Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik ben er zo klaar mee!

<<

anoniem224

Bericht 02 Jul 2016 15:14

Ik ben er zo klaar mee!

Met dit weer.. Het is verdorie 2 juli en ik kwam vanmiddag niet eens vooruit op de fiets door de harde wind, zat in een stortbui met regen en hagel, werd er gewoon een beetje verdrietig van. Oke, dat laatste is misschien een beetje overdreven, maar ik baal er wel echt van. Het lijkt wel herfst af en toe :(

Ik wil gewoon lekker weer, dat ik gewoon lekker kan fietsen zonder die vreselijke wind, dat ik gewoon een hemdje aan kan op de fiets in plaats van een vest, dat ik 's avonds gewoon lekker in de tuin kan zitten na een dag hard werken. Zouden we de zomer nog krijgen dit jaar?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 02 Jul 2016 15:53

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Ik baal er ook van hoor! Zeker omdat ik de afgelopen weken vakantie heb gehad en nu maandag weer aan het werk moet. Ben in Nederland op vakantie geweest, nou dan snap je het wel...
<<

Anoniem315

Bericht 02 Jul 2016 15:54

Re: Ik ben er zo klaar mee!

De zomer is pas net een dag of 10 geleden begonnen, dus ja, er komen heus nog mooie dagen aan.

Ik vind het niet erg, deze temperaturen en de regen. Maar dat is ook een beetje zwangerschapsgerelateerd ;)
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 02 Jul 2016 15:59

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Ik vind het qua temperatuur prima maar ik ben die regen en die hoosbuien zo zat. Nu waait het hier ook weer hard, ben helemaal klaar met dat 'herfstachtige' weer. Hopelijk schuift de zomer een beetje op en is het op onze bruiloft zonnig en droog :hulde:
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jul 2016 16:08

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Haha ik type net in het topic welke serie je nu kijkt iets over het weer, toevallig dit.

Maar het gaat hier dus van blauwe lucht met zon naar stortbuien met hagel en super harde wind. Wel jammer, maar er komt vast nog genoeg mooi weer. Wij hebben pas vakantie in augustus. Wie weet is het zomerweer laat dit jaar.
<<

anoniem224

Bericht 02 Jul 2016 16:36

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Ja toen ik net naar het werk fietste was het weer een strakblauwe lucht. Zo stom. Vind de temperatuur ook prima trouwens hoor, maar die eeuwige wind, dat vind ik echt niet zo leuk.

Ik heb pas in oktober vakantie. Misschien is het dan zomer :D
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Jul 2016 17:03

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Hier is het eigenlijk heel mooi weer vandaag, wel winderig maar verder gewoon prima.
Ik hou niet van geklaag over het weer, kijk hoeveel mooie dagen we al hebben gehad en de zomer is pas net begonnen. Het komt echt nog wel goed :)

♥♥
<<

Anoniem250

Bericht 02 Jul 2016 17:53

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Ik vind het ook niet zo fijn al die regen. Ik had tijdens mijn verlof graag veel naar buiten gewild, maar zit nu soms hele dagen binnen op een bezoekje supermarkt tussen de buien door na. Ik voel me opgesloten. En ik vind het zonde van vrije dagen om steeds binnen te zitten.

Heel warm weer hoeft nu tijdens mijn zwangerschap niet, maar ik kan me voorstellen dat je niet zwanger in de zomer wel graag zon en lange warme zomeravonden wil met wijn en dat soort dingen. Het lijkt me ook rot als je een vakantie in Nederland hebt geboekt en je zit in de regen.

Maar we zitten pas op 2 juli, wie weet hebben de komende maanden nog heel veel zon voor ons in petto.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Jul 2016 17:54

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Ik vind die regenbuien steeds wel stom. Maar ik hoef nergens geen dus ik zit wel droog binnen.

Van mij mag het augustus en september wel stralende zomer worden. Dan zwel ik niet meer op en kan ik lekker met mijn zoons op pad.
R. 2013
D. 2016
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 02 Jul 2016 18:19

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Ik heb het er echt helemaal mee gehad ook.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 02 Jul 2016 18:35

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Ik vind het hier steeds wel meevallen. Continu regen voorspeld en wel paar dagen echt flinke buien gehad, maar ook we, veel dagen (zoals vandaag), dat het stiekem enorm meevalt en de hele dag gewoon zonnig en tegen de twintig graden is.

Maar ik wil wel graag alsnog ECHT zomer.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 02 Jul 2016 23:02

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Hier viel het vandaag ook goed mee. Bijna de hele dag droog geweest, maar wel veel wind. Dat is het enige wat ik jammer vind, die wind, ik moest echt superhard trappen om vooruit te komen. Maar ik vertrouw erop dat er nog veel mooi weer aankomt hoor, heerlijk wandelen met mijn kinderen binnenkort.
2012 & 2016
<<

Anoniem282

Bericht 02 Jul 2016 23:19

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Ik vind het niet zo erg op werkdagen, want dan zit je (over het algemeen) toch binnen en slaap ik veel minder goed als het 's nachts warm blijft. In de weekenden wel jammer, want even op het terras zitten vind ik leuk!

Vind het wel sneu voor mensen die nu vakantie hebben, of als ze regen hebben wanneer hun vakantie begint. Zonder regen is natuurlijk wel veel fijner. Heb er verder zelf niet echt problemen mee dat de zomer er (nog) niet is, maar dat komt alleen maar doordat ik in het najaar nog 3,5 week in een warm land ben.
<<

anoniem203

Bericht 02 Jul 2016 23:20

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Ik ben lichamelijk en geestelijk ook wel een beetje toe aan de zon. Zo deprimerend dit weer en hier heeft het echt veel geregent deze week. En dan ook net iedere keer als ik mijn zoon uit school moest halen of gewoon weg moest. Ik hoop dat de weergoden het goedmaken in de grote vakantie. Dat mijn kinderen lekker buiten kunnen zwemmen in hun zwembadje en dat we kunnen gaan bbq-en buiten!
<<

Zero

Bericht 02 Jul 2016 23:57

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Als ik een weergod was, zou ik me doodlachen om de Hollanders. En me serieus afvragen waarom ze zich blijven verbazen dat het niet beter wordt.
Pak je land op en duw het naar de evenaar :hulde:
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 02 Jul 2016 23:58

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Zero schreef:Als ik een weergod was, zou ik me doodlachen om de Hollanders. En me serieus afvragen waarom ze zich blijven verbazen dat het niet beter wordt.
Pak je land op en duw het naar de evenaar :hulde:


Ja, of gewoon weg van de kust. Zeeklimaat, shit happens.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 03 Jul 2016 00:53

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Elliot schreef:Hier is het eigenlijk heel mooi weer vandaag, wel winderig maar verder gewoon prima.
Ik hou niet van geklaag over het weer, kijk hoeveel mooie dagen we al hebben gehad en de zomer is pas net begonnen. Het komt echt nog wel goed :)


Nou in het westen misschien, maar wij hebben de afgelopen 4 weken geen dag gehad zonder regen, en dan heb ik het niet over een buitje maar echt 9 van de tien keer over extreme buien. Als het een keer 'gewoon' heel hard regent kijk je nauwelijks meer op of om. Wij hebben echt al weken geen mooie dag meer gehad hoor. De temperatuur vind ik overigens wel prima, maar het zou ook wel een keer leuk zijn als een keer niet de halve straat overstroomd, de putdeksels omhoog komen en ik voor de 26906e keer de plantenbakken leeg kan gooien (wat overigens compleet nutteloos is, want alle plantjes zijn inmiddels al dood).
Overigens klaag ik er verder (behalve nu dan heel even in dit topic) niet over, schiet je toch niets mee op. Maar nu moest ik het toch even kwijt haha!
<<

Anoniem221

Bericht 03 Jul 2016 01:03

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Het was absoluut heerlijk weer vandaag. Het was niet warm of koud. Zo nu en dan heel veel regen en onweer en daarna weer heel veel zon. Ik vind dit weer prettiger dan een bloedhitte.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Jul 2016 01:30

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Ik ben er ook klaar mee en dan is het hier nog lang niet zo erg geweest als in het zuiden! Ik was vandaag op een festival en m'n vriendin en ik hadden het erover dat we zo'n geluk hebben gehad met het weer, maar eigenlijk is het natuurlijk van de gekke dat je in juli nog blij moet zijn dat het niet meer bakken uit de lucht komt en dat het maar liefst 18 graden is :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem224

Bericht 03 Jul 2016 03:01

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Elliot schreef:Hier is het eigenlijk heel mooi weer vandaag, wel winderig maar verder gewoon prima.
Ik hou niet van geklaag over het weer, kijk hoeveel mooie dagen we al hebben gehad en de zomer is pas net begonnen. Het komt echt nog wel goed :)


Je hebt ook gelijk hoor Elliot, en met klagen schieten we ook niks op. Maar ik had er vanmiddag echt gewoon even de balen in. Het mooie weer zal echt nog wel komen, al moet ik zeggen dat de hoeveelheid mooie dagen hier echt niet super hoog ligt hoor.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Jul 2016 08:31

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Bliss schreef:Ik ben er ook klaar mee en dan is het hier nog lang niet zo erg geweest als in het zuiden! Ik was vandaag op een festival en m'n vriendin en ik hadden het erover dat we zo'n geluk hebben gehad met het weer, maar eigenlijk is het natuurlijk van de gekke dat je in juli nog blij moet zijn dat het niet meer bakken uit de lucht komt en dat het maar liefst 18 graden is :laughcry:


Nouja is dat van de gekke? We wonen in Nederland, niet in het zonnige zuiden :wink:
Als iedereen nou eens zou accepteren dat we nou eenmaal een wisselvallig klimaat hebben zou dat een hoop frustratie schelen :)

Mizz_S ja het is zo dat het hier veel mooier is geweest dan in andere delen van het land hoor, heb je gelijk in. Ik vind het gewoon altijd zo stom dat zoveel Nederlanders het ieder jaar weer nodig vinden om zich te verbazen over de slechte zomers. We wonen nou eenmaal niet in een land met mooi weer garantie in de zomer. Kan me wel voorstellen dat het jammer is, ik heb ook liever 25 graden en zon, maar al dat geklaag en die facebookposts die voorbij komen maken haast dat ik recalcitrant word en hoop dat het de hele zomer blijft regenen :nerd:

♥♥
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 03 Jul 2016 08:40

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Ja, dat snap ik wel Elliot, daarom klaag ik er normaal verder ook nooit over. Persoonlijk vind ik ook dat de mensen buiten Brabant en Limburg momenteel over het algemeen nog niet zo heel veel reden tot klagen hebben. Het is geen topweer, maar gewoon Nederlands weer. En ja, het is bijvoorbeeld in het westen ook wel een keer noodweer geweest, maar dat was een dag. Zulk weer hadden wij op dat moment al meer dan week dagelijks. Hier vind ik dat dus wel wat anders, als ik zie wat een enorme schade er al is door het weer, dit is gewoon extreem weer. En dan zijn er nog plekken waar het nog veel erger was dan waar ik woon trouwens. Maar toch ken ik mensen die al vijf keer de kelder onder water hebben gehad bijvoorbeeld, hele tuinen zijn weggespoeld etc. Dan mag je best even klagen vind ik.
Ik hoop trouwens niet dat het elke dag blijft regenen, dan spoelen we weg denk ik... :razz:
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 03 Jul 2016 09:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jul 2016 08:40

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Nou ik maak me ook nooit zo druk om t weer en ben niet typisch iemand die direct met achttien graden in korte broek buiten wil zitten. Maar ik vind dit tot nu toe ook wel een klote lente en zomer hoor. Het is nu juli en nog steeds twijfel ik elke dag wat ik aan moet trekken en of ik een zomerjas mee neem. Niet eens zozeer qua temperatuur maar qua hoosbuien inderdaad. Onze garage was vorige week weer overstroomd en vorige week had ik een team uitje met soort sportdag en stonden we echt in de stromende regen in poncho's te sporten. Veel werden toen stik chagrijnig en op zich kon t mij niet heel veel schelen hoor. Toen had ik ook wel zoiets van nou fuck it, en werd er nog wel fanatiek ook van (Yay, mudslides) maar man man man, het is inderdaad wel klote weer hoor.
Ik hoop dat het komende week iig wat lekkerder is als m'n hostmom er is, met name voor haar.

Ik snap best dat mensen t zat zijn. Maar je doet er zo weinig aan. Hopen op een mooie nazomer!
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 03 Jul 2016 08:43

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Maar als ik even terugdenk, het is toch al wel heel mooi weer geweest? Het lijkt hier eeuwen geleden haha, maar in mei hebben we toch heerlijk weer gehad? Toen was het zelfs behoorlijk warm volgens mij, ik heb aardig wat keren in de tuin gezeten volgens mij.
<<

Anoniem184

Bericht 03 Jul 2016 08:47

Re: Ik ben er zo klaar mee!

Ik geloof dat ik één van de weinigen ben, maar ik kan hier wel mee leven. Nederlandse zomers, en dan bedoel ik alles boven de 25 graden, vind ik toch niet fijn. Hier in het westen is ook lang niet zoveel regen gevallen als in andere delen van het land geloof ik, en de regen hier zijn elke keer buien geweest, dus ik heb tot nu toe alles om de regen heen kunnen plannen. En we hebben ook al vest wat mooie dagen gehad.
Onweer (of je het over de duivel hebt, het rommelt nu) vind ik in de avonduren/nacht trouwens altijd machtig mooi.

Maar inderdaad, een graadje of 20-23 en gewoon droog weer zou ook fijn zijn.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers