Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


familiekamer?

<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 24 Jun 2016 12:21

familiekamer?

Hallo dames,

Wij willen eind september, begin oktober op vliegvakantie gaan. Onze dochter is dan 1 jaar en 2 maanden oud.
Nu zijn we zo eens aan het rondkijken en komen we oa. familiekamers tegen.
Ergens lijkt dat ons heel handig. Je wilt tenslotte niet muisstil moeten zijn vanaf het tijdstip dat je baby gaat slapen (overdag en savonds). Ik zie echter wel dat zo'n kamer soms een paar honderd euro extra kost. Ik hoor graag hoe jullie ervaringen zijn, is het een echte must have, of kun je prima af met je (piepkleine) balkonnetje?

Als jullie nog andere tips hebben op waar we op moeten letten qua het uitzoeken van onze vliegvakantie hoor ik het ook graag!
Bedankt!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 24 Jun 2016 14:14

Re: familiekamer?

Wij zijn vorig jaar september naar Turkije geweest met D.
Hij was toen bijna 2 jaar.
We hadden een swim up kamer en onze kamer werd gescheiden met een schuif wand.
We hadden speciaal gekeken naar een swim up kamer omdat wij het niet zagen zitten om tussen de middag en de avond op een klein balkon te zitten. Zo konden wij tussen de middag wel lekker in het water zitten en hadden de avond ook een fijn terras.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 24 Jun 2016 14:16

Re: familiekamer?

Dat klinkt helemaal goed. Hebben meer hotels dat? En welk hotel zaten jullie?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 24 Jun 2016 14:37

Re: familiekamer?

Ik zit er nu over na te denken, maar met zon kamer zit je natuurlijk ook continu in de herrie van het zwembad. Of viel dat wel mee?
En je kind moet de hele dag rondlopen met bandjes of iets dergelijks, gezien ze zo plons het water in kunnen vallen. Of is je terras wel afgeschermd?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem181

Bericht 24 Jun 2016 15:26

Re: familiekamer?

Wij zijn met de oudste naar Turkije geweest toen zij 1,5 jaar was. We hadden toen een standaard kamer met een campingbedje voor onze dochter. Kon prima, we bleven 's avonds gewoon in de lobby waar we zicht hadden op de kamer of we zaten op het balkon.

Twee jaar geleden zijn we ook naar Turkije geweest en hadden we een familiekamer. Wat mij betreft niet veel verschil, daar zaten we ook op het balkon 's avonds (we gingen niet meer naar beneden, alleen soms om de beurt om drinken te halen).

We kijken nu ook naar vakanties met evt een tweepersoonskamer, die ene week boeit het ons niet zo om de kamer met de kinderen te delen.
<<

Anoniem236

Bericht 24 Jun 2016 20:52

Re: familiekamer?

Twee jaar geleden hadden we in Turkije een hotel geboekt met een aparte slaapkamer, echter waren we overboekt en kwamen we in het luxere hotel van de keten terecht, maar wel een kamer. Kamer was heel ruim en zoon sliep toen in een campingbedje. S avonds zaten we op het balkon en gingen zelf ook niet heel laat naar bed, zoon ging al later dan normaal dus niet dat we een hele avond stil moesten zijn.
Tussen de middag heeft hij op de eerste dag na nooit op de kamer geslapen. Hij sliep of in de buggy of ligstoel bij het zwembad. Ging prima zo. Hij was toen 22 mnd.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 24 Jun 2016 22:04

Re: familiekamer?

Wij gaan in augustus naar Lanzarote met de kinderen. Ik heb lang gezocht naar een accommodatie die voldeed aan mijn wensen en eisen. We hebben nu een soort van bungalow met eigen terras. Ideaal wanneer de jongste slaapt je toch lekker buiten kunt liggen op je eigen plekje. Ik zal eens een link plaatsen; http://www.jiba.nl/playa-blanca/suiteho ... nda-alyssa
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 26 Jun 2016 10:39

Re: familiekamer?

Bedankt voor jullie reacties! Dat hotel wat jij plaatst is prachtig laced. Lanzarote lijkt me ook super. Hebben ook een mooi hotel gezien op kos. Zijn ook nog niet helemaal eruit wat we willen met de familiekamer. Het gaat in de periode dat wij gaan over 450 euro meer in totaal. Dat is toch een hoop geld en is dat het waard?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 26 Jun 2016 19:38

Re: familiekamer?

Viel heel erg mee kwa herrie we waren ook in het na seizoen.
Maar er waren nog 3 andere zwembaden en waar de swim up kamers aan zatten was het rustige zwembad. Lagen eigenlijk alleen de mensen die hier de kamer op aan hebben.

Wij zaten in dit hotel : http://www.tui.nl/vakantie/turkije/noor ... each-club/

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers