Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragenlijst

<<

Anoniem280

Bericht 11 Jul 2016 00:43

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je?
- 32

Hoe oud voel je je?
- 26

Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase?
- 17-30 dit heeft vooral te maken met ieder weekend stappen en feesten.
En nu is dat natuurlijk morderschap.

Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)?
- 40+ de kinderen ouder etc.

Wat vind je van ouder worden?
- Vind er niets van het hoort erbij.

Wat is je favoriete plek in huis?
-De bank is mijn plek.

Wat zou je nog willen leren?
-Ik moet beter naar mijn lichaam luisteren. Hier heb ik echt moeite mee, ookal heeft mijn lichaam mij letterlijk terug gefloten. Toch blijft het voor mij moeilijk om zo dicht bij mijn lichaam te blijven.

Welke stad past bij je?
-Er zijn zoveel steden die ik leuk vind. Maar in geen stad zou ik kunnen wonen. Voor 3 dagen zijn steden echt genoeg. Daarna ben ik blij dat ik weer op het platteland ben.

Welke stad niet?
- Niet, zie hierboven.

Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven?
- Geen idee. Weet ook niet hoe anderen mij als dier omschrijven.

Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht?
-Ik droomde er vroeger van om zieke mensen te verzorgen. Nu ben ik verzorgende, alleen vind ik het niet echt meer bij mij passen. Verder zag ik mij als moeder, maar zag ik geen tweeling. Verder klopt het beeld dus redelijk.

Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf?
- Nee, het is goed zo.

Wie is je favoriete boekpersonage?
-Niet, ben geen lezer.

En wie is je favoriete filmpersonage?
-Niet.

Wat is je grootste gemiste kans?
- Geen idee.

Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was?
- Niets. Ik kijk niet terug op het verleden. Wat gebeurt is is gebeurt. Ik kijk liever naar de toekomst en heb liever onverwachtse dingen op mijn pad.

Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij?
- Tuurlijk doe ik dingen die beter niet kunnen. Ik hou ervan, maar vaak zijn dat dingen om te ontstressen. Ben nu eenmaal een stress kip.

Wat is je ultieme avond uit?
- Lekker eten, lekkere drankjes, muziek/ feesten en dansen.
<<

saskias

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 483

Geregistreerd: 12 Jul 2016 22:21

Bericht 13 Jul 2016 09:08

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je? 36

Hoe oud voel je je? 36

Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? 18 tot nu en dat is mama worden

Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? Al ik oma wordt

Wat vind je van ouder worden? Het komt toch dus genieten nu van de leeftijd die je hebt

Wat is je favoriete plek in huis? Aan de eettafel

Wat zou je nog willen leren? Naar mezelf luisteren

Welke stad past bij je? Alkmaar

Welke stad niet? Amsterdam

Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Beagle en ja

Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Het huisje, boompje, beestje had ik altijd in gedachte en om en fulltime huismoeder te zijn. Was mijn moeder ook.

Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Nee perfect zo.

Wie is je favoriete boekpersonage? Een mengeling van alles, geen specifiek persoon

En wie is je favoriete filmpersonage? Hetzelfde als boven maar als denk wel de moeder uit 'Het kleine huis op de prairie' Laura Ingalls

Wat is je grootste gemiste kans? Geen

Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? Toen mijn man weer een nieuwe baan kreeg en hij niet elke dag rond huppelde om mij heen. Is wel gezellige en leuk, maar voor een paar dagen. Hij is acht maanden thuis geweest.

Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? O dat is veel en sta achter elke beslissingen

Wat is je ultieme avond uit? Op het strand bij een lantaarn picknicken met een wijntje of bier...
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 13 Jul 2016 10:16

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je? 29

Hoe oud voel je je? 21

Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? Basisschool tijd.

Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? Zou ik echt niet weten. Elke fase heeft wel wat.

Wat vind je van ouder worden? Prima. hoort erbij.

Wat is je favoriete plek in huis?Woonkamer

Wat zou je nog willen leren? Spaans

Welke stad past bij je? geen enkele denk ik. ik ben echt een dorpsmeisje

Welke stad niet? Amsterdam. Voel me daar altijd net een toerist in eigen land.

Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Ik zie mezelf graag als een konijntje. Of andere mij ook zo zien. geen idee.

Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Ik heb eigenlijk daar nooit zo over nagedacht.

Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Ik ben eigenlijk wel tevreden.

Wie is je favoriete boekpersonage? Jasmine uit Hoe kluts ik een muts

En wie is je favoriete filmpersonage? Baby/ Frances van Dirty Dancing

Wat is je grootste gemiste kans? Geen idee?

Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? Verstoppertje spelen in de maisvelden, waarna de boer met een hooivork achter ons aan kwam :smile: Zulke leuke herinneringen aan die zomers.

Doe je weleens iets wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Veel te veel snoepen.

Wat is je ultieme avond uit? Ben eigenlijk niet echt een avond mens.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Jul 2016 23:00

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je? 32
Hoe oud voel je je? ik heb me jaren 26 gevoeld, maar nu ik iets meer aan het settelen ben, ga ik voor 30......... hmm nee bij nader inzien ga ik toch nog steeds voor 26, want ik leid nog steeds niet het leven van de gemiddelde dertiger
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? ik denk deze fase vanaf m'n 26e ongeveer
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? poeh lastig, ik kijk nooit ver vooruit, dus ik weet het echt niet
Wat vind je van ouder worden? wel oké, het hoort erbij en ik heb er geen moeite mee
Wat is je favoriete plek in huis? mijn vaste plek op de bank, waar ik languit kan zitten en daarnaast m'n bed
Wat zou je nog willen leren? vloeiend Italiaans, drummen, piano spelen
Welke stad past bij je? Florence
Welke stad niet? Milaan
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? ik denk een kat, omdat ik van slapen houd ;)
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? nee, ik had sowieso niet echt een beeld van de toekomst, maar het bevalt me momenteel prima
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? ja, ik wil een andere baan en verder bouwen aan mijn toekomst (maar daar heb ik eerst die baan voor nodig)
Wie is je favoriete boekpersonage? Lisbeth Salander vind ik wel cool
En wie is je favoriete filmpersonage? Bridget Jones, kan ik me érg goed mee identificeren
Wat is je grootste gemiste kans? ?
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? vele avondjes uit, eerste date met m'n vriend, van alles
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? ja, te veel snaaien > schuldig en te veel drinken (af en toe) > vooral de volgende dag vervelend, hoofdpijn enzo, maar eigen schuld
Wat is je ultieme avond uit? met vriendinnen gezellig thuis borrelen en daarna lekker dansen in de kroeg, met m'n vriend of vrienden lekker uit eten en bijkletsen en borrelen, naar een concert
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem221

Bericht 13 Jul 2016 23:31

Re: Vragenlijst

Hoe oud ben je? 33
Hoe oud voel je je? 29/30
Wat vond je tot nu toe een leuke leeftijd en of fase? De pubertijd.
Wat lijkt je een leuke leeftijd en of fase (toekomst)? Moederschap
Wat vind je van ouder worden? Ik heb geen problemen met het ouder worden, wel een probleem met rimpels en verval van het gezicht en lichaam.
Wat is je favoriete plek in huis? De woonkamer
Wat zou je nog willen leren? Beter omgaan met gevoel
Welke stad past bij je? Groningen
Welke stad niet? Alles wat geen Groningen is?
Als je jezelf als dier moest omschrijven welk dier zou dat dan zijn? En zouden anderen je daar ook mee omschrijven? Een hyena en anderen die mij kennen idem. Al is het bij hen niet zo dat ze het negatief bedoelen.
Had je het leven dat je leid altijd (of al lange tijd) zo in gedachte? Of heeft het leven je iets heel anders gebracht? Het is veel beter dan ik in gedachten had. Dit had ik zelf nooit kunnen bedenken.
Zou je iets willen veranderen aan jezelf of je leven, en zo, ja wat dan en kan je dat zelf? Ik zou willen dat mijn vriend niet ernstig ziek zou zijn. Maar dat is hij en daar leven we mee. Maar als ik één ding zou kunnen veranderen, dan zou ik ervoor zorgen dat hij niet meer ziek is.
Wie is je favoriete boekpersonage? Jane Rizzoli
En wie is je favoriete filmpersonage?Andie Anderson - how to lose a guy in 10 days
Wat is je grootste gemiste kans? Het niet eerlijk durven zijn tegen mijn toenmalige werkgever. Was ik eerlijk geweest, dan zag mijn leven er nu anders uit.
Welk moment uit je leven zou je nog een keer willen meemaken omdat het zo leuk was? De ontmoeting met mijn vriend.
Doe je weleens wat eigenlijk niet goed voor je is en wat dan en hoe voel je je daarbij? Ik ga te laat slapen. Dat vind ik persoonlijk erg fijn, maar aangezien mijn vriend om 23.00u echt plat gaat en hij het fijn vindt om samen te gaan slapen, moet ik het mezelf weer aanleren om vroeg te gaan slapen. Ik voel me schuldig als ik te laat naar bed ga.
Wat is je ultieme avond uit? Lekker uiteten en daarna nog even nazitten om over van alles te praten.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers