Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat moeders je niet vertellen

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Jul 2016 13:23

Re: Wat moeders je niet vertellen

Hahaha ik zie door het bos de weg niet meer!

Oohhh Parel, je verhaal is verder helemaal niet om te lachen. Verdrietig om er zo mee geconfronteerd te worden. Heb je het idee dat ze jouw gedrag/gevoel kopieert of zit het in haar karakter?

Bazinga, ook deels herkenbaar. Ik viel niet bijna in slaap maar ik kan me de uren na de bevalling bijna niet meer herinneren. Ik heb ze met mijn man heel vaak gereconstrueerd omdat ik het écht kwijt ben wat er allemaal gebeurde. Als ik de foto's zie was ik heeel blij, maar dat moment van alles overheersende liefde toen ze bij me werd gelegd herinner ik me ook niet. Dat kwam bij mij de dag erna. E deed haar ogen open toen ik haar uit haar bedje pakte en keek me zoo enorm indringend en lief aan. Dat was het allerprachtigste moment ooit, vanaf toen stroom ik over van liefde voor haar.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 06 Jul 2016 13:58

Re: Wat moeders je niet vertellen

Fender schreef:
Noor schreef:
Sunshine86 schreef:
Linnie schreef:Je leest het nergens, en hoort er nooit iemand over: dat je moet overgeven als je weeën beginnen, dan had ik een emmer naast mn bed kunnen zetten :laughcry:

Is dat standaard bij elke bevalling?


Nee, ik ben niet misselijk geweest tijdens mijn bevalling en heb niet over gegeven.


Ik ook niet. Verder heel erg eens met UN!


Haha de vk zei dat het wel veel voorkomt. Mijn man vond die cheese union lucht niet zo fijn :laughcry:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 06 Jul 2016 21:39

Re: Wat moeders je niet vertellen

Teun schreef:Hahaha ik zie door het bos de weg niet meer!

Oohhh Parel, je verhaal is verder helemaal niet om te lachen. Verdrietig om er zo mee geconfronteerd te worden. Heb je het idee dat ze jouw gedrag/gevoel kopieert of zit het in haar karakter?

Bazinga, ook deels herkenbaar. Ik viel niet bijna in slaap maar ik kan me de uren na de bevalling bijna niet meer herinneren. Ik heb ze met mijn man heel vaak gereconstrueerd omdat ik het écht kwijt ben wat er allemaal gebeurde. Als ik de foto's zie was ik heeel blij, maar dat moment van alles overheersende liefde toen ze bij me werd gelegd herinner ik me ook niet. Dat kwam bij mij de dag erna. E deed haar ogen open toen ik haar uit haar bedje pakte en keek me zoo enorm indringend en lief aan. Dat was het allerprachtigste moment ooit, vanaf toen stroom ik over van liefde voor haar.


Ja jemig het heeft me echt wel 4x lezen gekost om me te realiseren dat ik 2 spreekwoorden door elkaar heb gehaald haha
Ik kan er wel om lachen hoor!

Ik vrees dat het echt precies haar karakter is, want ik ben wel echt gegroeid door de jaren heen en nu ik hun heb ben ik niet meer alleen en 'durf' ik wel sneller onbekende situaties aan te gaan. Qua karakter hebben ze beiden heel veel van mij, helaas zou ik bijna zeggen ;-)

Overigens probeer ik het wel allemaal om te buigen naar het positieve en ben ik er meer mee bezig dan mijn moeder bij mij bijv die me vaak liet zwemmen. Dus wat dat betreft is het positief en haal ik er zelf misschien ook nog lering uit ;-)
<<

Anoniem187

Bericht 06 Jul 2016 23:17

Re: Wat moeders je niet vertellen

Reva schreef:Ik heb echt al minutenlang de slappe lach om de 100 beren achter een boom :laughcry:


Ik ook, dat is een heeeeele lange rij beren achter die boom.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 07 Jul 2016 09:12

Re: Wat moeders je niet vertellen

Serendipity schreef:
Reva schreef:Ik heb echt al minutenlang de slappe lach om de 100 beren achter een boom :laughcry:


Ik ook, dat is een heeeeele lange rij beren achter die boom.


Ja en ik zie ze dus allemaal he, heb je enig idee hoe vermoeiend dat is
<<

Anoniem211

Bericht 07 Jul 2016 09:41

Re: Wat moeders je niet vertellen

Haha Parel, mooie uitspraak :)

Ik had nooit gedacht dat mijn eigen jeugd zo omhoog zou komen en ik zo bang ben dat ik mijn kinderen ook niet goed behandel. Dat ik het gewoon niet zie omdat ik het zelf gewend ben. Ik probeer ze zoveel mogelijk het gevoel te geven dat ze goed genoeg zijn en geliefd maar ik weet niet of ik wel het juiste doe. Dat soort vragen gaan er vaak in mijn hoofd om. Ik wil het absoluut anders doen dan mijn ouders namelijk. Die hebben er echt een potje van gemaakt.

Oh en ik wist van tevoren niet dat ik zó moe kon zijn, haha. Nog nooit ben ik zo moe geweest als sinds ik moeder ben. Echt kapot en bekaf en helemaal gesloopt af en toe. Ik dacht dat ik dat ook wel eens had toen ik nog geen kinderen had, maar nu weet ik dat dat niks voorstelde haha!
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 08 Jul 2016 11:24

Re: Wat moeders je niet vertellen

Dat ik stiekem water uit mijn Dopper in de keuken opdrink omdat anders mijn dochtertje ook perse haar drinken in een Dopper wil. En ik heb niet altijd zin in dat geknoei :laughcry:

Genoeg verhalen van moeders die stiekem snoepen gehoord. Maar water drinken niet haha!
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 08 Jul 2016 13:39

Re: Wat moeders je niet vertellen

Dat je je altijd wel een beetje zorgen maakt als ze niet bij je zijn.

Ik werd ongeveer twee jaar terug gebeld op het werk door mijn man. voordat ik hem sprak zei mijn collega, je moet even je man bellen gaat over je zoontje het is niet ernstig maar je moet wel even terug bellen.

En sindsdien ben ik vaak bang dat er weer iets met de kinderen is als de telefoon gaat.

Oh en dat je nooit is 1 seconde meer iets voor jezelf kan doen. zelfs als ik ga plassen hangt mijn dochter aan de deurklink mama mama mamaaaa te roepen :palm:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem250

Bericht 08 Jul 2016 14:11

Re: Wat moeders je niet vertellen

Heel veel dingen die hier staan had ik trouwens al wel van moeders gehoord voordat ik moeder werd.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Jul 2016 22:02

Re: Wat moeders je niet vertellen

Teun schreef:Ik heb ook niet hoeven overgeven tijdens de bevalling, maar toen ik halverwege een mueslireep wilde eten werd ik wel meteen misselijk. Ik heb al die uren niks gegeten en bijna niks gedronken, dat had ik van te voren niet gedacht.

Dat persweeen voelen als overgeven maar dan de andere kant op, en krachtiger. Ik vond het een zelfde soort golving en wist werkelijk waar niet wat me overkwam.


Wow ja!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers