Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar sliep jouw kindje na de geboorte?

<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:09

Bericht 01 Jul 2016 20:01

Re: Waar sliep jouw kindje na de geboorte?

Alle drie 6 maanden in de wieg naast ons bed.
De oudste is met 6 maanden naar haar eigen kamer gegaan.
De middelste is na 6 maanden de co- sleeper in gegaan tot 13 maanden
De jongste heeft tot vorige week in de co-sleeper geslapen en ligt nu op zijn eigen kamer. Co-sleeper staat er nog wel.
💜💜💙💙
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 01 Jul 2016 20:37

Re: Waar sliep jouw kindje na de geboorte?

Ze heeft de 1e maand in de wagenbak naast ons bed geslapen.
Daarna is ze naar haar ledikantje op haar eigen kamertje verhuisd. Mijn man moest toen weer werken en we werden van elk geluidje wakker, daarvoor was het al wel handig. Daarnaast sloeg ze zichzelf steeds wakker tegen de rand van de wagenbak dus 'moest' ze wel naar iets groters. En voor iets groters was op onze slaapkamer geen ruimte.

Met nachtvoedingen vond ik het wel jammer dat ik m'n warme bed uit moest, maar toen mijn man weer aan het werk was voedde ik toch op de bank omdat hij anders niet kon slapen, dus ik zou m'n bed sowieso wel uit gaan.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem316

Bericht 01 Jul 2016 20:57

Re: Waar sliep jouw kindje na de geboorte?

Ze gaat eerst in een wiegje op onze kamer slapen en daarna in een ledikant in haar eigen kamer.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers