Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragenlijst

<<

Anoniem250

Bericht 08 Jul 2016 09:59

Vragenlijst

Ik verveel me. Dus een vragenlijstje. Wist je dat ik die jaren terug veel vaker op het forum postte? Denk aan een jaar of 8 of langer geleden.

Hoe oud ben je?
Hoe oud voel je je?
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase?
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)?
Wat vind je van ouder worden?
Wat is je favoriete plek in huis?
Wat zou je nog willen leren?
Welke stad past bij je?
Welke stad niet?
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven?
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht?
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf?
Wie is je favoriete boekpersonage?
En wie is je favoriete filmpersonage?
Wat is je grootste gemiste kans?
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was?
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij?
Wat is je ultieme avond uit?
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jul 2016 10:43

Re: Vragenlijst

Leuk!! Straks even invullen!
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 08 Jul 2016 11:01

Re: Vragenlijst

ik verveel me ook, dus vul hem in.

Hoe oud ben je? 28
Hoe oud voel je je? Sinds ik moeder ben voel ik mij ook 28. Maar soms ook 16.
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? Mijn studietijd. Van 16 tot 23 jaar, uitgaan, les krijgen, stages lopen, deadlines moeten halen, slimmer worden.
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? Een jaar of 35 ben ik benieuwd naar. Dan zitten we weer in een compleet andere fase qua huis en werk en kinderen en relatie.
Wat vind je van ouder worden? Niks, daar heb ik toch geen invloed op. Ik vind het leuk om wijzer te worden en soms het kind in mezelf naar boven te halen.
Wat is je favoriete plek in huis? Aan de rechterkant op de bank. 'That's my spot'
Wat zou je nog willen leren? Beter in mijn vak als docent worden
Welke stad past bij je? Den Bosch en de dorpen er omheen.
Welke stad niet? Alles in de Randstad voor mijn gevoel.
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? Ummmm... Een werkpaard, doet wat van haar gevraagd word, maar soms opstandig en met een eigen wil.
En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Geen idee.
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Ik heb vroeger een tekening gemaakt over later en precies zó leef ik nu. Dus ja!
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Ik zou nu graag een baan willen en daarin gaan groeien en ontwikkelen. En ja, dat kan en doe ik nu zelf.
Wie is je favoriete boekpersonage? Ron Wemel
En wie is je favoriete filmpersonage? -
Wat is je grootste gemiste kans? Phoe, dat weet ik niet. Misschien had ik meer moeten doen om na stages bij een school te kunnen blijven werken, maar dat weet ik niet.
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? De eerste tijd van mijn relatie, die eerste vlinders en verliefdheid. Hoewel het nu veel stabieler en fijner is.
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Nee, soms te veel IPad'en en vragenlijstjes invullen. Dan voel ik me lui.
Wat is je ultieme avond uit? Uit eten en dan naar de bioscoop of op een terrasje zitten met een zoete witte wijn.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 08 Jul 2016 11:14

Re: Vragenlijst

Ja, dat weet ik nog wel, die vragenlijstjes van vroeger!

Hoe oud ben je? 29
Hoe oud voel je je? 29
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? Kindertijd (vooral de zomervakanties): het spelen, buitenspelen, veel fantasie hebben. 16-18: uitgaan in de bunker, met vrienden naar festivals/optredens, fietsen verven, tijd met vriendinnen doorbrengen, eerste relatie. 26-nu: een tijd waarin eigenlijk alles klopt en ik me thuis en op m'n gemak voel in de dingen die ik doe: geweldige relatie, heerlijk huisje, leuke baan, fanatiek met sporten, veel tijd besteden aan verzorgpaard.
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? Samenwonen, samen een huis inrichten. En misschien wel gek: ben benieuwd hoe ik het ervaar om met pensioen te zijn, dat ik alle tijd heb om te doen wat ik wil :)
Wat vind je van ouder worden?Fijn, ik keek er altijd naar uit om op mezelf te wonen en vervolgens om deze leeftijd te hebben. Ben nog jong, maar heb ook zeker levens- en werkervaring en dat jonge, onzekere is eraf. Vind het absoluut niet erg om ouder te worden, vind het ook alleen maar leuk dat ik 30 word dit jaar.
Wat is je favoriete plek in huis? Mijn bank, voor de grote ramen. Lekker voor de verwarming, uitzicht op mijn huis of juist de tuin en het oude gebouw erachter. En achter m'n iMac haha.
Wat zou je nog willen leren? Turks koken
Welke stad past bij je? Mijn woonplaats. Mooi, oud, genoeg te winkelen, groene omgeving en niet ver van het water en de zee.
Welke stad niet? Een stad als Rotterdam vind ik geweldig om te winkelen en naar de markt te gaan. Maar qua uitstraling vind ik de moderne gebouwen niet zo. Ik zou er niet kunnen wonen: altijd druk, niet even naar de zee kunnen, de polder in fietsen...
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Een kat. Vind het heerlijk om in bed te liggen, maar ook zeker om buiten te zijn. Vind het fijn om ook regelmatig alleen te zijn.
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Qua een mooi oud huisje in een stad etc. wel. Al dacht ik rond deze leeftijd wel samen te wonen en misschien een eerste kind te krijgen. Maar dat heeft nog geen haast, ik ben nog heel blij met hoe het nu gaat en mijn vriend ook.
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Een paar uur minder werken, zodat ik meer tijd heb voor hobby's, wat meer adempauze heb.
Wie is je favoriete boekpersonage? Niet per se 1, maar vind de boeken van Ronald Giphart altijd geweldig, vooral de oudere boeken.
En wie is je favoriete filmpersonage? Jack Sparrow
Wat is je grootste gemiste kans? Er zijn wel dingen die ik liever niet had meegemaakt, of liever eerder had geweten/aangepakt. Maar dan had ik ook veel onervarener in het leven gestaan, met misschien een ander inschattingsvermogen, minder inlevingsvermogen.
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? Aan het begin van mijn relatie, een avond waarbij ik om half 11 's avonds door een sneeuwbui naar m'n vriend kwam, hij had gekookt en we tot 7 uur 's ochtends hebben gepraat.
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Te druk zijn qua planning, of gewoon doorgaan met werken terwijl ik ontzettend moe ben na veel diensten werken. Gejaagd, het liefst in bed willen liggen, suf/vermoeid, trillerig, en soms ook lichamelijke stressklachten
Wat is je ultieme avond uit? Een zomeravond. Lang op het strand blijven, vervolgens thuis opfrissen, lekker uit eten, strandwandeling maken/zonsondergang kijken/ in de duinen zitten en 's avonds lekker iets drinken in de tuin/balkon
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 08 Jul 2016 11:18

Re: Vragenlijst

Ik verveel me. Dus een vragenlijstje. Wist je dat ik die jaren terug veel vaker op het forum postte? Denk aan een jaar of 8 of langer geleden.

Hoe oud ben je? 30
Hoe oud voel je je? 23
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? tussen 26 en 30 want toen leerde ik mijn huidige vriend kennen en bouwde een vriendenkring op in mijn nieuwe woonplaats
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? Geen idee
Wat vind je van ouder worden? Niet heel leuk, ik zie er nog erg jong uit en word ook vaak jong geschat. Wanneer ik dan mijn leeftijd zeg vind ik dit confronterend.
Wat is je favoriete plek in huis? De keuken, samen koken en bijkletsen met een wijntje
Wat zou je nog willen leren? Nog meer schijt hebben aan wat anderen van me vinden.
Welke stad past bij je? Gro.ningen
Welke stad niet? Amsterdam, te groot
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Geen idee
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Ik ben erg gelukkig op dit moment
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Nee
Wie is je favoriete boekpersonage? Geen
En wie is je favoriete filmpersonage? Geen
Wat is je grootste gemiste kans? Geen idee, zo kijk ik niet naar mijn leven.
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? Alle mooie reizen die ik tot nu toe heb gemaakt
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Ik eet elke dag veel suker, koekjes, snoep en chocolade. Soms denk ik weleens dat als ik niet zo'n snelle stofwisseling had gehad, ik moddervet zou zijn.
Wat is je ultieme avond uit? Uiteten, kroeg met speciaalbiertjes en daarna door om te dansen in onze twee favoriete barren.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 08 Jul 2016 11:29

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je? 33

Hoe oud voel je je? Ik ben nu heel moe dus 50 :wink: normaal altijd begin 20.

Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? Van 16 tot mijn 20e. Super leuk bijbaantje, ieder weekend stappen, compleet zorgeloos, heerlijk was dat.

Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? Over een jaar of 15, zijn we de puberteit van de kinderen aardig door, lijkt me erg gezellig dan!

Wat vind je van ouder worden? Ik merk er bijzonder weinig van eigenlijk, ik vind het dan ook niet erg.

Wat is je favoriete plek in huis? Mijn bed! En anders de erker in de woonkamer als de zon schijnt.

Wat zou je nog willen leren? Meer geduld krijgen.

Welke stad past bij je? Nijmegen

Welke stad niet? Rotterdam

Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Een kat. Soms heel lief, maar ik kan ook ineens omslaan naar niet zo lief, ook kan ik ontzettend lui zijn. Geen idee wat anderen zouden zeggen eigenlijk!

Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Eigenlijk wel ja!

Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Nee eigenlijk niet. Een paar maanden terug zou ik hebben gezegd dat ik ander werk zou willen, maar ik kreeg onverwachts een baan in mijn schoot geworpen waar ik 1 september start en waar ik heel erg veel zin in heb.

Wie is je favoriete boekpersonage? Geen idee
En wie is je favoriete filmpersonage? Geen idee

Wat is je grootste gemiste kans? Ik ben Cum Laude afgestudeerd en had daar wel veel meer uit kunnen halen.

Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? Mijn trouwdag

Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Haha zoveel, ongezond eten, snoepen, me schikken naar een ander, mijn eigen mening inslikken, confrontaties uit de weg gaan. Wisselt een beetje hoe ik me voel, meestal baal ik daar wel achteraf van.

Wat is je ultieme avond uit? Eerst lekker uit eten en dan naar het theater.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem313

Bericht 08 Jul 2016 11:50

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je?
35

Hoe oud voel je je?
35; ik kan me er niet veel bij voorstellen om me ouder of jonger te voelen dan ik ben.

Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase?
Alles vanaf mijn 18e, toen ik ging studeren en op kamers ging. Mijn studententijd was geweldig leuk en ik heb daar veel ervaringen opgedaan en veel vriendschappen gesloten die nog steeds voortduren. En hetzelfde geldt voor mijn PhD periode en het werken erna. Veel feestjes, veel reizen - drukker dan studeren maar ook meer mogelijkheden. En nu met kleine kindjes, weer een andere fase maar toch kan er qua werken, reizen en gezelligheid nog vrij veel.

Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)?
De fase waarin je kinderen op de middelbare school zitten lijkt me leuk. Dan heb je hele andere gesprekken met ze en kun je ze (hopelijk) helpen in het nadenken over de toekomst en het vinden van hun plekje in de wereld. En tegelijkertijd krijg je weer wat meer vrijheden in hoe je zelf je tijd indeelt.

Wat vind je van ouder worden?
Ik vind het wel een interessant proces en zoek ook altijd wel naar mensen (vrouwen) in mijn omgeving die net wat ouder zijn dan ik, ter inspiratie.

Wat is je favoriete plek in huis?
De loveseat bij het raam.

Wat zou je nog willen leren?
Oh, zoveel. Maar om iets te noemen: ik zou nog beter willen kunnen relativeren.

Welke stad past bij je?
NYC.

Welke stad niet?
Parijs. Ik ben er net nog geweest en heb het er altijd wel fijn, maar ik voel me er nooit echt thuis, zoals ik dat met andere steden wel kan hebben. Ik vind het altijd een soort Disney-versie van zichzelf; alle huizen in de stad zijn vastgoed-beleggingen of bewoond door heel rijke mensen, en de locals wonen in de banlieus. Daardoor voelt het niet als een echte plek.

Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven?
Geen idee, hier kan ik niet zoveel mee. Ik weet ook niet zoveel van dieren.

Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht?
Ik had geen erg vastomlijnde plannen. Kinderen wilde ik nooit, en die zijn er toch gekomen, en daar ben ik heel erg blij mee. Misschien dat ik zonder die twee wel wat meer of langer in het buitenland willen wonen (nu is het bij zes maanden USA gebleven), maar dat wil ik nu niet meer.

Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf?
Ik zou graag werk vinden waarin mijn persoonlijke drijfveren en ambities 100% samenvallen met de professionele rol die ik heb. Wat dat precies is en hoe het eruit ziet weet ik niet, het is waarschijnlijk niet een bestaande baan maar iets dat ik zelf moet creeren. De banen die ik nu heb zie ik als reis daar naar toe.

Wie is je favoriete boekpersonage?
Zie mijn nick ;)

En wie is je favoriete filmpersonage?
Frank Ginsberg in Little Miss Sunshine.

Wat is je grootste gemiste kans?
Geen idee. Hoef ik ook niet te weten.

Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was?
Hmmm. Mijn promotie denk ik.

Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij?
Oh, zo vaak. Ik drink regelmatig een glas wijn teveel, of ik eet chips of taart en ik doe op dit moment helemaal niet aan krachttraining wat echt wel zou moeten. Maar ik zit er niet zo mee, ik vind het tegelijkertijd wel heel OK dat ik niet zo streng ben voor mezelf.

Wat is je ultieme avond uit?
Dineren met mijn vriend, heel veel gangen met bijpassend wijarrangement, en daarna cocktails drinken - en dan mogen er ook vrienden aanschuiven. Of bandjes kijken, of naar Amy Schumer.
<<

Anoniem321

Bericht 08 Jul 2016 12:21

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je? 37
Hoe oud voel je je? 30
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? Eind 20, en 30's tot nu toe.
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? 40's en 50's.
Wat vind je van ouder worden? Sinds ik een kind heb vind ik het niet meer zo erg. Ik vind het juist wel prettig, want ik merk dat ik mezelf steeds beter leer kennen en steeds beter met de 'dingen des levens' om kan gaan.
Wat is je favoriete plek in huis? De woonkamer
Wat zou je nog willen leren? Veel.
Welke stad past bij je? Ik ben geen stadsmeisje. Mijn geboortestreek Gaasterland past bij me. Maar als ik toch een stad zou moeten kiezen kies ik denk ik voor een (zuid) Spaanse stad. Granada, Sevilla, Valencia. Allemaal heerlijke steden.

Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Ik heb geen idee. Zo heb ik nog nooit over mezelf nagedacht.
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Ik had nooit gedacht dat ik een kind zou krijgen. De wens kwam pas vrij laat. Verder heb ik vroeger nooit echt nagedacht over hoe ik mijn leven later zag.
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Ik zou een andere baan willen. Dat kan ik zelf veranderen. Ik zou lange nagels willen . Ik bijt nagels en ik kan zelf stoppen met nagelbijten.
Wie is je favoriete boekpersonage? Barbara Havers uit de Inspector Lynley mysteries
En wie is je favoriete filmpersonage? Forrest Gump
Wat is je grootste gemiste kans? Het niet halen van mijn propedeuse.
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? De zonsverduistering in 1999 in Frankrijk.
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Ja, ik snoep soms te veel en daar voel ik me aan de ene kant schuldig over, maar aan de andere kant vind ik wel dat snoepen een van de geneugten des levens is haha.
Wat is je ultieme avond uit? Uit eten en daarna nog even een terras op of een rustig kroegje in om iets te drinken (of thuis nog even nazitten, ook gezellig).
<<

Anoniem250

Bericht 08 Jul 2016 12:30

Re: Vragenlijst

Caulfield schreef:Hoe oud ben je?
33

Hoe oud voel je je?
25 in mijn hoofd, maar ik leef wel het leven van een dertiger.

Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase?
Studententijd in Amsterdam. Vrijheid, reizen, verliefdheden, excelleren in studie, leren door opleiding en ervaring, tijd om te lezen en films te kijken en de mooiste jurken te dragen. En ik vind mijn leven nu leuk. Omdat mijn kinderen zo blij en gelukkig zijn en elke dag opnieuw een stukje wereld ontdekken.

Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)?
Leeftijd waarop je minder geleefd wordt, milder wordt en weer de tijd krijgt om je vrij te voelen, te reizen en te leren

Wat vind je van ouder worden?
Het gaat zo snel! Elke fase zou van mij langer mogen duren. Ik vind moeilijk dat mijn jeugd voorbij is, ook al vind ik mijn leven nu ook leuk. En fysiek. Ik zie gracieus em charmant ouder worden echt wel zitten. Maar tekende vermoeidheid, grijze haren en rimpels niet.

Wat is je favoriete plek in huis?
Slaapkamer

Wat zou je nog willen leren?
Oh, zoveel. Vloeiend Frans bijvoorbeeld.

Welke stad past bij je?
NYC.

Welke stad niet?
Ik voelde me in Bangkok niet fijn. Dubai is het denk ik ook niet voor mij.

Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven?
iemand kreeg deze vraag op een cursus. Na lang nadenken dacht ik aan een hert. Toen ik het aan twee personen vroeg die dicht bij me staan, zeiden zij ook een hert.

Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht?
Nee, maar het heeft tot nu toe toch best goed uitgepakt.

Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf?
Nee. Ik heb op werkgebied nog wel heel veel dromen, maar dat komt later wel. Daar is nu het moment niet voor.

Wie is je favoriete boekpersonage?
Chaja uit twee koffers vol

En wie is je favoriete filmpersonage?
Holly Golightly (zie Nick).

Wat is je grootste gemiste kans?
dat ik altijd relaties heb gehad. Ik heb heel veel rekening gehouden met de liefdes in mijn leven en woonde al op mijn 23e samen. Ik wilde graag een tijd in NYC studeren werken of aan Berkeley. Dat had ik zeker gedaan als ik geen partner had. Nu wil ik dat niet meer. Bijna geen vakantiedagen en geen mogelijkheid tot parttime werken. Dat kan niet met drie kinderen.

Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was?
Het heel erg verliefd zijn, ongeremd en dan de eerste kus met nieuwe liefde

Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij?
Ja! Niet zwanger rook ik weleens. Drink ik af en toe net iets teveel. En ik eet soms ook ongezond. Ik voel me daar prima bij.

Wat is je ultieme avond uit?
naar een feest waar gedanst wordt, champagne wordt geschonken en er cocktails zijn en ik een mooie jurk en hele hoge hakken kan dragen.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 08 Jul 2016 12:36

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je? 31
Hoe oud voel je je? 27
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? Tussen de 25 en de 30: wel volwassen, maar ook nog jong genoeg.
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? De leeftijd waarop je kinderen op de basisschool zitten.
Wat vind je van ouder worden? Het enige alternatief is het niet worden ;) Ik vind het soms wel lastig dat de tijd zo snel gaat.
Wat is je favoriete plek in huis? De woonkamer vanaf de bank uitkijkend op onze tuin.
Wat zou je nog willen leren? Meer geduld hebben, dingen op z'n beloop kunnen laten.
Welke stad past bij je? Den Bosch, mooi uit, gezellig, Brabant.
Welke stad niet? Rotterdam: te groot
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Dat vind ik een lastige vraag: een konijn?
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Het loopt wel redelijk zoals ik in gedacht had.
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Ik zou wel wat relaxter willen zijn en me minder snel druk willen maken over dingen.
Wie is je favoriete boekpersonage? Lou Clark uit Voor jou van Jojo Moyes
En wie is je favoriete filmpersonage? Ook Lou Clark uit de film Me before you
Wat is je grootste gemiste kans? Dat ik tijdens mijn studie niet een paar maanden naar het buitenland ben gegaan
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? Onze trouwdag
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Ja, op dit moment is er iets in mijn leven wat eigenlijk niet zo goed voor me is, maar waar ik wel mee doorga. Ik voel me daar de ene keer prettig onder, de andere keer baal ik ervan, maar ik werk er wel hard aan om het minder te laten worden.
Wat is je ultieme avond uit? Heerlijk eten, bijvoorbeeld tapas of sushi, rustig natafelen en dan op stap in een leuke kroeg/naar een concert
Laatst gewijzigd door Zonnetje op 08 Jul 2016 20:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jul 2016 13:47

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je? 26
Hoe oud voel je je? Ik voel me eigenlijk ook wel deze leeftijd denk ik
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? De middelbare schooltijd en daarna. Feestjes, veel uitgaan, jongens haha.
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? De fase die te maken heeft met kinderen haha. Ik wil erg graag moeder worden.
Wat vind je van ouder worden? Doorgaans prima, maar als ik m'n beppe soms zie dan beangstigd het me ook wel. Het lijkt me niet zo heel leuk meer als je nog maar weinig kan en een beetje achter de geraniums zit.
Wat is je favoriete plek in huis? Mijn hoekje op de bank.
Wat zou je nog willen leren? Ik zou ooit nog wel eens een opleiding budgetbeheer willen doen.
Welke stad past bij je? Ik ben geen stadsmens.
Welke stad niet? Iedere stad dus, geen stadsmens haha.
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Een kat! Beetje eten en luieren. Denk wel dat anderen dat ook vinden passen haha.
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Ik had er wel op gehoopt.
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Ik maak me snel druk/zorgen en zou wel wat relaxter willen zijn. Ik probeer er aan te werken.
Wie is je favoriete boekpersonage? Ik lees weinig boeken.
En wie is je favoriete filmpersonage? Mag het ook een actrice zijn? Dan Tatiana Maslaney van Orphan Black. Hoe zij al die personages kan spelen is echt amazing.
Wat is je grootste gemiste kans? Weet ik niet.
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? Tante worden en dan zo'n babytje voor het eerst vasthouden. Hopelijk gebeurt dat nog eens.
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Haha, ik rook heel stiekem wel eens een menthol sigaretje. Even ontspannen en dat voelt dus heel goed.
Wat is je ultieme avond uit? Lekker uit eten met mijn vriend en daarna thuis film kijken met veel hapjes en lekkers. Of met vriendinnen wijntjes drinken en dan allemaal iets lekkers meenemen. Als er maar eten is dus hahahaha.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Jul 2016 13:53

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je? 30
Hoe oud voel je je? 25
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? Nu
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? 50-60, kleinkinderen enzo
Wat vind je van ouder worden? Irritant
Wat is je favoriete plek in huis? Mijn bed
Wat zou je nog willen leren? Minder chaotisch zijn
Welke stad past bij je? Waar ik woon en anders vind ik het altijd heerlijk om in Apeldoorn te zijn. Waarom weet ik niet precies, maar het voelt altijd goed als ik daar ben.
Welke stad niet? Utrecht. Daar krijg ik altijd een naar gevoel als ik er rond loop/rij.
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven?
Oei geen idee. Ga er even over denken.
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht?
Ik leef wel ongeveer het leven wat ik had gedacht toen ik jong was.
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Nee. Mijn leven is goed zoals het nu is.
Wie is je favoriete boekpersonage?
En wie is je favoriete filmpersonage?
Wat is je grootste gemiste kans? Geen.
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? De zwangerschappen zou ik nog een keer willen doen, maar dan zonder lichamelijke ongemakken.
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Ja, roken :palm: Op het moment zelf voel ik er niet veel van, omdat ik er dan zin heb en dus rook. Als er weer een pakje leeg is en ik terug reken in hoeveel dagen ik het leeg gerookt heb kan ik wel eens flink balen.
Wat is je ultieme avond uit? Eerst wat eten met vrienden, daarna naar een leuke band kijken. Vervolgens dansen in een discotheek en daarna vies vet snacken.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 08 Jul 2016 14:37

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je? 31
Hoe oud voel je je?29
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase?De jaren tussen mijn 24ste en 30ste. Nog jong, in het begin enorm verliefd, en ook wat wijzer en vermogender dan in mijn studententijd. Hierdoor kon ik serieus bouwen aan een toekomst samen met mijn nu man, hebben we fantastische reizen gemaakt, heel veel leuke dingen kunnen doen met vrienden en heb ik me ontwikkeld in verschillende banen.
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? Ik kijk uit naar de gehele toekomst omdat ik zo nieuwsgierig ben naar hoe mijn dochter zich zal gaan ontwikkelen en naar wie ze is, wie ze wordt. Maar tegelijk zijn het wel enorme tropenjaren. Een leuke fase lijkt me als je rond de 45/50 bent. Dan heb je wat meer tijd dan nu omdat je kind(eren) zelfstandiger is/zijn en heb je als het goed is nog genoeg vitale jaren voor je om persoonlijke dromen waar te maken
Wat vind je van ouder worden? Een mooi proces, het uiterlijk verval daargelaten :ja:
Wat is je favoriete plek in huis? De eettafel, vanaf daar hebben we een super mooi en groen uitzicht
Wat zou je nog willen leren? Ik zou graag meer focus willen hebben en soms doelgerichter te werk willen gaan
Welke stad past bij je? Ik voelde me heel erg thuis in San Francisco
Welke stad niet? Las Vegas. Ik vond het er allemaal zo fake en gericht op het in stand houden van de gokverslaving van mensen. Bijzonder om eens te zien maar ik voelde me er absoluut niet op mijn gemak
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Een stokstaartje. Die neemt alles in zich op terwijl 'ie op dezelfde plek blijft staan
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Ja, het gaat aardig zoals ik me had voorgesteld en had gehoopt. Maar die gedachte vind ik best eng, er kan elk moment iets gebeuren waardoor alles op z'n kop staat.
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Ik zou graag iets minder in mijn hoofd willen zitten en meer willen doen in plaats van denken. Ik zou hier zelf met wat oefening best wat aan kunnen veranderen denk ik ja
Wie is je favoriete boekpersonage?Isabelle uit De Nachtegaal. Zo dapper!
En wie is je favoriete filmpersonage? Elizabeth Jennings uit The Americans
Wat is je grootste gemiste kans? Ik had graag meer willen doorleren na mijn studie, in de vorm van een traineeship
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? Mijn eerste keer Lowlands. Ik voelde me zo vrij!
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Ja, vaak. Ik verdoe vaak kostbare tijd door gebrek aan concentratie en dat is in veel situaties niet handig. En ik eet iets te vaak ongezond, ga te laat naar bed of drink een glas teveel. Dat eerste voel ik me niet goed bij, de rest maakt me niet zoveel uit
Wat is je ultieme avond uit? Borrelen en daarna uitgebreid uit eten met mijn man, met vrienden of met vriendinnen
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Jul 2016 15:48

Re: Vragenlijst

Leuk weer eens zo'n uitgebreide vragenlijst!

Hoe oud ben je? 31
Hoe oud voel je je? 31, voel me gewoon zoals ik ben.
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? Deze fase! Hoewel ik intensief genoten heb van m'n studententijd en m'n exchange year in Amerika, ben ik nu zoveel meer op m'n plek in m'n leven.
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? Alles tussen 30 en 45, hopelijk een periode met twee opgroeiende kinderen en hen de wereld laten ontdekken.
Wat vind je van ouder worden? Helemaal niet erg, ik voel me fijn om deze fase in te gaan.
Wat is je favoriete plek in huis? Mijn kantoortje, woonkamer, keuken, maar met name de tuin en steiger
Wat zou je nog willen leren? Golf, dat ga ik over een paar weken leren
Welke stad past bij je? San Francisco, het heeft chique plekken maar is tegelijkertijd een beetje quirky en alternatief. Een goede mix tussen natuur en architectuur. Past bij mij.

Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Dat weet ik niet goed
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? JA! Dat vind ik zo fijn aan m'n leven. Ik leef nu mijn 'later als ik groot ben' en daardoor ben ik zo gelukkig. Alleen kindje(s) ontbreekt nog. Hopelijk volgt dat gauw.
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Heel graag een kindje en op den duur m'n eigen bedrijf vergroten en stoppen met m'n andere baan.
Wie is je favoriete boekpersonage? Mijn favoriete boek was altijd de Rookspringer met Julia als hoofdrolspeelster. Ik wilde zelfs een kind (o.a.) naar haar vernoemen.
En wie is je favoriete filmpersonage? Sam (Natalie Portman) uit Garden State
Wat is je grootste gemiste kans? Dat weet ik eigenlijk echt niet
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? Bruiloft zou ik nog wel keer nóg bewuster mee willen maken.
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Ja, snoepen en te veel drinken
Wat is je ultieme avond uit? Uiteten met m'n man in een goed restaurant. Hoeft geen sterrenrestaurant te zijn maar wel goed. Het liefst met een chef en/of sommelier die enthousiast kan vertellen. En gin tonics drinken met vrienden op de boot of in de tuin.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem250

Bericht 08 Jul 2016 17:04

Re: Vragenlijst

Leuke antwoorden.
Stokpaardje wat leuk! En dat van Parijs wist ik niet.

Ik zie dat veel van jullie uitkijken naar periode tussen
35 en 45.Ik heb volgens mij ooit gelezen dat mensen in die fase juist het minst gelukkig zijn, omdat ze zoveel moeten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Jul 2016 17:07

Re: Vragenlijst

HollyGolightly schreef:
Ik zie dat veel van jullie uitkijken naar periode tussen
35 en 45.Ik heb volgens mij ooit gelezen dat mensen in die fase juist het minst gelukkig zijn, omdat ze zoveel moeten.


Ik denk dat het een hele vermoeiende maar ook hele dierbare periode is, zeker met kleine kinderen. Mijn moeder zegt dat ook, het was eigenlijk de mooiste en fijnste periode uit haar leven, met die kleintjes (wij dus). Dat vind ik heel fijn om te horen.
Let's discover the world together.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 08 Jul 2016 18:06

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je?
26

Hoe oud voel je je?
Iets ouder, 30 denk ik. Maar dat komt doordat ik vaak ouder geschat word.

Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase?
Mijn tweede studiejaar, ik was 20, zat goed in mijn vel, had mijn plek qua studie en vriendinnen gevonden, ging trouwen, en een mooie toekomst zonder zorgen voor me

Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)?
30-35, dan hoop ik dat ons gezin compleet is, huis af en gewoon kunnen genieten zonder meer te willen.

Wat vind je van ouder worden?
Heerlijk. Ik ben steeds meer tevreden over mezelf.

Wat is je favoriete plek in huis?
De bank, lekker hangen, alleen of samen, met een boek, film of werk, alles doe ik er.

Wat zou je nog willen leren?
De basis van programmeren.

Welke stad past bij je?
Ik ben meer een dorpsmens, qua steden misschien Breda of Tilburg, dat vind ik dorpse steden.

Welke stad niet?
Rotterdam, te industrieel, groot en druk.

Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven?
Een poes, ik kan enthousiast zijn en samen willen zijn, maar hou ook van luieren en even alleen in een hoekje (op de bank) liggen.

Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht?
In grote lijnen leef ik het leven dat ik had verwacht. Een commerciële baan had ik nooit verwacht en ik had liever eerder kinderen gekregen, maar qua relaties en wonen is alles zoals ik altijd bedacht had.

Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf?
Nee, op het moment niet. Na de bevalling meer sporten, want dan zit ik beter in mijn vel. De motivatie vind ik vaak lastig, dus ik overweeg ook een personal trainer door de goede ervaringen van o.a. Lady.

Wie is je favoriete boekpersonage?
Op dit moment 'Katja' uit 'De lege stad'

En wie is je favoriete filmpersonage?
Jack Sparrow, ik hou van Johnny Depp en vind dit typetje hilarisch.

Wat is je grootste gemiste kans?
Geen idee

Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was?
Mijn trouwdag of het moment dat ik voor het eerst positief testte.

Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij?
Momenteel neem ik te weinig rust, waardoor ik gisteren een migraine aanval kreeg. Over het algemeen voel ik me heel goed en heb ik geen last van mijn zwangerschap, waardoor ik geen strengere keuzes maak in de dingen die ik doe. Daar roept mijn lichaam me inmiddels voor terug. Ik vind her erg moeilijk om op het werk of privé dingen af te zeggen, omdat ik erg geniet van de dingen die ik doe.

Wat is je ultieme avond uit?
Lekker a la carte eten en vervolgens naar een mooi toneelstuk.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 08 Jul 2016 19:03

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je? 33
Hoe oud voel je je? 25
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? Hmmm niks eigenlijk, of eigenlijk alles. Iedere leeftijd fase heeft zn charmes en ik leef eigenlijk wel gewoon echt bij de dag.
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? Zie hierboven.
Wat vind je van ouder worden? Soms besef ik het ineens en dat vind ik wel raar
Wat is je favoriete plek in huis? De bank en het bed
Wat zou je nog willen leren? Hmmmm kan zo even niks bedenken maar er zijn vast wel dingen
Welke stad past bij je? Eeeh geen idee?
Welke stad niet? Zie hierboven
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Jeetje eeeehh ik ben wel een vlinder, ik fladder altijd overal heen. Dit is me ooit gezegd en ik moet zeggen dat ik het wel vind kloppen. (Al fladder ik soms meer als een olifant in een porselijnkast)
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Ik denk daar niet zo over na.
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Neuh, ik ben eigenlijk wel heel gelukkig en tevreden zo. Het kan vast beter of mooier maar het komt zoals het komt.
Wie is je favoriete boekpersonage? Ginny Wemel van Harry Potter
En wie is je favoriete filmpersonage? Geen idee zo 123
Wat is je grootste gemiste kans? Ik kreeg een jaarcontract bij een bedrijf waar ik werkte als uitzendkracht. Echter had ik net getekend bij een ander bedrijf. Jammer want had graag daar willen blijven en het heeft me uiteindelijk 7jr gekost om weer een echt leuke baan te vinden.
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? Geen idee
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Ja, ik ben met enig regelmaat in het weekend op een feestje/in de kroeg te vinden en drink dan weleens een biertje te veel. Ik zie nu met mn fitbit ook dat mn hartslag de dagen erna hoger is als wanneer ik niet drink.
Wat is je ultieme avond uit? Lekker eten (tapas/sushi) en daarna gewoon lekker relaxed naar een kroeg met vrienden.
30-04-2017
<<

Anoniem315

Bericht 08 Jul 2016 19:31

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je? 30
Hoe oud voel je je? 25
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? 17/18/19 jaar.
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? De fase die komt, nadat baby twee is geboren. Voor mijn gevoel ga ik nu een soort berustingsfase in, waarin ik alles waar ik ooit over heb gedroomd ga beleven: gezonde familieleden, 2 kinderen, een stabiele relatie, een droomhuis op een droomplekje, een leuke baan en ter ontspanning mijn paardje.
Wat vind je van ouder worden? Niet te veel bij na denken, maar ik probeer het te zien als een zegen dat ik ouder mag worden.
Wat is je favoriete plek in huis? We wonen er nog niet, dus dat durf ik nog niet te zeggen.
Wat zou je nog willen leren? Nog meer genieten.
Welke stad past bij je? Ik pas me gemakkelijk aan.
Welke stad niet? Een stad zonder historische kenmerken en sfeer.
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Een katachtige. Altijd bedachtzaam, het liefst op een knus plekje en meestal heel lief en aanhankelijk, maar soms haal ik uit.
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Mijn dromen zijn tot nu toe aardig uitgekomen. Ik zou er alleen nog wel wat losser in willen staan. Ik ben een controlfreak (dat heeft me waarschijnlijk ook geholpen in het verwezenlijken, maar is ook een valkuil) en zou wel wat milder voor mezelf willen zijn.
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Nee.
Wie is je favoriete boekpersonage? Rizzoli (van Isles) vanwege haar directe en mannelijke aanpak en Sjakie en de GVR vanwege hun onschuldige karakter.
En wie is je favoriete filmpersonage? Hannibal Lector.
Wat is je grootste gemiste kans? Dat soort dingen probeer ik te verbannen uit mijn geheugen. En dat is gelukt!
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? Onze bruiloft. En de zomerse avonden op de hooiwagen.
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Ik eet regelmatig te veel snoep en chips. Dat voelt slecht.
Wat is je ultieme avond uit? Lekker tapas eten en cocktails drinken en daarna salsa dansen :)
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6122

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 08 Jul 2016 21:23

Re: Vragenlijst

HollyGolightly schreef:Ik verveel me. Dus een vragenlijstje. Wist je dat ik die jaren terug veel vaker op het forum postte? Denk aan een jaar of 8 of langer geleden.

Hoe oud ben je? 31

Hoe oud voel je je? 28

Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? Studententijd, veel stappen, feestjes en gepassioneerd zijn over mijn studie.

Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? Het lijkt me op 1 of andere manier bijzonder om 40 te zijn, je kind (of kinderen) zijn net wat ouder, gewoon het gezinsleven lijden met mijn man en kind(eren). Lijkt me heel fijn.
Wat vind je van ouder worden? Toen ik begin 20 was vond ik het vreselijk, nu heb ik een compleet ander leven en de waarheid is dat ik de tijd er niet voor heb om lang bij stil te staan. Het is goed, wel beangstigt het me dat het zo snel gaat soms.

Wat is je favoriete plek in huis? De serre.

Wat zou je nog willen leren? Spaans.

Welke stad past bij je? NYC

Welke stad niet? Hong Kong

Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven?
Ik heb echt geen idee.

Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht?
Dit is het leven wat ik wilde als klein meisje. Ik heb alles wat ik wil; Een gezond, lief en makkelijk kind, een fijne man, goed huwelijk, mooi huis, gezonde familie om me heen, leuke baan. Ik ben me er heel erg van bewust dat ik gelukkig mag zijn, maar soms voel ik me neerslachtig waar ik vervolgens weer een schuldgevoel door heb.

Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf?
Meer tijd voor mezelf, of voor mij en vriendinnen of voor mij en mijn man. Even niet hoeven te zorgen. Klinkt dat naar?

Wie is je favoriete boekpersonage? Op dit moment lees ik alleen maar studieboeken, ik weet het even niet.

En wie is je favoriete filmpersonage? Ehm..

Wat is je grootste gemiste kans? Fijn dat ik echt niets kan bedenken nu.

Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was?
Zwangerschap, stap- en studentenperiode.

Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij?
Drinken, daar voel ik me goed bij.

Wat is je ultieme avond uit? In een mooie pencildress, hoge hakken, gefohnd haar (het uitvallen is gestopt!) en te heftig gestifte lippen in een goed restaurant eten en te veel wijn drinken met vrienden/vriendinnen of mijn man en daarna nog ergens borrelen
<<

Anoniem245

Bericht 09 Jul 2016 10:58

Re: Vragenlijst

Ik verveel me. Dus een vragenlijstje. Wist je dat ik die jaren terug veel vaker op het forum postte? Denk aan een jaar of 8 of langer geleden. Nee dat weet ik niet meer.

Hoe oud ben je? 31
Hoe oud voel je je? Jonger, begin 20 denk ik
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? Waar ik nu in zit, mijn leven vanaf mijn 20e is een beetje een rollercoaster geweest af en toe en nu zit ik in heerlijk rustig vaarwater.
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? Hmm, misschien als de kinderen gesetteld zijn en ook kindjes hebben, en dat ik en mijn vriend leuk opa en oma kunnen zijn.
Wat vind je van ouder worden? Niet erg, hoort erbij. Ik merk er niet veel van, voel me nog niet ouder dan 10 jaar geleden.
Wat is je favoriete plek in huis? Mijn bank en mijn bed.
Wat zou je nog willen leren? Moeilijk, verschillende muziekinstrumenten zou ik nog willen leren, maar ik zou ook willen leren geduldiger te zijn, zoals mijn vriend bijvoorbeeld. Die overziet situaties en neemt meer afstand. Ik reageer teveel in emotie op momenten.
Welke stad past bij je? Geen idee.
Welke stad niet? Ook geen idee :)
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Ik denk een huiskat, doet lekker haar eigen ding, maar heeft toch mensen nodig om haar heen. Of anderen mij ook zo zien geen idee.
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Ik had gedacht lang met mijn ex samn te zijn en mijn eigen cariere niet zo te ontwikkelen maar huisvrouw te zijn (weinig werken). Nu heb ik mijzelf ontwikkeld, een HBO studie gedaan en ga ik werken in mijn vakgebied met een super coole baan (per september). Heb mijn zoon alleen opgevoed, niet van te voren bedacht maar achteraf is het goed zo.
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Niet perse eigenlijk, ik ben tevreden.
Wie is je favoriete boekpersonage? -
En wie is je favoriete filmpersonage? -
Wat is je grootste gemiste kans? Misschien had ik andere studiekeuzes kunnen maken zodat ik eerder aan het conservatorium begonnen was, maar aan de andere kant, misschien was ik er pas op dat moment in mijn leven klaar voor.
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? Veel dingen, mooie concerten die ik gegeven heb bijvoorbeeld, maar ook de bevalling bijvoorbeeld, niet omdat die zo leuk was maar wel het mooiste moment uit mijn leven.
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Ik drink soms teveel, ik hou van gezelligheid en als ik eenmaal een drankje teveel op heb dan ken ik geen grens meer, dan voel ik me de volgende dag tot weinig in staat en dan baal ik wel. Gelukkig alweer een hele tijd geleden.
Wat is je ultieme avond uit? Met mijn ouders, vrienden, vriend, kinderen, bij mijn ouders in de tuin barbecuen, drinken, muziek luisteren... Vuurkorfje aan etc..
<<

Zero

Bericht 09 Jul 2016 16:24

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je? 29
Hoe oud voel je je? 25
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? kind zijn, lekker makkelijk
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? Dit had de leukste moeten zijn... :eyes:
Wat vind je van ouder worden? Ehm... tja, nu liever even niet. Misschien dat ik het weer prima vind later hoor..
Wat is je favoriete plek in huis? mn bed
Wat zou je nog willen leren?goed Portugees, naaien / kleding maken
Welke stad past bij je? Rio de Janeiro - druk maar toch vrolijk en zingend, ondanks de problemen
Welke stad niet? Haarlem. Ik kom er erg vaak, woon er ook vlakbij, maar identificeer me er gewoon niet mee. Ik ga liever naar Amsterdam.
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Anderen zouden zeggen dat ik een poes ben, omdat ik altijd over mijn kat praat. Wat ik zelf vind... ehm...
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Ik ben niet blij zoals het nu gaat.
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Veranderen klinkt makkelijk. Soms moet je gewoon leren leven er mee.
Wie is je favoriete boekpersonage? Gangster Anders
En wie is je favoriete filmpersonage? Legolas
Wat is je grootste gemiste kans? Misschien had ik een full-time opleiding moeten doen na mijn MBO, dat is het enige waar ik soms nog over nadenk. Oh en met mannen natuurlijk. Al weet ik nooit 100% zeker of ik wel echt een kans had...
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? :nerd: ghegheghe
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Los van chocola eten bedoel je? Ik heb een beetje moeite met dingen los laten soms. Dan weet ik dat ik het moet doen, maar dan wil ik het niet.
Wat is je ultieme avond uit? Oh dat is moeilijk. Avondje 90's vind ik leuk, Halloween ben ik dol op... ja, ik ga Halloween zeggen. Dat is ultiem :)
<<

Anoniem249

Bericht 10 Jul 2016 22:33

Re: Vragenlijst

HollyGolightly schreef:Ik verveel me. Dus een vragenlijstje. Wist je dat ik die jaren terug veel vaker op het forum postte? Denk aan een jaar of 8 of langer geleden.

Hoe oud ben je? 31
Hoe oud voel je je? 28
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? Ik vond m'n studententijd erg leuk, maar ook de periode daarna tot aan nu (m.u.v. 2015 dat was een stom jaar).Gewoon lekker jezelf zijn, veel sociale contacten, veel feestjes, doen waar je zin in hebt.
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? Ik denk dat eind 50/60-er zijn erg leuk is. Je krijgt dan weer meer vrijheid.
Wat vind je van ouder worden?Ik vind daar eigenlijk niet zoveel van. Ik probeer zoveel mogelijk in het nu te leven.
Wat is je favoriete plek in huis? De bank.
Wat zou je nog willen leren? Heel veel! Vloeiend Spaans, goede diepgaande digitale analyses maken, photoshoppen, programmeren, nog beter willen leren los te laten etc
Welke stad past bij je? Amsterdam. Veel vrijheid en creativiteit. Stads, maar ook dorps. Druk, maar ook rust. Groot, maar ook klein. Gewoon lekker jezelf zijn, lekker Amsterdams.
Welke stad niet? Dubai, Singapore. Steden die nep aanvoelen, alleen maar buitenkant. Weinig inhoud. Rijke mensen die denken dat alles te koop is.
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Ik zou mezelf als nieuwsgierig dier dat graag ontdekt en zich verwondert over de omgeving en andere dieren. Misschien een stokstaartje?
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht?Ik heb nooit echt een verwachting gehad. Ik had alleen nooit gedacht dat reizen heel centraal zou staan in m'n leven, omdat ik als kind het liefste gewoon thuis bleef.
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf?Nee
Wie is je favoriete boekpersonage?Lastig. Ik vond de hoofdpersoon in the girl with the dragon tattoo wel bad ass.
En wie is je favoriete filmpersonage?Ik kijk eigenlijk nooit films. Ik vind timon en pumba heel tof, omdat hun levensmotto hakuna matata is.
Wat is je grootste gemiste kans?Heb ik niet. Alle kansen die gemist zijn hebben ervoor gezorgd dat ik ergens anders voorbij liep waar er toevallig een deur open ging.
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? Al mijn lange reizen en dan vooral de periode na de eerste 6 weken. Dan heb je alles van de Westerse cultuur losgelaten.
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij?Heel vaak! Heerlijk vind ik dat. Wat zou het leven saai zijn als je alleen maar deed wat goed voor je was. Ik drink veel te veel en eet veel te vaak ongezond. Ga tot veel te laat uit, maar ik luister wel goed naar m'n lichaam. En zo lang ik en m'n lichaam zich goed voelen vind ik bovenstaand niet onder slecht vallen.
Wat is je ultieme avond uit? Uit eten in een gezellig restaurant met veel wijn en bubbels. Daarna dansjes doen!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 10 Jul 2016 23:36

Re: Vragenlijst

HollyGolightly schreef:Ik verveel me. Dus een vragenlijstje. Wist je dat ik die jaren terug veel vaker op het forum postte? Denk aan een jaar of 8 of langer geleden.

Hoe oud ben je? 33
Hoe oud voel je je? 28
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? Tussen de 20 en 25 vond ik leuk, maar alles daarna ook wel hoor.
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? Geen idee.
Wat vind je van ouder worden? Het is nou eenmaal zo. Ik voel me jonger dan ik ben.
Wat is je favoriete plek in huis? De woonkamer, de zithoek.
Wat zou je nog willen leren? Pff vanalles. Spaans spreken. Maar ik ben nu bezig met Italiaans, dus dat is nu niet handig. Piano spelen lijkt me ook leuk om te leren.
Welke stad past bij je? Edinbugh, Tallinn. In Nederland weet ik het eigenlijk niet goed.
Welke stad niet? Amsterdam. Best leuk om even te zijn, maar ik zou er niet willen wonen. Ik ben sowieso niet echt gek op de steden in de Randstad (om in te wonen). En In het buitenland Parijs, maar ik heb sowieso al niets met Frankrijk.
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Haha, ik heb dus echt geen flauw idee. Wat een moeilijke vraag!
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Nee totaal niet. Ik heb altijd gezegd dat ik niet voor de klas wilde staan, en drie keer raden wat ik nu doe... En ook nooit verwacht ooit hier te gaan wonen. Maar ik ben er wel heel blij mee hoor!
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Ik zou wel graag wat minder onzeker willen zijn.
Wie is je favoriete boekpersonage? Elizabeth Bennet uit Pride and Pejudice.
En wie is je favoriete filmpersonage? Ik kijk bijna geen films, dus doe bovenstaande nog maar een keer.
Wat is je grootste gemiste kans? Geen idee, die heb ik denk ik niet. Ik kijk niet op die manier terug naar dingen.
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? Mijn bruiloft, omdat het gewoon een hele dag was.
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Ja, ongezond eten. Ach, een keertje moet kunnen.
Wat is je ultieme avond uit? Een hapje eten op een terrasje en daarna naar een concert.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 10 Jul 2016 23:56

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je?
30
Hoe oud voel je je?
26
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase?
20-25 maar nu ook wel
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)?
Oma worden
Wat vind je van ouder worden?
Niks eigenlijk. Prima.
Wat is je favoriete plek in huis?
Slaapkamer
Wat zou je nog willen leren?
basgitaar spelen.
Welke stad past bij je?
In Nederland? Eindhoven. In het buitenland? Washington DC.
Welke stad niet?
Amsterdam
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven?
Pfoe. Ehm... Een uil? Rustig in me opnemend, maar wel veel in me opslaan. Ik heb werkelijk geen idee of iemand anders me daar ook mee zou omschrijven.
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht?
Mijn droom was altijd midden twintog te trouwen en kinderen te krijgen. Dat is gelukt. Ik wilde altijd verpleegkundige worden, vanaf heel klein al. Dat is niet gelukt. Nooit gedacht deze baan die ik nu heb te willen en leuk te vinden, maar ik houd ervan!
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf?
Ja, aan mezelf graag mijn buikflap (lekker oppervlakkig) en aan mijn leven: niks op dit moment. Vind het heerlijk nu: kinderen, man, leuke studie, leuke baan. Zou alleen heel graag nog emgreren naar Amerika. Daar kan ik zelf niet veel aan doen helaas. Heel erg moeilijk om binnen te komen.
Wie is je favoriete boekpersonage?
Ayla uit de stam van de holenbeer
En wie is je favoriete filmpersonage?
Geen idee zo
Wat is je grootste gemiste kans?
Een jaar als au pair naar Amerika
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was?
Mee op tour met een band en uiteraard vakanties naar Amerika en de clichés: huwelijksdag en geboorte kinderen
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij?
Ja, slechte dingen eten en drinken. Soms voel ik me er prima bij en soms haar ik mezelf erom. En nog wat meer dingen die ik niet online wil hebben staan ;)
Wat is je ultieme avond uit?
Lekker uit eten en daarna na een concert of theaterstuk, gevolgd door een drankje ergens en dan een luxe hotelovernachting.
27-12-2011
03-06-2013
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers