Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Anti muggen spul voor kleintjes

<<

anoniem203

Bericht 24 Jun 2016 23:18

Anti muggen spul voor kleintjes

Mijn kinderen zijn deze week al een paar keer gestoken door een mug. Vooral de jongste krijgt daar flinke bulten van. Nu heb ik vandaag met divers spul in m'n handen gehad bij de Trekpleister zoals eigen merk met Deet en producten van Care Plus zoals een roller en een stick. Maar overal staat op dat het pas vanaf 12 jaar gebruikt mag worden. Deet dringt namelijk ook door in je huid. Maar wat kan je dan gebruiken? Ik zit ook te denken aan zo'n stekker maar volgens mij zijn die dingen ook niet echt goed voor je gezondheid.. Eind volgende week worden bij ons horren geplaats maar ik wil eigenlijk morgen iets kunnen halen voor de komende week.

Wat gebruiken jullie voor de kinderen?
<<

Pitty

Bericht 24 Jun 2016 23:22

Re: Anti muggen spul voor kleintjes

Klamboe, ventilator en citroen opengesneden.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 24 Jun 2016 23:24

Re: Anti muggen spul voor kleintjes

Prikweg van VSM smeer ik er dan op, daarna zie ik hem amper krabben aan de bultjes.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 24 Jun 2016 23:52

Re: Anti muggen spul voor kleintjes

Ik heb een spray van Etos eigen merk. Die mag vanaf drie maanden. Werkt prima.
14-01-2011
01-04-2013
<<

anoniem213

Bericht 24 Jun 2016 23:57

Re: Anti muggen spul voor kleintjes

Heeft hij een allergische reactie? Dan misschien even overleggen met de huisarts? Daar heb ik zelf trouwens laatst antihistamine tegen geslikt en dat werkte echt heel goed.
<<

Anoniem239

Bericht 25 Jun 2016 07:47

Re: Anti muggen spul voor kleintjes

Bij de apotheek hebben ze muggenspul voor onder de 1 jaar. Weet de naam even niet. Dat namen wij destijds mee op vakantie.
<<

Anoniem174

Bericht 25 Jun 2016 07:47

Re: Anti muggen spul voor kleintjes

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 05 Aug 2016 11:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem184

Bericht 25 Jun 2016 07:53

Re: Anti muggen spul voor kleintjes

Veel effectiever: horren voor je ramen en deuren. Ik heb nauwelijls een mug meer in huis. Muggen schijnen ook resistent te zijn voor al die smeerseltjes, dus die kocht ik sowieso al niet meer.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Jun 2016 07:57

Re: Anti muggen spul voor kleintjes

De dochter van mijn vriend heeft een citroen bandje voor de muggen. Het is zo een rubberbandje die altijd werden gebruikt om een statement te maken. Hierin zit dan een citroenlucht en die draagt ze.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Jun 2016 09:18

Re: Anti muggen spul voor kleintjes

Maple schreef:Veel effectiever: horren voor je ramen en deuren. Ik heb nauwelijls een mug meer in huis. Muggen schijnen ook resistent te zijn voor al die smeerseltjes, dus die kocht ik sowieso al niet meer.


Wij hebben ook horren, maar toch echt altijd de hele familie mug binnen :palm: Alsof ze om een hoekje zitten te wachten als iemand de deur binnen gaat ofzo
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 25 Jun 2016 09:34

Re: Anti muggen spul voor kleintjes

Ik heb van Kruidvat anti insecten lotion, die mag vanaf 12 maanden en is zonder deet. Ook van Kruidvat heb ik na de beet crème (kids versie) en die mag ook. Dit jaar nog niet nodig gehad, maar mijn jongste reageerde vorig jaar zo heftig op muggen dat ik het nu wel in huis heb voor het geval dat. Wanneer het te gek wordt smeer ik hem preventief in voor het slapen. En de crème voor na de beet vind ik sowieso wel handig om in huis te hebben omdat het niet alleen tegen muggenbeten te gebruiken is.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 25 Jun 2016 10:41

Re: Anti muggen spul voor kleintjes

M:21072011
J :08012014
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 25 Jun 2016 12:41

Re: Anti muggen spul voor kleintjes

2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers