Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vreemde combinaties!

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Jul 2016 17:28

Re: Vreemde combinaties!

Lotus schreef:
Spencer schreef:Ik vind het sowieso stom, saus over de gekookte groente. Maar dan ook nog satésaus zal hier niet snel gebeuren.

Ik eet graag broodjes hummus met oude kaas. Is echt een aanrader.


Maar ik neem aan dat jij dat niet lekker vindt? Vreemd/ stom is het niet.
Ik denk dat 90% van de mensen die AGV eten saus doen over bloemkool


Stom omdat ik zelf de smaak van gekookte groente zo lekker vind, wie verpest dat nou met saus :laughcry:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem281

Bericht 01 Jul 2016 17:48

Re: Vreemde combinaties!

Ik vind 't vaak zonde! Groenten is gezond en dan flikkert men er een berg saus overheen :/
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 01 Jul 2016 17:52

Re: Vreemde combinaties!

Urban Naked schreef:
Zenna schreef:Altijd al of alleen nu je zwanger bent? Smeerworst met jam :omg: :smile:
Afgeleid van paté met chutney denk ik, en dat is heerlijk.


Dit inderdaad, alleen die combi had ik niet in huis :smile:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Jul 2016 18:05

Re: Vreemde combinaties!

Mijn vriend eet ook altijd kipfilet met jam op brood. Heb me er zelf nog niet aan gewaagd ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1949

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 01 Jul 2016 18:30

Re: Vreemde combinaties!

Ik vind een aantal gekookte groente met aardappelen niet erg lekker (mijn man wel), dus daar eet ik dan ook vaak iets van een sausje bij.
Satésaus eet ik bij de spruitjes. Bij de bloemkool vind ik ook een goed idee :smile: .
Mosterd over de rode kool.
Stroop (en uitgebakken spekjes) over de kapucijners/bruine bonen.

Mijn man drinkt ook vaak melk bij/na ongezonde maaltijden. Vooral bij afhaalchinees en patat shoarma.
2011 2012 2017
<<

Anoniem184

Bericht 01 Jul 2016 20:09

Re: Vreemde combinaties!

Ohja, bruine bonen met stroop, dat is ook zo lekker. Wel met spekjes. En spekpannenkoeken met stroop.

Tot voor kort at ik af en toe kaas met appelstroop en kaas met jam op brood, maar dat vind ik niet zo lekker meer. Wat ik wel heel lekker vind: een boterham met gezouten roomboter en pure vlokken :love:
<<

Anoniem316

Bericht 02 Jul 2016 08:25

Re: Vreemde combinaties!

Ik zit dit dus echt met open mond te lezen haha. Wat een bijzondere combi's. Ik heb echt niks bijzonders..
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 02 Jul 2016 10:06

Re: Vreemde combinaties!

Maple schreef:Ohja, bruine bonen met stroop, dat is ook zo lekker. Wel met spekjes.

Oh die spekjes ga ik ook proberen, stroop doen we al. Ik deed er ook vaak gedroogde, zoete appeltjes in, deze kreeg ik dan voor de winter in een blik van mijn oma. Zelf heb ik me er nog niet aan gewaagd om appels te drogen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 07 Jul 2016 08:30

Re: Vreemde combinaties!

Melk bij warm eten vind ik niet bijzonder... van kleins af aan ben ik gewend om melk te drinken bij het warm eten, grappig, wist niet dat dat bijzonder was :eyes:

Als ik hutspot eet dan eten we er altijd zure haring bij. Ik lust ook alleen zure haring daarbij, verder vind ik het eigenlijk niet te eten...

wat heeeel lekker is en misschien een beetje raar? broodje roosteren, daar pure chocopasta op doen, banaan bakken in de koekenpan en die op het broodje, zó lekker!

Ik ga nog eens hard nadenken of ik nog meer gekke combi's weet... :popcorn:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 07 Jul 2016 16:05

Re: Vreemde combinaties!

Van het forum, heb ik ooit de combi bitterballen en friet gepikt. En dat is geen rare combi, maar ik lust dus nu alleen bitterballen als ik ze uitlepel met frietjes. (ok.. die grote niet, die lust ik ook zo maar die kleintjes vind ik dus alleen lekker met friet. En als ik ze uitlepel).
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12146

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jul 2016 19:40

Re: Vreemde combinaties!

wij doen bij ons thuis maggie over de patat en pasta's dat vinden mensen vaak vreemd
gebakken aardappelen op brood
beschuit met kaas en hagelslag erop
Als ik blokjes kaas maak wil ik dan op een blokje chocoladepinda's


Bloemkool met pindasaus vind ik niet vreemd doen we ook wel eens
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 07 Jul 2016 20:02

Re: Vreemde combinaties!

Dee schreef:Ik zit dit dus echt met open mond te lezen haha. Wat een bijzondere combi's. Ik heb echt niks bijzonders..

Ik zie eigenlijk alleen maar vrij logische combinaties, zoveel geks staat er niet tussen?
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 07 Jul 2016 20:18

Re: Vreemde combinaties!

zonneschijn schreef:
DeLu schreef:
Friet met kaas uit een kaassoufflé eten


Jaa, heerlijk!

Ooh ja, dat doe ik ook!

Verder eet ik ook graag brood met pindakaas en kaas. Satésaus over de bloemkool ga ik ook eens proberen.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 07 Jul 2016 20:30

Re: Vreemde combinaties!

JaneDoe schreef:Melk bij warm eten vind ik niet bijzonder... van kleins af aan ben ik gewend om melk te drinken bij het warm eten, grappig, wist niet dat dat bijzonder was :eyes:

Als ik hutspot eet dan eten we er altijd zure haring bij. Ik lust ook alleen zure haring daarbij, verder vind ik het eigenlijk niet te eten...

wat heeeel lekker is en misschien een beetje raar? broodje roosteren, daar pure chocopasta op doen, banaan bakken in de koekenpan en die op het broodje, zó lekker!

Ik ga nog eens hard nadenken of ik nog meer gekke combi's weet... :popcorn:


Wij thuis ook altijd vroeger. Nu drink ik het niet meer bij het eten, maar raar vind ik het dus ook niet.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jul 2016 20:53

Re: Vreemde combinaties!

Maar het gaat ook niet om 'melk bij warm eten' in het algemeen, het gaat om melk bij lasagne, pizza of een vette hap.

Ik hoef echt geen melk bij gewoon avondeten, maar als we pizza of lasagne eten dan hoef ik het niet eens zonder melk haha.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 07 Jul 2016 21:23

Re: Vreemde combinaties!

Oh, nog eentje waar mijn man vreemd bij zat te kijken, maar wat bij ons thuis een gewoonte was (is).
Een kroket uithollen en vullen met appelmoes (eventueel gemixt met de vleesragout).
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jul 2016 21:24

Re: Vreemde combinaties!

Taeda schreef:Oh, nog eentje waar mijn man vreemd bij zat te kijken, maar wat bij ons thuis een gewoonte was (is).
Een kroket uithollen en vullen met appelmoes (eventueel gemixt met de vleesragout).

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Best thing ever!

Of bitterballen pletten en dan door de appelmoes halen.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 08 Jul 2016 10:17

Re: Vreemde combinaties!

Yadira schreef:Maar het gaat ook niet om 'melk bij warm eten' in het algemeen, het gaat om melk bij lasagne, pizza of een vette hap.

Ik hoef echt geen melk bij gewoon avondeten, maar als we pizza of lasagne eten dan hoef ik het niet eens zonder melk haha.


is nog steeds niet raar voor mij haha, ik drink melk overal bij... of het nou hollandse pot is, lasagne,pizza...
Gewoon grappig om te lezen dat sommige dingen zo normaal zijn voor de een, en zo bijzonder voor de ander haha
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 08 Jul 2016 10:39

Re: Vreemde combinaties!

Op zondagochtend aten we altijd een boterham met appelstroop + gebakken ei met spek. Super lekker, al eet ik het nu nooit meer zo.

Zelf ben ik gek op een boterham met pindakaas of tahin met marmite. Dat vinden veel mensen enorm goor :).
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 08 Jul 2016 15:17

Re: Vreemde combinaties!

Yadira schreef:Maar het gaat ook niet om 'melk bij warm eten' in het algemeen, het gaat om melk bij lasagne, pizza of een vette hap.

Ik hoef echt geen melk bij gewoon avondeten, maar als we pizza of lasagne eten dan hoef ik het niet eens zonder melk haha.


Dan nog vind ik het geen rare combinatie. Wel een rare gewoonte. :wink:
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jul 2016 15:27

Re: Vreemde combinaties!

Ik vond het ook niet raar, maar toen ik het hier een aantal jaren terug in zo'n topic zei werd het wel raar gevonden.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Jul 2016 15:40

Re: Vreemde combinaties!

Taeda schreef:Oh, nog eentje waar mijn man vreemd bij zat te kijken, maar wat bij ons thuis een gewoonte was (is).
Een kroket uithollen en vullen met appelmoes (eventueel gemixt met de vleesragout).

De best! :banaan:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Jul 2016 19:14

Re: Vreemde combinaties!

Ik gruwel echt van veel van die dingen hier. Maggi over je eten.. Ik zou het echt niet eens proeven.
R. 2013
D. 2016
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 11 Jul 2016 08:31

Re: Vreemde combinaties!

Ik vind maggi alleen lekker als ik gevulde eitjes maak. Die maggi is dan echt onmisbaar vind ik.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 11 Jul 2016 08:45

Re: Vreemde combinaties!

Ik heb ook niet echt rare combinaties denk ik.

Maar mijn vriend doet suiker over zijn snijbonen. Ik heb hem toen gezegd dat ons kind dat echt niet zo gaat krijgen.
Het is ook echt een hele lading suiker.

Ik vind het net als Spencer zonde om overal saus of suiker overheen te gooien dan is de lekkere smaak weg.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers