Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Loopfiets kindje 2 jaar

<<

Anoniem204

Bericht 06 Jul 2016 15:10

Loopfiets kindje 2 jaar

Heeft er iemand van jullie ervaring met de loop fietjes van de decatlon ? Mijn zoon is bijna 2 jaar oud en best wel groot 92cm
Laatst gewijzigd door Anoniem204 op 02 Aug 2016 11:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 06 Jul 2016 15:53

Re: Loopfiets kindje 2 jaar + grimms regenboog + ballorig ab

Regenboog wordt hier af en toe mee gespeeld.
De oudste van 6 speelt er ook nog mee, dus wat dat betreft een leuk ding!
Loopfietsje hebben we ook, eerst de kleine puky en nu de grotere loopfiets.
Hij begint nu pas dat ding een beetje te waarderen haha
Ballorig abbo zouden wij er niet uithalen.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 06 Jul 2016 15:56

Re: Loopfiets kindje 2 jaar + grimms regenboog + ballorig ab

Met dat specifieke loopfietsje heb ik geen ervaring. Maar mijn zoon heeft wel een loopfietsje gekregen met zijn tweede verjaardag, namelijk deze: http://www.loopfietsen.nl/bandits-angel ... p-517.html

Hij heeft hem nu vanaf februari, scheurde er zo op weg en is er helemaal gelukkig mee. Bevalt tot nu toe ook goed, hij is bijvoorbeeld nog heel :P Ik vond die van Puky ook leuk, en Puky is ook wel bekend als een goed merk met degelijke fietsjes. Deze vond ik om te zien vergelijkbaar, ook met voetenplankje bijvoorbeeld. Maar vond die van Puky ook wel redelijk prijzig. Qua lengte moet je kijken hoe hoog de afstand van je zoon zijn kruis is tot de grond als hij met zijn beentjes ongeveer 20cm uit elkaar staat. En dan kijken vanaf en tot hoe hoog een fietsje kan worden afgesteld. Wanneer je een fietsje kiest op een site als loopfietsen.nl (zullen er vast nog meer zijn maar deze hebben wij hem dan besteld) staat die info ook genoemd bij elke fiets.

Bij een abonnement op een binnenspeeltuin zou ik proberen te schatten hoe vaak je denkt te willen gaan. Hier zou ik dat denk ik per kind er niet eens uit halen. Ze hebben trouwens bij bijvoorbeeld monkey town (ballorig weet ik het niet van) ook een tien rittenkaart. Dat zou ik zelf dan weer sneller doen, daar kunnen meerdere kinderen op. Maar ik heb dan ook twee kinderen, jij misschien maar eentje. Wat ook nog leuk zou kunnen zijn is misschien een abonnement op een dierentuin ofzo? Wij hebben een aantal jaar een abonnement gehad op Blijdorp bijvoorbeeld en dat was voor ons zeker de moeite. Als je vaak naar ballorig gaat dan zou ik het in elk geval zeker overwegen als cadeau, is ook heel leuk en scheelt weer speelgoed wat je vaak toch al zoveel hebt.

De grimms regenboog is heel leuk dus die zou ik zeker vragen! Hoewel er ook kinderen zijn die er niks mee doen, maar je kunt er op zich veel mee.

Wat ook nog leuk kan zijn is een wobbel. Zijn wel prijzig helaas, daarom hebben wij er nu nog geen. Maar ook daar kunnen kinderen zo ontzettend veel mee. Verder misschien nog dingen als een leuk nachtlampje, accessoires voor in het kamertje, dingen voor bij de loopfiets (wij hebben een zo'n beschermertje op het stuur met z'n naam erop en hij heeft een fietshelmpje gekregen, maar ook een toeter of bel kan bijvoorbeeld leuk zijn).
<<

Anoniem204

Bericht 06 Jul 2016 16:04

Re: Loopfiets kindje 2 jaar + grimms regenboog + ballorig ab

Die vind ik ook echt mooi hippie dat fietsje heel stoer !
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 07 Jul 2016 22:33

Re: Loopfiets kindje 2 jaar + grimms regenboog + ballorig ab

Mijn dochtertje heeft voor haar tweede verjaardag een loopfiets van Veloretti gehad. Zij is vrij klein en past er nu met bijna 2,5 jaar nét op dus ik denk dat het voor jouw zoontje nu wel kan.

Verder zijn de glijbaan, zandbak en het Ikea keukentje hier favoriet.

Voor wat kleinere cadeaus zou ik gaan voor klei, verf, stickers, kleurboeken en stiften. Aan het knutselschortje hebben we ook al veel plezier gehad. Verder misschien spelletjes? Bumba domino en het Nijntje wat hoort erbij spel zijn hier favoriet.

Grimms regenboog hebben wij niet maar lijkt mij wel heel leuk en krijgt mijn jongste dochter met Sinterklaas. Abonnement op Ballorig zou ik niet doen. Mijn dochter wilde met twee graag ook echt dingen uitpakken en snapte niets van de cadeaubon die ze van vrienden kreeg. Of je moet er een kleinigheidje oid bij geven. Wij gaan ook maar heel af en toe naar een binnenspeeltuin dus wij zouden het er ook niet uit halen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron