Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


dwangmatige persoonlijkheidsstoornis

<<

kopje thee

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 01 Jul 2016 12:10

Bericht 01 Jul 2016 12:18

dwangmatige persoonlijkheidsstoornis

Ik had al een lange tijd een vermoeden.
Maar nu is het met testen en onderzoek vast gesteld.
Ik heb een dwangmatige persoonlijkheidsstoornis.

Wie heeft dit nog meer en kan mij vertellen wat jij heb gedaan/geprobeerd om bepaalde dingen waar je echt last van had aan te pakken. Mag via een privé bericht.

Ik ben onder een andere naam.
Zal onder deze naam even wat berichtje plaatsen zodat ik privé berichten kan ontvangen en verzenden.
<<

kopje thee

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 01 Jul 2016 12:10

Bericht 02 Jul 2016 05:13

Re: dwangmatige persoonlijkheidsstoornis

133 keer gelezen en geen reacties.
Jammer had gehoopt dat er iemand is die hetzelfde heeft.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Jul 2016 06:41

Re: dwangmatige persoonlijkheidsstoornis

Ik heb het gelezen, maar er geen ervaring mee. Dus met deze reactie kan je ook weinig.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 02 Jul 2016 06:44

Re: dwangmatige persoonlijkheidsstoornis

Ik denk dat je op dit forum weinig aansluiting gaat vinden, aangezien het volgens mij niet heel veel voorkomt. Ik ben er niet bekend mee en ik ken ook niemand met een dwangmatige persoonlijkheidsstoornis. Ik wil je wel veel sterkte wensen, lijkt me best confronterend om (zo) een diagnose te krijgen.
L2014 & H2017
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Jul 2016 11:11

Re: dwangmatige persoonlijkheidsstoornis

Ik heb ook gelezen maar heb er ook geen ervaring mee.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1934

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 02 Jul 2016 19:25

Re: dwangmatige persoonlijkheidsstoornis

Ik heb er in lichte mate last van. Dat uit zich bij mij in controledwang. Op zich heb ik er in het dagelijkse leven weinig last van, maar ik 'moet' bepaalde zaken wel herhaaldelijk controleren, wat soms erg vervelend is. Op een gegeven moment ging ik dingen ontlopen, bijv. deuren op slot doen, maar ik merk dat gewoon doen mij wel helpt. Dus dat probeer ik nu zoveel mogelijk te doen. Heb jij er veel last van in het dagelijks leven?
2011 2012 2017
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 02 Jul 2016 21:54

Re: dwangmatige persoonlijkheidsstoornis

Je mag me wel n Pm doen.
<<

Anoniem282

Bericht 02 Jul 2016 22:21

Re: dwangmatige persoonlijkheidsstoornis

Geen ervaring mee, maar het lijkt me wel heel vervelend als je je belemmert in je dagelijks leven. Ik hoop dat je toch nog wat reacties krijgt waar je iets mee kunt. :)
<<

kopje thee

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 01 Jul 2016 12:10

Bericht 07 Jul 2016 11:59

Re: dwangmatige persoonlijkheidsstoornis

Tiara schreef:Je mag me wel n Pm doen.



Ik ga je dit weekend een pm sturen.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 08 Jul 2016 10:37

Re: dwangmatige persoonlijkheidsstoornis

Indigo schreef:Ik heb er in lichte mate last van. Dat uit zich bij mij in controledwang. Op zich heb ik er in het dagelijkse leven weinig last van, maar ik 'moet' bepaalde zaken wel herhaaldelijk controleren, wat soms erg vervelend is. Op een gegeven moment ging ik dingen ontlopen, bijv. deuren op slot doen, maar ik merk dat gewoon doen mij wel helpt. Dus dat probeer ik nu zoveel mogelijk te doen. Heb jij er veel last van in het dagelijks leven?


Dit geldt ook voor mij. Ik heb er wel last van, maar niet zo extreem dat ik niet meer normaal kan leven.

Het inderdaad gewoon doen is iets wat je geleerd wordt tijdens therapie. Ik heb therapie gehad voor een angststoornis en werd dit onderdeel kort besproken omdat ik er wel last van.

Als je vragen hebt kun je mij ook een pm sturen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 08 Jul 2016 11:38

Re: dwangmatige persoonlijkheidsstoornis

kopje thee schreef:
Tiara schreef:Je mag me wel n Pm doen.



Ik ga je dit weekend een pm sturen.



Prima hoor ,ik hoop dat ik je kan adviseren.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers