2012 & 2016
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 09 Jul 2016 09:38

Re: Mijn trouwdagverslag!

Leuk om een verslagje te lezen, gefeliciteerd!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem164

Bericht 09 Jul 2016 11:34

Re: Mijn trouwdagverslag!

ThinkPink schreef:Klinkt als een geweldige dag! Ik hoop dat ik dat ook, over bijna een maand, kan zeggen :banaan:
Jullie zagen er allebei heel mooi uit! Had je nog roze accenten Jacobien of was het boeket roze :wint:

Edit: heb je boeket op de foto's gezien hoor maar kan niet zo goed zien of het boeket met rood of roze is :wink:


Boeket is wit met roze, bloemen in de kerk waren roze, bruidstaart was roze, lintjes voor aan de auto roze met wit, versiering in de kerk roze met wit, mijn sieraden hadden roze diamantjes, de bordjes en beker met de lunch waren roze. We hebben ook heel veel roze cadeaus gekregen, superleuk.
<<

Anoniem164

Bericht 09 Jul 2016 11:35

Re: Mijn trouwdagverslag!

Bisq schreef:Klinkt als een heerlijke dag. Gefeliciteerd!
(Volgens mij zag ik jullie bruiloft van de week voorbij komen op de fb van een clown, kan dat?)


Ja klopt, zij heeft een groepsfoto gedeeld! Kom je uit de buurt van Rotterdam zeker :yes:
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 10 Jul 2016 07:53

Re: Mijn trouwdagverslag!

Klinkt als een geweldige dag! :D Leuk om te zien hoe blij en enthousiast je bent in je hele verslag. Jullie zien er ook mooi uit! :)
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 10 Jul 2016 11:53

Re: Mijn trouwdagverslag!

Het klinkt als een heerlijke dag!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 12 Jul 2016 10:59

Re: Mijn trouwdagverslag!

Het klinkt echt als een prachtige dag! Veel geluk samen!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 12 Jul 2016 12:24

Re: Mijn trouwdagverslag!

Ik had het al eerder gelezen maar reageer nu pas, het klinkt echt als een geslaagde dag, wat lief dat zoveel mensen zoveel moeite voor jullie hebben gedaan. Je zou me bijna enthousiast maken om ook te gaan trouwen :wink:.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers