Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is dat toch, afzeggen voor een feestje?

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 18 Jul 2016 10:34

Re: Wat is dat toch, afzeggen voor een feestje?

Ik vind het inderdaad ook niet erg als mensen afzeggen maar wel als ik alle boodschappen al in huis heb. Vooral met de verjaardagen van mijn dochters omdat ik dan bijvoorbeeld ook gedecoreerde cupcakes bestel. Ik bestel altijd het aantal gasten plus wat extra zodat ik niet zonder zit (veel kleine kinderen dus er valt nog wel eens wat :laughcry: ).Een beetje zonde als ik dan ineens met 20 cupcakes teveel zit ofzo.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jul 2016 11:12

Re: Wat is dat toch, afzeggen voor een feestje?

Whatever schreef:
Claire**** schreef:Dooddoener of niet, ik zeg dat altijd tegen al m'n vrienden ook met normale afspraken. Ik vind het dan ook niet erg als mensen afzeggen. Ik vind het onzin om het onbeleefd te vinden als mensen afzeggen. Heb liever dat mensen eerlijk zijn.


Ik heb ook liever dat mensen eerlijk zijn, maar je ziet zeker bij grotere feestjes vaak wel dat het dezelfden zijn die vaker last minute afzeggen. Ik ben zelf ook wel eens te moe of gaar voor een feestje of hoofdpijn of toch geen zin. En zeker met mijn co-schappen toen ik oververmoeid was en ik ook nog mega reistijd had en vroeg weg moest heb ik wel eens last minuten afgezegd.

Maar ik ben ook wel voorstander van "schop onder je kont van die bank af, borstel door je haar en leuk truitje aan en negen van de tien keer is de avond veel leuker dan je dacht en vergat je hoe moet je was".

Ja dit. Ik heb ook niet altijd zin om op een verjaardag te gaan, maar ik ga gewoon. Ik vind het niet netjes om af te zeggen als ik geen zin heb en uiteindelijk is het 99% van de tijd ook gewoon hartstikke gezellig en leuk. Maar goed, ik heb er zelf geen ervaring mee gelukkig. Bij ons in de vriendengroep is iedereen er altijd, tenzij diegene moet werken of dat er al een ander feestje op de planning stond en familie zegt sowieso nooit af.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 21 Jul 2016 09:09

Re: Wat is dat toch, afzeggen voor een feestje?

zelf nooit meegemaakt. maar moet ook daarbij zeggen dat ik eigenlijk nog nooit echt uitgebreid mijn verjaardag heb gevierd. Zelf heb ik 1 keer een feestje afgezegd De ochtend op de dag dat het feestje was. Dit omdat mijn opa die nacht was overleden, en toen stond mijn hoofd ook echt niet naar een feestje.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers