Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben verliefd op een ander!

<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jun 2016 16:02

Ben verliefd op een ander!

Is dit de goede pijler mw de burgemeester?

Nl op mijn hondje. Afgelopen febr. hadden wij haar alweer 1 jr. Weet nog goed dat wij haar gingen halen (nachtje op en neer naar Antwerpen). Ik kon mijn tranen maar net bedwingen, maar had het net zo goed kunnen laten lopen............wat kan mij het schelen! Een vrouw die niet eens een hondje kwam halen moest zelfs huilen.

Ons hondje is gewoon geweldig en alles voor mij! Ze is lief, schattig, klein, rustig, gewoon leuk.
Ben zo blij met haar! :love:
<<

Burgemeester Saar

Bericht 29 Jun 2016 16:03

Re: Ben verliefd op een ander!

Ik waardeer het dat je het probeert, maar topics over huisdieren horen in Huisje, Boompje, Beestje. Ik verplaats hem dus voor je. Misschien kun je de moderatortopics van de verschillende pijlers even doornemen, dan kun je voortaan zelf de juiste overweging maken :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Jun 2016 16:11

Re: Ben verliefd op een ander!

Lief CBL, heb je ook een foto van haar? Dan kunnen we meegenieten!
Let's discover the world together.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Jun 2016 16:12

Re: Ben verliefd op een ander!

Zo te lezen doe je het erom CBL, wat flauw!

Maar leuk dat je zo blij bent met je hond :)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jun 2016 16:21

Re: Ben verliefd op een ander!

Burgemeester Saar schreef:Ik waardeer het dat je het probeert, maar topics over huisdieren horen in Huisje, Boompje, Beestje. Ik verplaats hem dus voor je. Misschien kun je de moderatortopics van de verschillende pijlers even doornemen, dan kun je voortaan zelf de juiste overweging maken :)


Ik dacht het gaat om gevoel dus zit ik hier goed.................niet dus. Het is dubbel het gaat om een dier, maar ook om liefde dus het kan wel bij Persoonlijk.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jun 2016 16:22

Re: Ben verliefd op een ander!

Teun schreef:Zo te lezen doe je het erom CBL, wat flauw!

Maar leuk dat je zo blij bent met je hond :)


Nee ik doe het er niet om! Dacht dat die hier geplaatst kon worden en soms is het nou eenmaal lastig om dat te bepalen waar het wel hoort.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jun 2016 16:22

Re: Ben verliefd op een ander!

Marin schreef:Lief CBL, heb je ook een foto van haar? Dan kunnen we meegenieten!


Jij kent haar al ;).
<<

Anoniem245

Bericht 29 Jun 2016 16:25

Re: Ben verliefd op een ander!

Huisje, boompje Beestje

In de pijler van de beestjes dus, daar hoort het.

Wat leuk, ik ben ook heel blij met mijn hondjes.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Jun 2016 18:45

Re: Ben verliefd op een ander!

leuk, heb je een foto
Afbeelding
<<

Rosalie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 194

Geregistreerd: 03 Mei 2016 22:24

Bericht 29 Jun 2016 19:08

Re: Ben verliefd op een ander!

Wat mooi dat je zo blij met je hondje bent. Hoe heet ze?
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Jun 2016 19:11

Re: Ben verliefd op een ander!

Wat leuk en wat gaat de tijd dan toch snel. Ben ook wel benieuwd naar een foto.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 29 Jun 2016 20:21

Re: Ben verliefd op een ander!

caribbeanlover schreef:
Burgemeester Saar schreef:Ik waardeer het dat je het probeert, maar topics over huisdieren horen in Huisje, Boompje, Beestje. Ik verplaats hem dus voor je. Misschien kun je de moderatortopics van de verschillende pijlers even doornemen, dan kun je voortaan zelf de juiste overweging maken :)


Ik dacht het gaat om gevoel dus zit ik hier goed.................niet dus. Het is dubbel het gaat om een dier, maar ook om liefde dus het kan wel bij Persoonlijk.


Als het om liefde zou gaan zit je beter in de LIEFDE relatie en seks pijler lijkt me zo.

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Jun 2016 15:07

Re: Ben verliefd op een ander!

Elliot schreef:
caribbeanlover schreef:
Burgemeester Saar schreef:Ik waardeer het dat je het probeert, maar topics over huisdieren horen in Huisje, Boompje, Beestje. Ik verplaats hem dus voor je. Misschien kun je de moderatortopics van de verschillende pijlers even doornemen, dan kun je voortaan zelf de juiste overweging maken :)


Ik dacht het gaat om gevoel dus zit ik hier goed.................niet dus. Het is dubbel het gaat om een dier, maar ook om liefde dus het kan wel bij Persoonlijk.


Als het om liefde zou gaan zit je beter in de LIEFDE relatie en seks pijler lijkt me zo.


Da's waar had nog niet aan die pijler gedacht, maar ook dat was niet goed genoeg geweest voor de directeuren burgemeesters.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Jun 2016 15:07

Re: Ben verliefd op een ander!

Rosalie schreef:Wat mooi dat je zo blij met je hondje bent. Hoe heet ze?


L.edi
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 30 Jun 2016 16:05

Re: Ben verliefd op een ander!

caribbeanlover schreef:
Elliot schreef:
caribbeanlover schreef:
Burgemeester Saar schreef:Ik waardeer het dat je het probeert, maar topics over huisdieren horen in Huisje, Boompje, Beestje. Ik verplaats hem dus voor je. Misschien kun je de moderatortopics van de verschillende pijlers even doornemen, dan kun je voortaan zelf de juiste overweging maken :)


Ik dacht het gaat om gevoel dus zit ik hier goed.................niet dus. Het is dubbel het gaat om een dier, maar ook om liefde dus het kan wel bij Persoonlijk.


Als het om liefde zou gaan zit je beter in de LIEFDE relatie en seks pijler lijkt me zo.


Da's waar had nog niet aan die pijler gedacht, maar ook dat was niet goed genoeg geweest voor de directeuren burgemeesters.

Zou je niet zo'n denigrerend toontje aan willen slaan tegen ons? Als je lid wil zijn van deze site, dien je je aan de forumregels te houden. Eén van de regels om het hier overzichtelijk te houden is dat je de topics in de juiste pijler plaatst. De tip van Saar is een prima tip, kijk eens in de moderatortopics van alle pijlers, dan heb je globaal een idee welk topic in welke pijler geplaatst dient te worden. Als je deze regel niet waardeert kun je beter een ander forum zoeken om je topics te kunnen openen.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Jun 2016 16:07

Re: Ben verliefd op een ander!

:banaan:
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Jul 2016 12:20

Re: Ben verliefd op een ander!

Burgemeester Nicky schreef:
caribbeanlover schreef:
Elliot schreef:
caribbeanlover schreef:
Burgemeester Saar schreef:Ik waardeer het dat je het probeert, maar topics over huisdieren horen in Huisje, Boompje, Beestje. Ik verplaats hem dus voor je. Misschien kun je de moderatortopics van de verschillende pijlers even doornemen, dan kun je voortaan zelf de juiste overweging maken :)


Ik dacht het gaat om gevoel dus zit ik hier goed.................niet dus. Het is dubbel het gaat om een dier, maar ook om liefde dus het kan wel bij Persoonlijk.


Als het om liefde zou gaan zit je beter in de LIEFDE relatie en seks pijler lijkt me zo.


Da's waar had nog niet aan die pijler gedacht, maar ook dat was niet goed genoeg geweest voor de directeuren burgemeesters.

Zou je niet zo'n denigrerend toontje aan willen slaan tegen ons? Als je lid wil zijn van deze site, dien je je aan de forumregels te houden. Eén van de regels om het hier overzichtelijk te houden is dat je de topics in de juiste pijler plaatst. De tip van Saar is een prima tip, kijk eens in de moderatortopics van alle pijlers, dan heb je globaal een idee welk topic in welke pijler geplaatst dient te worden. Als je deze regel niet waardeert kun je beter een ander forum zoeken om je topics te kunnen openen.


Jij vind die toon zo dat hoef niet iedereen te vinden en staat nergens in de regels dus!
<<

Anoniem304

Bericht 01 Jul 2016 12:21

Re: Ben verliefd op een ander!

Jezus CBL, gedraag je toch gewoon eens een keer als een volwassen vrouw i.p.v. een kleuter.
<<

Anoniem161

Bericht 01 Jul 2016 13:15

Re: Ben verliefd op een ander!

Wat kinderachtig cbl. Beetje respect voor de burgemeesters kan best. Ze doen echt veel voor het forum en dan hoef je niet zo te reageren. Als iedereen alles zo maar ergens plaatst dan hebben ze het helemaal druk met dit soort onzin dingen.
<<

Anoniem201

Bericht 01 Jul 2016 13:58

Re: Ben verliefd op een ander!

Hahahha :popcorn:
<<

Anoniem304

Bericht 01 Jul 2016 13:59

Re: Ben verliefd op een ander!

Stuiterbal schreef:Hahahha :popcorn:

Hou jij je eens even in met je popcorn :P
<<

Anoniem201

Bericht 01 Jul 2016 14:03

Re: Ben verliefd op een ander!

Yadira schreef:
Stuiterbal schreef:Hahahha :popcorn:

Hou jij je eens even in met je popcorn :P


Jammie jammie!
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Jul 2016 15:04

Re: Ben verliefd op een ander!

Ik houd niet zo van popcorn, maar de caramelversie vind ik wel lekker.
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 10:35

Bericht 01 Jul 2016 15:12

Re: Ben verliefd op een ander!

Caribbeanlover, heette jij voorheen Smikkell op het Yes forum loooong time ago?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 01 Jul 2016 15:13

Re: Ben verliefd op een ander!

Sunshine86 schreef:Caribbeanlover, heette jij voorheen Smikkell op het Yes forum loooong time ago?

Nee.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers