Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschapscravings

<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 22 Aug 2017 11:45

Re: Zwangerschapscravings

Pfoeh, even denken hoor.
De eerste weken kon ik alleen maar appels eten, en dan het liefst de Pink Lady.

Ik heb ook heel veel crackers met houmous gegeten, Griekse yoghurt met granola cacao van Eat Natural en stiekem at ik van die mini spritsjes met advocaatzooi er op gespoten (deze, zonder alcohol dus https://www.google.nl/search?q=advocaat ... PQbJjcN9MM: )

En de laatste weken moesten we heel veel naar het ziekenhuis en heb ik mijn vriend een aantal keer verplicht int door mac drive laten rijden voor een mackroket.
Oh en vanuit onze woonkamer kunnen we zo'n beetje de burger King aan de snelweg zien en ik had de laatste week onwijs veel zin in Chili cheese nuggets. Maar die kreeg ik pas in mijn kraamweek!

Ik dronk echt liters spa rood ook.
10.04.17
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 22 Aug 2017 13:18

Re: Zwangerschapscravings

Ik kon ook echt geen thee drinken Cotton, eigenlijk überhaupt geen warme dranken. Ik dronk eigenlijk alleen maar water.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem243

Bericht 22 Aug 2017 14:20

Re: Zwangerschapscravings

Denk inderdaad dat die thee te maken heeft met de misselijkheid. Daar heb ik nu gelukkig steeds minder last van en thee gaat er dan ook steeds beter weer in.
En nu heb ik dus zin in een Mac kroket, haha.
<<

Anoniem252

Bericht 27 Sep 2017 13:24

Re: Zwangerschapscravings

Eventjes een upje.
De pepernoten liggen weer in de winkel, hoeveel eten jullie er? Ik eet normaal een hele zak leeg namelijk.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Sep 2017 14:06

Re: Zwangerschapscravings

Ik heb 2 zakken met chocola gehad en daarna niet meer.

Thee drink ik ook weer trouwens!
<<

Anoniem243

Bericht 27 Sep 2017 14:54

Re: Zwangerschapscravings

Vanwege de kaneel 'mag' je er max 40 per dag AM! Maar ik koop ze sowieso pas half november op z'n vroegst.

Hier lust ik eigenlijk alles weer zoals voorheen en ook geen opmerkelijke cravings meer geloof ik.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 27 Sep 2017 15:30

Re: Zwangerschapscravings

Heb vandaag marsepein gekocht :palm:
Oooh dat eet ik achter elkaar t liefst wel de echte goeie!
<<

Anoniem252

Bericht 27 Sep 2017 16:14

Re: Zwangerschapscravings

40 per dag, oh dat is nog best een heleboel!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers